הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Business Wire

Business Wire נבחרה להיות המפיץ הרשמי של הודעות לתקשורת הבינלאומית בתערוכת ILSI-Biomed Israel 2010

Business Wire נבחרה גם השנה להיות המפיץ הרשמי של הודעות לתקשורת הבינלאומית בתערוכת ILSI-Biomed Israel 2010 התערוכה הבינלאומית המובילה לתעשיית הביומד בישראל. התערוכה תתקיים בתאריכים 14-16 ביוני 2010 בתל אביב.

5/5/2010 02:00
במהלך ILSI-Biomed Israel 2010   תעמיד Business Wire    לרשות החברות המעוניינות בחשיפה גלובלית מערכת להפצת הודעותיהן על מוצרים שיוצגו (New Product Releases), על פיתוחים חדשים, על עסקאות בהתהוות ועסקאות שנחתמו, על ביקורים של מנהלים בכירים וכד'.
אודות החברה:
Business Wire חברה בבעלות, Berkshire Hathaway הינה החברה המובילה להפצת הודעות למדיה ולקהילייה הפיננסית ברחבי תבל. החברה מתמחה בהפצה אלקטרונית של הודעות כלכליות ועסקיות מטעם החברות למגוון הערוצים: מדיה כללית , עיתונות ומגזינים מקצועיים, שוק ההון, משקיעים, בנקים להשקעות, מאגרי מידע, אתרי אינטרנט ושירותים מקוונים. החברה מפיצה הודעות יומיות מטעמן של תעשיות ההיי טק, ביוטכנולוגיה, ארגונים מקצועיים, חברות Start-Up, פירמות גלובליות, ארגונים ציבוריים, בורסות ועוד.
הודעות המופצות באמצעות Business Wire נכללות במלואן במאות אתרים ופורטלים פיננסיים מובילים בעולם, כמו AOL Money & Finance , Bloomberg, Dow Jones, FactSet, Factiva, Forbes.com, Google News, Hoovers, LexsisNexsis, MarketWatch, Morningstar, MSN Money, NASDAQ.com, NYSE.com, NYTims.com, Thomson Reuters, WSJ.com, Yahoo Finance  ועוד. בנוסף לכך ההודעות מועברות באמצעות המסופים של הרשתות הפיננסיות המובילות ללמעלה ממיליון אנשי מקצוע בשוק ההון, מנהלי קרנות, משקיעים ואנליסטים.
בתחום הפצת הודעות על כנסים ותערוכות משמשת Business Wire כמפיץ הרשמי של תערוכות הטכנולוגיה מהגדולות בעולם. אתר האינטרנט המיוחד לכנסים ותערוכות גלובליים  www.tradeshownews.com, מציג הודעות של החברות המשתתפות, מופעל ומתעדכן באופן שוטף לשימוש המדיה והקהילייה העסקית.
בישראל מיוצגת Business Wire ע"י מ.ג.מ. פרסומים בע"מ. אשר השיקה לאחרונה את האתר הישראלי להודעות עיתונות www.newswire.co.il  המציג את הודעות החברות בעברית ובאנגלית ומספק מידע על הפצת הודעות בישראל וברחבי העולם.
 
חבילת הפצה מיוחדת שתענה על צרכיהם של חברות המציגות בכנס הוכנה על ידי צוות Business Wire בישראל תינתן בעלות מיוחדת ותכלול את המרכיבים הבאים:
• עיתונות כללית - הפצת הודעות לעורכים וכתבים בעיתונות הכללית, תחנות רדיו וטלוויזיה, סוכנויות הידיעות, הקהילייה הפיננסית (התמקדות בארה"ב ובישראל עם אפשרות להוסיף אזורים גיאוגרפיים נוספים). 
• Trade Media/עיתונות מקצועית - הפצה לכל המגזינים ברשת IDG Global, וכן לאלפי מגזינים ואתרים מקצועיים המחולקים לכ-200 קטגוריות כמו טכנולוגיה, ביוטכנולוגיה, אנרגיה וכד'.
•  Financial Community- הפצה למיליון מסופי מחשב של אנליסטים והקהילייה הפיננסית, מנהלי תיקי השקעות בבנקים, בנקים להשקעות וקרנות מובילות בעולם.
• אתרי אינטרנט ושירותים מקוונים - הפצה לכ-4,000 אתרי אינטרנט, מאגרי מידע, שירותים מקוונים, מנועי חיפוש, אתרי חדשות וכד'.
• אתרי אינטרנט לתערוכות - הכללה באתר לכנסים ותערוכות גלובליים www.tradeshownews.com, המשמש עיתונאים מכל העולם בסיקור כנסים ותערוכות .
• קבלת דוחות לאחר ההפצה - דוחות NewsTrak ודוח Access Report, המציגים קישורים לאתרים רבים שבהם הופיעה הידיעה, כולל סטטיסטיקה וניטור של כניסות גולשים לידיעה;
צוות מ.ג.מ פרסומים יעמוד לשרות החברות המעוניינות בטלפון או בפגישה אישית לסייע בנושא הפצת הודעות לתקשורת באמצעות Business Wire.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אביבה שורץ
סמנכ"ל שיווק
טל' ישיר: 03-7613141
כתובת מייל- aviva@mgm.co.il