הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

החברותSES ו-Samsung מציגות בוועידת Africa Forum את מכשיר הטלוויזיה הראשון באפריקה שמצויד במקלט מובנה לשידורי לוויין חופשיים

לוכסמבורג וקייפ טאון, דרום אפריקה --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הכריזה בוועידת Samsung Africa Forum בקייפ טאון, דרום אפריקה, על שיתוף פעולה עם חברת Samsung לקידום שידורים דיגיטליים בלוויין באפריקה שמדרום לסהארה. חברת Samsung תציג מכשיר טלוויזיה LED עם מקלט מובנה לשידורי לוויין חופשיים - Samsung LED TV Free Satellite - אשר יופץ בניגריה, גאנה, חוף השנהב, סנגל, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו וקמרון, החל מחודש אוגוסט 2012. בהמשך תופץ הטלוויזיה גם במדינות נוספות.

25/3/2012 01:40
בעזרת מקלט הלוויין המובנה יוכלו הלקוחות לקלוט ערוצי טלוויזיה חופשיים ללא צורך בממיר או מפענח נוסף, באמצעות חיבור ישיר של מכשיר הטלוויזיה לצלחת הלוויין. כהכנה להשקה מארגנות החברות SES ו-Samsung הדרכות משותפות למפיצים ולמתקינים המורשים, על מנת להבטיח חיבור תקין של מכשיר הטלוויזיה לצלחת הלוויין. שתי החברות יערכו מסע פרסום משותף בחודש יוני 2012.

כחברה מובילה בשוק של שידורי הטלוויזיה החופשיים, מספקת SES למעלה מ-60 ערוצים חופשיים ביותר מ-40 מדינות באפריקה. ההשקה של מכשיר Samsung LED TV Free Satellite נערכת במקביל לתחילת השידורים של ערוצים נוספים באפריקה.

"שיתוף הפעולה הראשון מסוגו יקדם את השידורים הדיגיטליים באפריקה" אמר כריסטוף לימר, מנהל בכיר לפיתוח שווקים ושיווק באפריקה. "כיום, בשליש ממשקי הבית באפריקה יש מכשיר טלוויזיה, אך מספר הבתים שבהם נקלטים שידורים דיגיטליים נמוך מ-10 מיליון. שיתוף הפעולה יסייע לא רק לשפר את הגישה של הלקוחות באפריקה לתכנים דיגיטליים, אלא גם יעודד את גופי השידור באפריקה להשיק תכנים נוספים. כחברה שמשרתת למעלה מ-40 מדינות באפריקה, אנו מודעים היטב לביקוש העצום לשירותי טלוויזיה רבים ואיכותיים יותר. כעת, בפעם הראשונה, יוצעו מכשירי טלוויזיה מתקדמים ביותר לצופים באפריקה - בשילוב עם מספר גדול יותר של ערוצים".

"מכשיר Samsung LED TV Free Satellite הוא התרומה שלנו למעבר לשידורים דיגיטליים ביבשת, על מנת לספק לצרכנים באפריקה מבחר עשיר יותר, ולהציע לגופי השידור וענף המדיה הזדמנות לצמיחה באזור" אמר דאיי הי קים, מנהל מוצרים אזורי ב-Samsung Africa.

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 50 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מרכוס פייר
חברת SES
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com
או
קירסטן סטיבן
חברת SES
טל. + 352 710 725 329
kirstin.steffen@ses.com