הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Psion

חברת Psion משיקה את פרויקט "כושר המצאה בפעולה", מרכז מקוון פתוח ליצירה משותפת המיועד ללקוחות, שותפים ומפתחים

4/3/2010 09:30
לונדון—(BUSINESS WIRE)—כדי לתמוך בהתפתחות המשמעותית במודל העסקי שלה, השיקה היום חברת (Psion (LSE: PON.L את פרויקט "כושר המצאה בפעולה" (Ingenuity Working), בכתובת: www.ingenuityworking.com , מרכז מקוון פתוח המקרב בין מפתחים, שותפים ולקוחות לתמיכה בשלוש יוזמות חדשות:
• פיתוח משותף של הדור הבא של מכשירים ניידים תעשייתיים.
• שיתוף ומינוף של היצע מוצרי ה-IP רחב-ההיקף של חברת Psion עם מגוון ספקים וספקי רכיבים.
• האצת דיאלוג פתוח ייחודי ומלא יותר מול לקוחות החברה ומפיציה ברחבי העולם .
הפרויקט "כושר המצאה בפעולה" יהיה מקום בו חברת Psion, שותפיה, מפתחיה ולקוחותיה יכולים להיפגש, לדון, לשתף, לפתח וליצור יחדיו. הפרויקט יאפשר לחברת Psion לתת מענה לערב-רב של נישות זעירות בשוק, מתוך הכרה בכך שאכן לכל הלקוחות צרכים שונים.
מייק דוייל, סמנכ"ל טכנולוגיה בחברת Psion, ציין: "אנו נרחיב את היישומים האפשריים של המחשבים הניידים התעשייתיים שלנו, כך שהלקוחות יוכלו לקבל את מה שהם רוצים, ולא להיות מוגבלים למה שכבר קיים. המכשירים יתאימו בצורה אמיתית למטרה, ועלות עבור הבעלות על המכשירים תקטן במידה ניכרת. האתר "כושר המצאה בפעולה" עוזר לנו לממש חזון זה מהר יותר ובצורה מקיפה יותר, ומעניק גישה קלה לכל ממשקי המכשיר הפתוחים והסטנדרטיים שלנו, לערכות הפיתוח שלנו, ולמפתחים שלנו. אף חברה אחרת בענף לא מציעה פתיחות כה נרחבת."
לדוגמה, זו הפעם הראשונה שמפתח הנמצא, למשל, בפולין, יוכל לקבל הזדמנות לפגוש מפיצים, ומפתחים עמיתים, בכל רחבי העולם ולמצוא לקוחות משותפים אשר בעבר לעולם לא היו יכולים להגיע אליהם, או לשרת אותם, יחדיו.
ג'ון קונולי, מנכ"ל חברת Psion, מסר: "הקהילה המקוונת הפתוחה בפרויקט "כושר המצאה בפעולה" מקרבת אותנו אל לקוחותינו ואל מחשבותיהם, ומאפשרת לנו להפוך את החדשנות לתהליך חברתי ומסחרי. אנו משתמשים במדיה החברתית כדי להפגיש בין המפתחים והמפיצים שלנו והלקוחות שלנו, בכל רחבי העולם. למעשה, כולם יפעלו יחדיו ליצירת טכנולוגיה המתאימה בצורה הטובה ביותר לדרישות הפרטניות של חברה כלשהי - וזה בוודאי משהו טוב." למידע נוסף, היכנסו לאתר www.ingenuityworking.com.

אודות Psion
חברת Psion היא החלוצה בתחום מחשבי כף יד ניידים איכותיים ויישומם בשוקי b2b בענפי התעשייה ברחבי העולם. אנו מחדשים את תחום המחשוב הנייד מאז 1980, ועוזרים ללקוחותינו הבינלאומיים לפתור בעיות עסקיות, כולל החברות Volkswagen, SNCF, RWE, nPower, E.ON, BMW, Goodyear, Copenhagen Airports ומוקדי תעבורה בינלאומיים ראשיים.
המכשירים הניידים של החברה קשוחים, עמידים, ומחזיקים לאורך זמן. הם פתרונות מותאמים אישית הנוצרים באמצעות "ניידות בקוד פתוח" (Open Source Mobility) - פילוסופיית החדשנות הפתוחה של החברה במסגרתה אנו יוצרים במשותף חומרה, תוכנה ושירותים ניידים, יחד עם לקוחותינו ושותפינו. חברת Psion היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה של לונדון. משרדיה הראשיים נמצאים בלונדון, ולחברה משרדים נוספים ברחבי אירופה, צפון אמריקה, אסיה, אמריקה הלטינית, והמזרח התיכון.
למידע נוסף, נא היכנסו לאתר www.psionteklogix.com.
 
מקור: Psion
 
צפו בהודעה זו לעיתונות באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20100303005355/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Fishburn Hedges
אדם קיל, 020 7839 4321
adam.keal@fishburn-hedges.co.uk
או
דומיניק ויקס, 020 7839 4321
dominic.weeks@fishburn-hedges.co.uk
או
Psion
דייב סקוט, 07827 345 388
מנהל תקשורת עולמי
dave.scott@psion.com
או
בארה"ב:
Schwartz Communications, Inc.
ג'ניפר ברלו, 781-684-0770
psion@schwartz-pr.com