הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
BringCom

חברת BringCom זוכה בחוזה בשווי 3.1 מיליון דולר להקמת תשתית תקשורת עבור 'המבצע לסיוע מאוחד' למלחמה באבולה בין ליבריה לגרמניה ומוציאה אותו לפועל תוך שבועיים

18/12/2014 12:00
סטרלינג, וירג'ניה –(BUSINESS WIRE)-- חברת BringCom , חברה מובילה בתחום טכנולוגיות תקשורת חדשניות, הודיעה כי זכתה בחוזה חדש בסך 3.1 מיליון דולר בתמיכת 'המבצע לסיוע מאוחד' המסייע לארצות הברית ולמאמצים הבינלאומיים למאבק במגיפת האבולה בליבריה ובמערב אפריקה. על פי החוזה BringCom תספק תשתית תקשורת אלחוטית וסיבים אופטיים לתקופה של חמש שנים ממונרוביה, ליבריה, לאזור העיר רמשטיין בגרמניה בלוח זמני ביצוע קצר ביותר.

הקמת תשתית התקשורת עבור שירותי התמיכה למאבק במגיפת האבולה במסגרת לוח הזמנים המחמיר בן שבועיים מיום הזכייה בחוזה, חייב התקנה של מכשירי קשר וציוד בגל קצר בליבריה, כמו גם התקנה של ציוד ותיאום של קישוריות ובידוק במספר מדינות. לוח זמנים ליישום מהיר זה הושג בהצלחה הודות למאמצים בלתי רגילים מצד ספקי BringCom, ממשלת ארצות הברית וצוות עובדי  BringCom.

"חוזה חדש זה במערב אפריקה מחזק את מעמדה של BringCom כספקית אמינה של שירותי סיבים אופטיים ברמת ספק, תקשורת גל קצר ותקשורת לווין ללקוחות בינלאומיים וממשלתיים הפועלים בשווקי התקשורת הגלובליים באפריקה ובמזרח התיכון", אמר פבריס לנגרני, נשיא ומנכ"ל BringCom. "חוזה זה משקף גם את היכולת ההולכת וגוברת של BringCom לתת שירות לצרכי לקוחות בעלי יישומי תקשורת מאתגרים. BringCom גם מכירה במאמצים הנרחבים של ספקיה, ביניהם Lonestar Cell MTN, , BT ודויטשה טלקום פתרונות אספקה מכירות ופתרונות (ICSS), שלולא מאמציהם אי אפשר היה לעמוד בלוח הזמנים של יישום תשתית התקשורת."

אודות BringCom

BringCom היא ספקית מובילה של שירותי טלקומציוניקציה המציעה שירותי סיב אופטי, תקשורת לווין ותקשורת מיקרוגל ללקוחות עסקיים וממשלתיים בארצות הברית, באיים הקאריביים, באפריקה ובמזרח התיכון. היא מספקת פתרונות תקשורת נכנסת ויוצאת בכמה מן האזורים המאתגרים ביותר בעולם תוך אספקת קישורי תקשורת באיכות גבוהה עבור לקוחותיה. מטה BringCom נמצא בטלפורט, שבבעלותה, בעיר סטרלינג שבווירג'יניה, ארצות הברית, ומנהלת את טלפורט ג'יבוטי באמצעות מיזם משותף עם ג'יבוטי טלקום. הידע התפעולי הבין לאומי שלה, בצירוף שותפויות מקומיות רבות באפריקה ובמזרח התיכון, הופכים את BringCom לחברה בעלת יכולת אספקת שירותי תקשורת אמינים ובמחירים תחרותיים.

למידע נוסף: www.bringcom.com

המקור: BringCom Incorporated

לצפייה בהודעה בשפת המקור:

http://www.businesswire.com/news/home/20141216006785/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
BringCom
Rich Kearney, COO
703-668-1170
rkearney@bringcom.com