הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Yahoo

מציגים את יאהו לייב טקסט – דרך חדשה להיות בקשר

אפליקציית טקסט ווידאו בשידור חי, ללא אודיו, לאייפון ולאנדרואיד

30/7/2015 11:30
סאניווייל, קלפורניה—(BUSINESS WIRE)—חברת יאהו (NASDAQ:YHOO) הודיעה היום על השקת יאהו לייב טקסט (Yahoo Livetext), אפליקציה חדשה לשליחת הודעות וידאו בשידור חי וטקסט, מאחד לאחד, לאייפון ולאנדרואיד. יאהו לייב טקסט משלבת בין הנוחות והקלות של שליחת הודעות טקסט עם המידיות והחיות של וידאו, אך ללא האודיו – כך שניתן להשתמש בו בכל הקשר.

"כל שינוי פלטפורמה מוביל לאופני תקשורת חדשים המונעים בידי הרצון שלנו להיות בקשר וביחסי גומלין בדרכים עשירות יותר," אמר אדם קאהן, סגן נשיא בכיר לווידאו, עיצוב ומוצרים חדשים. "רצינו ליצור דרך חדשה לתקשורת המשלבת את הפשטות של הודעת טקסט עם הרגש והמידיות של וידאו, כדי לייצר חוויה ספונטנית ואמתית."

יאהו לייב טקסט היא דרך חדשה להישאר בקשר – היא אינה פולשנית, היא מהירה והיא בזמן אמת – אך גם קצרה וחולפת, ממש כמו שיחות אמתיות. אין כבר צורך באינטראקציית אימוג'י בדמות חיוך נבוך, גלגול עיניים ואנחה או LOL, כדי להבטיח את העברת המשמעות של הטקסט, שכן תגובות בזמן אמת הן אלה התופסות כעת את מרכז השיחה.

יאהו לייב טקסט החלה בהצגה גלובלית שהחלה את דרכה בהונג-קונג, טאיוואן ואירלנד. היום (ה-30 ביולי) תהיה אפליקציית יאהו לייב טקסט זמינה בחנות האפליקציות ובחנות גוגל פליי בחמש מדינות – ארצות הברית, ביטניה, קנדה, גרמניה וצרפת.

אודות יאהו

יאהו הוא מדריך המתמקד בליידע, לחבר ולשעשע את משתמשיו. על ידי יצירת חוויות אישיות מותאמות למשתמשים שלנו, אנחנו שומרים על אנשים מחוברים לחשוב להם ביותר, בכל המכשירים וברחבי העולם. לצד זאת, אנו יוצרים כדאיות עבור מפרסמים על ידי חיבורם לקהל הבונה את העסק שלהם. משרדיה הראשיים של יאהו ממוקמים בסאניוויל, קליפורניה, ולה משרדים הפזורים ברחבי אמריקה, אסיה פסיפיק (APAC) ואירופה ואזורי המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). למידע נוסף הכנסו לאתר ההודעות לעיתונות של יאהו pressroom.yahoo.net  או לבלוג החברה yahoo.tumblr.com.

מקור: Yahoo! Inc.

גלריית מולטימדיה חכמה

צילומים: מציגים את יאהו לייב טקסט – דרך חדשה להיות בקשר. אפליקציית וידאו וטקסט, ללא אודיו, לאייפון ולאנדרואיד. (צילומים: Business Wire)



לצפייה מקוונת בהודעה לעיתונות ובמולטימדיה:

http://www.businesswire.com/news/home/20150729006161/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
יחסי ציבור יאהו
Ana Braskamp, 408-718-4493
abraskamp@yahoo-inc.com