הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES ממשיכה לבסס את מעמדה המוביל בשידור של ערוצי טלוויזיה בלוויין ושידורים באבחנה גבוהה (HD)

לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) אישרה כי היא ממשיכה לבסס את מעמדה המוביל בשידור של ערוצי טלוויזיה בלוויין ושידורים באבחנה גבוהה (HD). בסוף שנת 2011 שידרה SES למעלה מ-5,200 ערוצי טלוויזיה, ובכלל זה יותר מ-1,200 ערוצים באבחנה גבוהה. במחצית השנייה של שנת 2011 לבדה נוספו למעלה מ-100 ערוצי HD למערך של SES.

5/2/2012 09:00
בעוד שצפון אמריקה ואירופה הן עדיין המקור למרבית הערוצים המשודרים באמצעות הלוויינים של SES, הרי שניכרת עלייה בשיעור הערוצים שמקורם בשווקים מתפתחים דוגמת אמריקה הלטינית, מזרח אסיה ואפריקה. כיום משדרת SES 44 פלטפורמות ישירות לבתים (DTH), יותר מכל מפעילה אחרת של תקשורת לוויין בעולם. מלבד 5,200 ערוצי הלוויין, משודרים בעזרת צי הלוויינים העולמי של SES גם קרוב ל-1,000 ערוצי רדיו.

פרדיננד קייזר, המנהל המסחרי הראשי של SES, ציין כי "מספרים אלה, שהם מעל ומעבר לכל תחרות בענף, ממחישים את יתרונות הלוויין בכל הקשור להפצה של תכנים איכותיים לקהלי יעד נרחבים. במסגרת תוכנית ההשקעות בצי שלנו, אנו עדים לגידול במספר הערוצים שמקורם באמריקה הלטינית, מזרח אסיה ואפריקה. ערוצי HD חדשים מרחבי העולם נוספים בקצב מואץ ומשמשים כמקור חשוב נוסף לצמיחה של החברה".

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 49 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SES
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com