הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

אס.אי.אס: Platco Digital, חברה אחות של e.tv, מצטרפת למשפחת ה Direct-to-Home בדרום אפריקה

25/7/2013 10:00
לוקסמבורג -- (BUSINESS WIRE)— חברת אס סי אס  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) הודיעה היום על חתימת חוזה ל 15 שנה עם חברת Platco Digital, חברה אחות של רשת השידור העצמאית מדרום אפריקה e.tv. החוזה הוא עבור שידור תכני לוויין free-to-air (ללא דמי שימוש מצד לקוח הקצה) בדרום אפריקה, עם תכניות עתידיות להרחבת הפעילות לשאר דרום היבשת.

 החוזה לשני מקלטים-משדרים, עם אופציה לקיבולת נוספת ב 2014, יאפשר שידור Direct-to-Home) DTH) של ערוץ טלוויזיה בפלטפורמה חדשה של Platco Digital , שיגיע אל צופים באזורים העירוניים והנידחים בדרום אפריקה. SES תספק קיבולת על גבי לוויין ה SES 5 הנמצא במסלול אזימוט 5 מעלות מזרח - אחד ממסלולי הדגל של החברה התומך בלקוחות הפונים אל השוק ה DTH הצומח באפריקה.

חברות Platco Digital ו e.tv הן חברות בת של Sabido Investment (Pty) Ltd., קבוצת מדיה דרום אפריקאית המחזיקה במגוון חברות שידור, תוכן, הפקה והפצה.

"הסכם זה הוא שלב מהותי בצמיחתו של גוף שידור free-to-air דרום אפריקאי מרכזי, כמו גם בהתפתחות תפוצת שידורי Direct-to-Home בשווקים הצומחים של אפריקה," מסר פרדיננד קייזר, מנכ"ל מסחר ב SES. "לוויינים יכולים לסייע לגופי שידור להתגבר על מגבלות התפוצה הקרקעית, להגיע לקהלים גדולים יותר ולהרחיב את השירות אותו הם מציעים בעזרת תכניות free-to-air. בעזרת הניסיון הנרחב אותו צברנו בחלקים אחרים של העולם, SES ערוכה היטב כדי לספק לגופי שידור קיבולת לוויינית באיכות הגבוהה ביותר ולהרחיב את שירותי שידור הלוויין ב DTH לכל היבשת."

מנכ"ל Sabido Investment מרסל גולדינג: "Platico Digital תאפשר לעסקי שידור מקומיים ובינלאומיים גישה אל ערוצי free-to-air על פלטפורמת ה DTH, בנוסף לפלטפורמות הקיימות של החברה: Digital Terrestrial Television, ו- Mobile TV. אנו ב Sabido נרגשים מיוזמה חוצה פלטפורמות זו, שתספק לקהל בדרום אפריקה ואפריקה מגוון נוסף של בידור, מידע, וחינוך בחינם."

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים, אשר מפעילה צי בינלאומי של כ 53 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א), ורשת ענפה של תחנות קרקע. תשעה מלווייני החברה מכסים את יבשת אפריקה ומספקים שירותי שידור לוויין לרשתות שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום, עסקים וארגוניים ממשלתיים ברחבי היבשת.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

SES

Markus Payer
טלפון: 352-710725-500
markus.payer@ses.com