הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

ועידת PTE 2013: חברת MATERNA ips מציגה יישום חדשני לתהליך check-in וכן גרסאות מתקדמות של הפתרונות Self Bag Drop ו- Self Boarding- בשיתוף עם חברת Gunnebo - בכוונה להוסיף זיהוי פנים ביומטרי

7/4/2013 12:00
דורטמונד, גרמניה --(BUSINESS WIRE)-- כספקית המובילה של שירותי נוסעים משולבים (Integrated Passenger Services), שבה חברת Materna ips להציג גם השנה בוועידת Passenger Terminal Expo  בז'נבה (9-11 באפריל 2013). בדוכן של Materna (דוכן 5100) יוצגו לראשונה לציבור אנשי המקצוע מספר מוצרים חדשים לטיפול נוח ויעיל בנוסעים.

המבקרים יוכלו למצוא השנה לא רק מידע על הקיוסקים המסורתיים CUSS לתהליך check-in, אלא גם את יישום check-in החדש למחשבי לוח (טבלט). היישום תואם לכל הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח אשר מצוידים במערכות ההפעלה Android או Apple iOS.

ביישום לתהליך check-in אפשר להשתמש עבור מספר חברות תעופה. בין השאר, הוא מציע את התפקודים הבאים:

- שמירה של נתונים אישיים (דוגמת נוסע מתמיד, דרכון, כרטיס אשראי) במכשיר, אם המשתמש מעוניין בכך. לאחר מכן ניתן להשתמש בנתונים אלה בכל פעם שהם נחוצים, ללא צורך בהזנה חוזרת (למשל APIS).

- שמירת העדפות (למשל מושב מועדף במטוס).

- הקצאה אוטומטית של מושב ותהליך check-in ללא הזנה ידנית.

- תפקודי תשלום עבור מטען עודף.

כל יישומי check-in של Materna מבוססים על CUSS ומציעים ממשק משתמש ידידותי, עם ניווט אינטואיטיבי בתפריטים. בין אם הנוסעים מבצעים תהליך check-in בקיוסק ובין אם הם משתמשים בטלפונים החכמים שלהם, יישום check-in המודרני של Materna מבטיח גמישות מעולה.

פיתרון Self Bag Drop מהדור החדש

לאחר התקנה מוצלחת של 27 מערכות Self Bag Drop שבוצעה עד כה במינכן ובפרנקפורט עבור חברת Deutsche Lufthansa, מציגה השנה Materna את הפיתרון האוטומטי ומרובה התפקודים למטען בתערוכה המתקיימת בז'נבה. פתרונות Self Bag Drop מהדור החדש כוללים, כמובן, תמיכה בכרטיסי עלייה למטוס שהודפסו בבית, גילוי מטען עודף וטיפול בו, הדפסת תוויות לתיקים ותמיכה בתגי זיהוי בתדר רדיו (RFID). במחקר של SITA שנערך לא מכבר נמצא כי ההתקבלות של מכשירי המטען על ידי הנוסעים נמצאת במגמת עלייה. "נוסעים שמשתמשים בנמל התעופה של פרנקפורט מגלים נכונות רבה להשתמש בשירות עצמי ... בפרנקפורט סוללים את הדרך לשימוש במערכות להפקדה עצמית של תיקים, למשל, וכן בתהליך check-in בשירות עצמי".

בחברת Deutsche Lufthansa מוסיפים להשתמש גם בתהליך check-in אוטומטי למטען, אשר מבוסס על תוכנה של Materna. עד סוף השנה אמור המספר של המערכות הפעילות בפרנקפורט, מינכן והמבורג להגיע ל-39.

זיהוי פנים ביומטרי ( Biometric facial recognition ) לאבטחה משופרת

מוצר בולט נוסף שיוצג השנה בדוכן שבתערוכה יהיה הפיתרון החדשני Self Boarding שחברת Materna מציגה בשיתוף עם חברת Gunnebo. "הכוונה היא להוסיף תפקוד של זיהוי פנים ביומטרי ליישום המבוססSelf Boarding " אמר ריינהרד אוגוסטין, מנהל תחום תחבורה בחברת Materna. תיעוד של נתונים ביומטריים לא רק משפר את הגישה המאובטחת עבור הנוסעים, אלא מאפשר גם לטפל בהם בקצב מהיר יותר בשער.

לתיאום ריאיון בוועידת PTE 2013 אנא פנו אל: ג'נה אול,

 טלפון 1128691 (1470) 49

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.materna-ips.com

המקור: חברת MATERNA ips
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי עיתונות:
אנג'ה קרמר
תקשורת שיווקית
מידע ותקשורת בחברת MATERNA
טלפון:231-5599-8396(0)49
antje.kraemer@materna.de
או
מידע על המוצר:
מייקל אוברקמפינג, ג'נה אול
טלפון: 8977/8691 5599 231(0)49

michael.overkaemping@materna.de

jana.eull@materna.de