הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
tHIS China

שבירת שיאי נוכחות בתערוכת “tHIS 2015”, תערוכת שירותי הבריאות הגדולה והמולטי-דיסציפלינרית בעולם, שתתקיים במאי הקרוב

31/3/2015 09:00
tHIS 2015

בייג'ינג  -- Reed Sinopharm תארגן את ועידת הפסגה של תעשיית הבריאות (tHIS) לשנת 2015, שתתקיים ב-18-15 במאי השנה במרכז התערוכות והכנסים הלאומי הממוקם בשאנגחאי שבסין. בהתאם לנתונים עדכניים, היריד יתפרש על פני 280 אלף מ"ר ובכך יהפוך לאירוע המולטי-דיסציפלינרי הגדול ביותר בתעשיית הבריאות העולמית ב-2015. כמו כן, צפוי שהאירוע ישבור שיאי נוכחות הודות ל-200 אלף אנשי מקצוע מ-140 מדינות, שיבקרו בו.

Reed Sinopharm, שתארגן את היריד, כאמור, היא יוזמה משותפת של מארגנת האירועים הגדולה בעולם, Reed Exhibitions, ושל סינופארם, חברת פארמה מובילה הנמצאת בבעלותה של ממשלת סין. tHIS תשלב בין שלוש התערוכות המובילות בסין לתעשיית התרופות ולציוד רפואי, CMEF, PHARMCHINA ו-API China. ביריד ישתתפו 6,000 מציגים, שיציעו מבחר נרחב ומקיף של מוצרים חסכוניים ואיכותיים, וביניהם ציוד רפואי חדשני, אמצעים לייצור ציוד, פורמולציות תרופתיות וחומרים לתרופות, טכנולוגיות ייצור, בריאות טבעית, תזונה ועוד.

אירוע ההשקה של היריד החשוב יפתח פרק חדש בתעשיית שירותי הבריאות הסינית ויסמל את המעבר מפיתוחים תעשייתיים, שעברו לוקליזציה, לשוק בוגר יותר עם נגישות לכלל העולם. דף מידע, שפירסמה סין ב-2013, מלמד כי המדינה חוזה שסקטור הבריאות בה ירקיע שחקים ויגלגל סכום אדיר של  1.2 טריליון דולר עד 2020.

אחד הנהנים הברורים מצמיחה זו הוא סקטור הציוד הרפואי. בין החודשים אפריל 2013 לאפריל 2014, הוקמו 1,369 בתי חולים חדשים בסין, ש-99% מומנו בידי גורמים פרטיים וזקוקים לציוד ולשירותים חדשים. בהמשך לכך, יותר ממחצית המציגים ב-tHIS השנה יהיו ספקים של ציוד רפואי ושירותים נלווים, וביניהם חברות מקומיות ובין-לאומיות מובילות, כגון ג'נרל אלקטריק, סימנס, פיליפס, מינדריי, יונייטד אימג'ינג וכו'. עם המחצית השנייה של המציגים יימנו יצרניות ומפיצות מתחום הפארמה המתמקדות בחומרים פעילים לתרופות (API) ובפורמולציות של תרופות. פרט לכך, ייכללו במציגים חברות העוסקות במוצרי בריאות טבעית ותזונה, שלהם נתח שוק הצומח במהרה. מוצרים אלה יוצגו ביריד Natural health and Nutrition China, שהכפיל את מספר המציגים בו ב-2015.

מתוך ציפייה למספר עצום של הזדמנויות להשקעה, הודיעה מארגנת האירוע על השקתה של ועידת פסגה להשקעה בשירותי בריאות בסין. ועידה זו תהיה הכינוס המרכזי ביריד שבו ייערכו 100 כינוסים ואירועים נוספים.

למידע נוסף ולהרשמה מוקדמת, בקרו באתר www.thishealthsummit.com או שלחו דוא"ל  ל- this@reedsinopharm.com.

מקור: Reed Sinopharm

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Reed Sinopharm
Jing Zhang, 0086 (10) 84556580
jing.zhang@reedsinopharm.com