הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Printronix

פרינטרוניקס מוכרת את קו מוצרי הדפוס התרמי/AIDC שלה לחברת TSC לטכנולוגיית זיהוי אוטומטי

10/11/2015 10:00
אירווין, קליפורניה—(BUSINESS WIRE)-- חברת פרינטרוניקס (Printronix), מובילה עולמית בפתרונות דפוס תעשייתי, הודיעה היום שהגיעה להסכם למכור את העסק התרמי/AIDC שלה ל-TSC טכנולוגיות זיהוי אוטומטי ושות'  (TWSE: 3611.TWO).

TSC תרכוש את כל זכויות הקניין הרוחני והמיתוג למדפסות התעשייתיות התרמיות הנייחות והניידות של פרינטרוניקס, אימות ברקוד, RFID, וקווי מוצר של PrintCart שיפעלו לאחר הסגירה כחברה עצמאית בשם פרינטרוניקס זיהוי אוטומטי.

"ההחלטה האסטרטגית שלנו להאיץ את פוטנציאל הצמיחה עבור המוצרים התרמיים של פרינטרוניקס ולהציג מבחר רחב יותר של מוצרים ללקוחות הארגוניים שלנו, עמדה מאחורי ההחלטה שלנו למכור את העסק התרמי לחברת TSC זיהוי אוטומטי. כוחה של TSC בפיתוח מוצרי AIDC, גודל סל המוצרים שלה, יכולתה להגדיל את טביעת הרגל המסחרית של פרינטרוניקס, במיוחד באסיה, ויכולתה לקבל יתרון לגודל בשרשרת האספקה- הפכו את TSC זיהוי אוטומטי לבחירה המתבקשת," אמר מנכ"ל פרינטרוניקס, וורנר הייד.

"רכישת עסק ה-AIDC התרמי של פרינטרוניקס פותחת הזדמנויות אדירות בפני שני החברות, בפני שותפיה, ובפני בסיס משתמשי-הקצה שלה," אמר סם וואנג, נשיא TSC זיהוי אוטומטי. "שתי החברות משלימות זו את זו מבחינת המוצרים, הערוץ והטכנולוגיה. המצוינות המוכרת של פרינטרוניקס במגזרי תעשיית הדפוס היא התוספת האופטימלית לבסיס הלקוחות החזק של TSC בתחום ההדפסות לשולחן העבודה. בנוסף, הכוח של פרינטרוניקס באמריקה ובאזור ה-EMEA יסייע לשתי החברות להאיץ את הצמיחה באזורים אלה. אנחנו מאוד שמחים לקראת הצטרפותם של חברי הצוות החדשים שלנו, ולקראת יצירת היצע מוצרים רחב ותחרותי יותר עבור שני בסיסי הלקוחות."

העסק שיוותר ימשיך לפעול תחת השם פרינטרוניקס, ויתמקד בטכנולוגיית הליבה של פרינטרוניקס, שבתחומה היא מחזיקה בעמדה המובילה בעולם.

הייד אמר: "מכירת העסק התרמי של פרינטרוניקס יאפשר לנו למקסם את ההזדמנות העסקית לעסק הדפוס שנותר אשר ממשיך להציע ערך משמעותי במונחים של אמינות ללא תחרות, עלות פעולה הנמוכה ביותר, טיפול תקשורתי חזק ויתרונות סביבתיים משמעותיים. יתר על כן, הוא מאפשר לנו לשתף פעולה עם הלקוחות הארגוניים שלנו ולמנף את הקניין הרוחני שלנו, להרחיב את היצע המוצרים והשירותים שלנו לשווקי דפוס סמוכים ולהשקיע בהזדמנויות דפוס תעשייתיות חדשות."

תאריך היעד להשלמת העסקה הוא ינואר 2016.

אודות פרינטרוניקס בע"מ

פרינטרוניקס היא מובילה עולמית בפתרונות דפוס תעשייתי, המציעה את המבחר המהימן ביותר של מדפסות, אספקה, שירות וחלקים חלופיים לסביבות שתובעות אמינות גבוהה והדפסה בעלות נמוכה. החברה מציעה שניים מהמותגים המהימנים ביותר בדפוס התעשייתי; Printronix וTallyGenicom, הידוע בקרב עסקי ייצור, הפצה, קמעונאות, בנקאות, בריאות, ממשלה וחברות אחרות ברחבי העולם. תיק המוצרים המשולב כולל מדפסות מטריצת שורה באיכות הגבוהה ביותר, מדפסות תרמיות ומדפסות RFID. פרינטרוניקס נוסדה בשנת 1974 ומרכזה באירווין, קליפורניה. לקבלת מידע נוסף, בקר ב-Printronix.com, בטוויטר, לינקדאין או פייסבוק.

מקור: Printronix Inc.

להודעה המקורית: http://www.businesswire.com/news/home/20151109005114/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Printronix Inc.
David Espinosa
Senior Director Corporate Marketing
+1 714-368-2559
despinosa@printronix.com