הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Greenberg Traurig

פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig קידמה את היועצת העסקית הישראלית לשעבר מיטל סטבינסקי למעמד של Of Counsel

מיאמי--(BUSINESS WIRE)-- פירמת עורכי הדין הבינלאומית Greenberg Traurig הודיעה כי מיטל סטבינסקי תקודם למעמד של Of Counsel בפירמה. סטבינסקי, שהצטרפה לפירמה בשנת 2002, שימשה בעבר בתפקיד היועצת העסקית ב-Israel Practice של Greenberg Traurig. היא תוסיף להנחות את הפעילות ב-Israel Practice, ביחד עם המנהלים המשותפים של Israel Practice Group, בעלי המניות גארי אפשטיין ובוב גרוסמן.

22/4/2010 01:00
סטבינסקי מילאה תפקיד חשוב בארגון צוות של אנשי מקצוע בפירמה, אשר מסייע לחברות ישראליות במגוון אופנים. בין השאר, מסייע הצוות לחברות שמבקשות לחדור לשווקים בארה"ב ובאירופה, או להרחיב את פעילותן לארה"ב או לאירופה. כן מייעצת סטבינסקי לחברות שמחפשות הזדמנויות עסקיות בישראל. בשמונה השנים האחרונות הציגו עורכי דין במשרד הישראלי של הפירמה חברות לשותפים אסטרטגיים פוטנציאליים, הציגו בפניהן הזדמנויות למיזמים משותפים ויצרו עבורן קשרים עסקיים נוספים.
"הקידום של מיטל למעמד של Of Counsel בפירמה שלנו הוא בבחינת הכרה ראויה בתפקיד המכריע שהיא מילאה בצמיחת Israel Practice Group של Greenberg Traurig" אמר גארי אפשטיין, יו"ר Global Corporate and Securities Practice ויו"ר משותף של Israel Practice. בוב גרוסמן, יו"ר משותף של Israel Practice מוסיף כי "היא מוכרת מאוד ומוערכת בישראל, והיא מילאה תפקיד חשוב ביישום האסטרטגיה שלנו, מעל ומעבר לציפיות האופטימיות ביותר - במידה רבה בזכות המאמצים שהשקיעה".
לסטבינסקי רישיונות לעיסוק בעריכת דין בניו יורק ובישראל, והיא הוסמכה על ידי U.S. Green Building Council כ- Leadership in Energy & Environmental Design Accredited Professional (LEED AP).
כמתבקש מהפלטפורמה הגיאוגרפית הנרחבת של הפירמה, כ-120 החברים ב-Israel Practice של Greenberg Traurig פועלים ממשרדים בפלורידה ובקליפורניה, וכן בניו יורק, אטלנטה, שיקאגו, דאלאס, יוסטון, וושינגטון הבירה, וגם באמסטרדם, לונדון ושנגחאי. סטבינסקי פועלת ממשרדי הפירמה במיאמי אך מרבה לבקר בישראל.
Israel Practice Group נהנתה מצמיחה משמעותית ועל לקוחותיה נמנים Equity One, Lumenis, Frost Group, Elbit Systems ו-El-ad Group. עורכי הדין של Israel Practice מייצגים חברות במגוון ענפי תעשייה, ובכלל זה חברות שעוסקות במדעי החיים דוגמת B-Balloon, DuoCure, Neurotrax, Orsense, Cellvine, ExactCost ו-Prolor; חברות קלינטק דוגמת Arrow Ecology, Natratec, Oplon ו-PowerSines; חברות מיחשוב וטלקומוניקציה דוגמת Discretix ו-B.O.S.; וכמה חברות מובילות במגזר של טכנולוגיות האבטחה.
"הייתה זו זכות גדולה עבורי להיות חלק מקבוצה מרשימה של עורכי דין" אמרה סטבינסקי. "גארי אפשטיין הוא לא רק עורך דין יוצא מגדר הרגיל לחברות וניירות ערך, אלא גם חונך מעולה ובעל חזון. בוב גרוסמן הקדיש המון מרץ, כישרון ומאמצים כדי לקדם את Israel Practice. זכינו גם לסיוע רב מהיו"ר הבכיר של הפירמה צזר אלוורז, מנכ"ל הפירמה ריצ'רד רוזנבאום ומנהלת Global International Practice פטרישיה מננדז-קמבו. השקנו את Israel Practice בשנת 2002, בתקופת האינתיפאדה השנייה ובמקביל להתפוצצות הבועה של הדוט-קום והטלקום. כאשר רבים נרתעו מלעשות עסקים בישראל, הפגינה הפירמה תעוזה, מסירות, חזון וחושים עסקיים בריאים. אני שמחה שהפירמה זכתה להצלחה וגאה על החלק הקטן שמילאתי בהצלחה זו. אני גאה, כמובן, לזכות במעמד של Of Counsel בחברה כה נפלאה. אני מצפה להוסיף ולעבוד עם גארי, בוב והצוות הנהדר של עורכי הדין ב- Israel Practiceכדי להוסיף ולשרת את לקוחותינו".
אודות פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig
Greenberg Traurig היא פירמת עורכי דין בינלאומית, Full-service, אשר מעסיקה כ-1775 עורכי דין שמשרתים לקוחות ביותר מ-30 משרדים בארה"ב, אירופה ואסיה. בארה"ב מפעילה הפירמה יותר משרדים מכל חברה אחרת מבין 20 המובילות ברשימת 2009 NLJ 250 שלThe National Law Journal. בבריטניה פועלת הפירמה כ-Greenberg Traurig Maher LLP. כן כוננה Greenberg Traurig שיתופי פעולה אסטרטגיים עם פירמות עורכי הדין העצמאיות הבאות: Studio Santa Maria במילאנו ורומא, TA Lawyers GKJ  בטוקיו ו- Weber Law Officeבציריך. בשנת 2007 היא נבחרה כפירמת עורכי הדין של השנה בארה"ב של Chambers and Partners' ובשנת 2009 כאחת משלוש פירמות עורכי הדין הבינלאומיות המובילות של השנה בתחרות The Lawyer Awards. מידע נוסף בכתובתwww.gtlaw.com .
המקור: פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Greenberg Traurig, P.A
לורדס בי. מרטינז, 305-579-0776
martinezl@gtlaw.com