הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

רשת Zuku TV ממזרח אפריקה עוברת ללווין SES 5

24/7/2013 12:00
לוקסמבורג -- (BUSINESS WIRE)— חברת SES (אס אי אס), ( NYSE Paris:SES) (LuxX:SES)  הודיעה היום כי רשת הטלוויזיה בתשלום ממזרח אפריקה, Zuku TV, עומדת להשלים הגירה בין לוויינים בצי של SES עד סוף יולי 2013, והתחייבה לצמיחה בשימוש על הלוויין החדש.

Zuku TV, חלק מקבוצת אחזקות ווננצ'י (Wananchi Group Holdings), היא מפעילת התוכן המובילה במזרח אפריקה, ולה בסיס לקוחות משמעותי וצומח במזרח אפריקה, ובפרט בקניה, טנזניה ואוגנדה.

מעברה של Zuku TV מלוויין NSS-12 של חברת SES אל לוויין SES 5 החדיש החלה בפברואר 2013. SES 5 שוגר בשנה שעברה והוא ממוקם באזימוט 5 מעלות מזרח, אחד ממסלולי הלוויין הייחודיים לחברה התומך בקליטה בכל רחבי אפריקה. מסלול זה הינו אופטימאלי על מנת להשיג צמיחה בתפוצת השידור ביבשת ובשידור הישיר אל בית הלקוח (Direct-to-Home). קבוצת ווננצ'י שכרה שבעה מקלטים-משדרים על גבי ה SES 5, כאשר ארבעה מתוכם מחליפים את התעבורה על הלוויין הקודם והשלושה הנוספים מיועדים לקיבולת עתידית.

"הדרישה של ווננצ'י מדגימה בבירור את האטרקטיביות של ה SES 5 עבור רשתות אפריקאיות," אמר פרדיננד קייזר, מנכ"ל מסחר ב SES. "עם לקוחות כמו ווננצ'י, אנו יכולים לבנות מקבץ איכותי בעל ערך גבוה של משתמשי DTH (Direct-To-Home) על ה SES 5, וליישם את יכולות הליבה שלנו בתחום ה DTH בשוק צומח וחשוב."

"אנחנו מרוצים ביותר מביצועי ה SES 5," אמר ריצ'ארד בל, מנכ"ל קבוצת ווננצ'י. "אנו תלויים בקיבולת לוויין ושירותי לוויין על מנת להבטיח איכות תמונה ברמה גבוהה ושירות ללקוחותינו, וכדי לאפשר צמיחה עסקית בשוק."

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים, אשר מפעילה צי בינלאומי של כ 53 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א), ורשת ענפה של תחנות קרקע. תשעה מלווייני החברה מכסים את יבשת אפריקה ומספקים שירותי שידור לוויין לרשתות שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום, עסקים וארגוניים ממשלתיים ברחבי היבשת.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Markus Payer
SES
טלפון: 352-710725-500
markus.payer@ses.com