הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Digi-Key

מאיץ החיפוש החדש של Digi-Key מעשיר את חווית המשתמש ומאפשר גישה מידית ליותר משלושה מיליון חלקים

המחקר של "Voice of the Engineer" הניע מאפיינים ושדרוגים חדשים לאתר האינטרנט

10/11/2013 12:00
ת'יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה"ב - חברת Digi-Key Corporation, מפיצה כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים, הודיעה היום על מאפיינים ושדרוגים חדשים לאתר האינטרנט, כולל מאיץ חיפוש חדש ההופך את חיפוש הרכיבים האלקטרוניים למהיר יותר וקל יותר עבור הלקוחות. מאפיין חדש זה הוא הראשון בסדרה של שיפורים כוללניים לאתר האינטרנט המתוכננים להאיץ את הגישה למידע ולפשט את תהליך ההזמנה. 

חדשנית עולמית במסחר מקוון, Digi-Key.co.il מאפשרת ללקוחות לחפש בין מיליונים של רכיבים אלקטרוניים ולבחור מבין יותר מ- 975,000 רכיבים הנמצאים על המדף ומוכנים לשילוח למחרת היום.  המבחר הרחב של מוצרי החברה תרם לפופולריות של Digi-Key בקהילת המהנדסים.   

" הלקוחות שלנו אומרים לנו כי הם רוצים גישה ליותר חלקים, ומהר יותר. ואנו מקשיבים." אומר טום האריס, סמנכ"ל בכיר לשיווק. "באותו הזמן, אנו מעודדים את מהנדסי היישומים שלנו לתת לנו את המשוב שלהם בכדי שנוכל לתעדף את החשוב ביותר. כתוצאה מכך, אנו שמחים להודיע על קבוצת השדרוגים החשובים לאתר האינטרנט, אשר ישפרו את ההתנסות המקוונת של הלקוחות."

Digi-Key השתמשה בתוצאות של המחקר האחרון של “Voice of the Engineer” בכדי לזהות ולתעדף את המאפיינים והשדרוגים החשובים ביותר לאתר האינטרנט. השיפורים לאתר האינטרנט מתמקדים סביב יכולות חיפוש מתקדמות, כולל מסננים עם מספר מאפיינים וקטגוריות מוצרים נוחות לחיפוש. 

מאיץ חיפוש

מאיץ החיפוש של  Digi-Key הוא תוספת לדפדפן הניתנת להורדה ללא תשלום והופכת את חיפוש החלקים בכל מקום שהוא בכל אתר אינטרנט שהוא לקל יותר. הלקוחות יכולים פשוט לבחור את הטקסט המועדף באתר האינטרנט וללחוץ על הכפתור הימני בעכבר בכדי לצפות בתפריט ההקשר. בחירה באפשרות מאיץ החיפוש של Digi-Key תציג עד לשלושת התוצאות העליונות, כמו גם את זמינות המוצר, נתוני המוצר ופרטי התמחור.

המאפיינים העיקריים כוללים:

·       תצוגה במבט אחד של הזמינות והתמחור הנוכחיים

·       לחיצה אחת כדי לחפש או לרכוש מכל דף אינטרנט שהוא

·       פורמט למספר דפדפנים התומכים ב- Explorer, ‏Firefox ו- Chrom

עם מאיץ החיפוש החדש, המשתמשים יכולים למקד את החיפוש טוב יותר, וכתוצאה מכך למצוא את המוצרים שהם רוצים מהר יותר. נתוני החיפוש מספקים מבט אחד על כל הנתונים הרלוונטיים, כולל מפרטים מלאים, מקורות תמיכה וזמינות המוצרים.

מאיץ החיפוש של  Digi-Key זמין עבור דפדפני Explorer, ‏Firefox ו- Chrome. ניתן להוריד אותו בדף משאבי דפדפנים של Digi-Key 

"זוהי העדיפות העליונה של Digi-Key להפוך את חיפוש ורכישת החלקים לפשוט ככל האפשר." אומר האריס. "מאפיין חדש זה מחזק את המחויבות שלנו לתמוך במהנדסים מהאב-טיפוס ועד לייצור."

אודות Digi-Key Corporation

 

חברת Digi-Key, הממוקמת בת'יף ריבר פולס, מינסוטה, היא ספקית כלל-עולמית עם שירות מלא לרכיבים אלקטרוניים הן להכנת אב-טיפוס או תיכון והן לייצור בכמויות גדולות. החברה מציעה באתר www.digikey.co.il  יותר משלושה מיליון מוצרים של יותר מ- 650 יצרנים איכותיים ובעלי מוניטין. עם יותר מ- 975,000 מוצרים במלאי ומבחר מרשים של משאבים מקוונים, Digi-Key מחויבת להחזיק במלאי את המגוון הרחב ביותר בתעשייה של רכיבים אלקטרוניים ולהעניק את השירות הטוב ביותר האפשרי ללקוחותיה.מידע נוסף וגישה להיצע המוצרים הרחב של Digi-Key ניתן למצוא באתר www.digikey.co.il.

 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי העיתונות של Digi-Key Corporation
ג'וש אולסון
1-800-344-4539‎
x2989
josh.olson@digikey.com
publicrelations@digikey.com