הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
LeWeb

אירוע LeWeb’13 Paris מציע הצצה אל '10 השנים הבאות'

האירוע ייערך בפריז, בתאריכים 10, 11 ו-12 בדצמבר

30/9/2013 09:00
29/9/2013

פריז --
(BUSINESS WIRE)-- המארגנים של LeWeb’13 Paris פרסמו היום את הרשימה הראשונית של הדוברים שיישאו נאומים באירוע בנושא המרכזי - '10 השנים הבאות' (‘The Next 10 Years’).

הוועידה הבינלאומית המובילה, המוקדשת למערכת האקולוגית של האינטרנט ומציעה גם יצירת קשרים ופורום עסקי, מציינת השנה עשור שנים לקיומה.

"לציון עשור שנים לאירוע LeWeb Paris, אנו מבקשים להתקדם בזמן ולחזות מה תציע לנו רשת האינטרנט בעשר השנים הבאות" אמר לואי לה מר, ממייסדי LeWeb.

"בעשר השנים האחרונות, שילב אירוע LeWeb בין מנהלים עסקיים מובילים לדוברים בעלי חזון, וביסס את מעמדו ככנס הגדול ביותר לחברות סטרט-אפ, יזמים ואנשי טכנולוגיה חדשנים הפועלים במגזר האינטרנט, וקידם בברכה אנשי הון סיכון ו'מלאכים' המסייעים לחברות הסטרט-אפ לממש ולשווק רעיונות. כעת אנו מציבים לעצמנו את האתגר של הצצה לעשור הבא," הוסיף לה מר.

המערך הראשוני של הנואמים באירוע LeWeb משקף את האופי הבינלאומי והמגוון של האירוע, וכולל את פיל ליבין - יזם אינטרנט ומנכ"ל חברת Evernote; גאי קוואסקי - סופר, משקיע ויועץ מיוחד לחטיבת Motorola של Google; גארי ויינרצ'וק - סופר, יועץ לתחום הדיגיטל, אסטרטג מדיה חברתית, יזם ומספר סיפורים; דייוויד מרכוס - יזם מתמיד, מפתח מוצרים חדשניים ונשיא חברת PayPal; ג'ף קלוויה (מייסד ושותף מנהל בפירמת SofTech VC) - יזם הון סיכון ומשקיע מצליח בשלב ההשקעה הראשונית; ודייוויד הורניק (שותף כללי בפירמת August Capital) - מומחה להשקעות בתחום טכנולוגיות המידע.

לאירוע LeWeb’13 Paris, אשר יתקיים בין התאריכים 10-12 בדצמבר, יגיעו יותר מ-3,500 משתתפים מכ-75 מדינות, ותיערך בו פעם נוספת התחרות העולמית הידועה בין חברות הסטרט-אפ (Start-Up Competition) הפועלות במערכת האקולוגית של האינטרנט.

מאז השקתו ב 2004, שימש אירוע LeWeb Paris ככן שיגור בינלאומי למיזמים דוגמת אפליקציית Uber, העניק השראה ליצירת Dailymotion, קדם את חברת Evernote שזכתה בתחרות חברות הסטרט-אפ וסיפק במה למגוון רחב של נואמים ובהם אריק שמידט מ-Google, מעצב האופנה הנודע קרל לגרפלד, המעצב הנודע פיליפ סטרק, צ'אד הרלי מ- YouTubeוקווין סיסטרום, ממייסדי Instagram.

פרטים נוספים על רשימת הנואמים העדכנית ועל אירוע LeWeb’13 Paris ניתן למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://paris.leweb.co.

 

אודות אירוע LeWeb

במסגרת אירוע LeWeb Paris, שהושק בשנת 2004 על ידי לואי וג'רלדין לה מר, נערכת ועידת האינטרנט המובילה באירופה המציעה הזדמנויות ליצירת קשרים עסקיים. מדי שנה נאספים באירוע LeWeb Paris יזמים, חברות סטרט אפ, אנשי הון סיכון, דמויות מובילות בעולם ההיי-טק, נואמים בעלי חזון, מלאכים עסקיים, עורכי בלוגים ואנשי מדיה הפועלים במערכת האקולוגית הנרחבת של האינטרנט.

בשנת 2012 הגיע מותג LeWeb גם לבריטניה, עם ההשקה של אירוע LeWeb London.

בדצמבר 2012 נרכש LeWeb על ידי חברת Reed MIDEM, מארגנת מובילה של ירידים וכנסים בינלאומיים.

 

אישורים לעיתונאים


 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי עיתונות
סיביל דה וילנייב, טל. +33 (0)6 45 29 58 57
press@leweb.co או sibylle@leweb.co