הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
LeWeb

LeWeb’13 Paris מכריזה היום על 3 העולים לגמר בתחרות הסטארט אפים בעלת השם העולמי

16/12/2013 10:00
פריז --BUSINESS WIRE-- LeWeb'13 PARIS מכריזה היום על 3 העולים לגמר בתחרות הסטארט אפים בעלת השם העולמי. העולים לגמר נבחרו מבין למעלה מ-700 פרויקטים שהוגשו לתחרות.

מקום ראשון:

IntelClinic (פולין) – כמה פעמים ייחלת שיהיה לך יותר זמן? Intelclinic עוזרת לאנשים להרוויח עוד זמן דרך הורדת כמות השינה הנחוצה להם להתרעננות וחידוש משאבים. יצרנו את NeuroOn – מסכת השינה הראשונה בעולם המנטרת גלי מוח – מאפשרת לעבור בין שינה מונופאזית (פרק שינה אחד) לשינה פוליפאזית (שינה מרובת חלקים), כך שתוכל לישון פחות ובאופן אפקטיבי יותר. www.intelclinic.com

מקום שני:

SocialSafe (בריטניה) - SocialSafe הוא מארגן של מדיה חברתית, המאפשר למשתמשים לשלוט על האינטראקציות שלהם ברשתות החברתיות, להוריד ולשמור תיעוד מלא של כל המידע ולקבץ הכל יחד במקום אחד. ל-SocialSafe יש מיצוב ייחודי, כאשר המידע של המשתמשים מאוחסן באופן פרטי בתיקיות המידע האישי על הדיסק הקשיח, באופן התואם לתנאי השימוש של הרשתות החברתיות הגדולות בנוגע לאחסון מידע בידי צד שלישי.
www.socialsafe.net

מקום שלישי:

Flinja (ארה"ב) – Flinja פונה לקבוצות אוכלוסייה של בוגרי אוניברסיטאות המפוספסים על ידי לינקדאין. 53% מבין אלו שסיימו את האוניברסיטה לאחרונה מוצאים עצמם עובדים בעבודות שלא מתאימות לכישוריהם או מובטלים, בזמן שמיליוני משרות נותרות לא מאוישות. Flinja פותרת זאת דרך מתן פלטפורמה בה תלמידים יכולים לצבור כישורים ולבנות ניסיון עבודה רלוונטי דרך השלמת פרויקטים בתשלום בזמן הלימודים. בו בעת, למעסיקים יש גישה מהירה ונוחה לכישרונות מקומיים ולאומיים, אותם הם יכולים לבדוק לפני העסקתם. www.flinja.com

תחרות הסטארט-אפים של LeWeb סיפקה למתחרים פלטפורמה בינלאומית להצגת הפרויקטים שלהם ב-LeWeb'13 Paris, ב-10 וה-11 לדצמבר. לשלושת הפרויקטים הזוכים ניתנה האפשרות להציג את חברות הסטארט-אפ שלהם למומחי אינטרנט, משקיעי אנג'ל ויועצי הון סיכון בבמה המרכזית של LeWeb'13 Paris.

תחרות הסטארט-אפים של LeWeb נערכת בחסות חברת מיקרוסופט, שתוכנת Bizspark שלה בדיוק חגגה יום הולדת 5 וסייעה למעלה מ-50,000 חברות סטארט אפ. מיקרוסופט מחזקת את תמיכתה בסטארט-אפים עם Microsoft Ventures ורשת Microsoft Ventures Accelerator.

אודות LeWeb

אירוע LeWeb Paris, שהושק בשנת 2004 על ידי לואי וג'רלדין לה מר, הוא כנס האינטרנט המוביל באירופה המציע הזדמנויות ליצירת קשרים עסקיים. מדי שנה נאספים באירוע LeWeb Paris יזמים, חברות סטרט אפ, אנשי הון סיכון, דמויות מובילות בעולם ההיי-טק, נואמים בעלי חזון, משקיעי אנג'ל, עורכי בלוגים ואנשי מדיה הפועלים במערכת האקולוגית הנרחבת של האינטרנט.

בשנת 2012 הגיע מותג LeWeb גם לבריטניה, עם ההשקה של אירוע LeWeb London. בדצמבר 2012 LeWeb נרכשה על ידי Reed MIDEM, מארגנת מובילה של כנסים בינלאומיים ותערוכות.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
LeWeb
Sibylle de Villeneuve, +33 (0)6 45 29 58 57
press@leweb.co or sibylle@leweb.co

המקור: LeWeb