הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

החברות SES ו- Castor Networks חתמו על הסכם להרחבת קיבולת בלוויין כדי לעמוד בדרישות הגוברות לקישוריות בדרום אפריקה

החברות SES ו- Castor Networks הודיעו היום כי הספקית ההולנדית של שירותי תקשורת, VSAT ושידור חתמה על הסכם להרחבת קיבולת בלוויין NSS-7 של SES כדי לעמוד בדרישות הגוברות לקישוריות ברחבי דרום אפריקה.

5/9/2012 12:00
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- החברות SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) ו- Castor Networks  הודיעו היום כי הספקית ההולנדית של שירותי תקשורת, VSAT ושידור חתמה על הסכם להרחבת קיבולת בלוויין NSS-7 של SES כדי לעמוד בדרישות הגוברות לקישוריות ברחבי דרום אפריקה.

בחברת Castor Networks ישתמשו בקיבולת הנוספת כדי לספק תקשורת קול ונתונים ברשתות ארגוניות של חברות נפט, גז וכרייה, ספקיות אינטרנט וגורמי ממשל במדינות דוגמת אנגולה, מוזמביק ודרום אפריקה.

אלומת Ku-band של הלוויין NSS-7, בעמדת המסלול 340 מעלות מזרח, כוונה כעת לדרום אפריקה על מנת לתמוך במרכזי VSAT באירופה שמתרחבים לאזורים מרוחקים בדרום אפריקה.

"הלוויין NSS-7 מתאים למשימה בצורה מושלמת: זהו לוויין רב עוצמה שמציע כיסוי נרחב בדרום אפריקה, עם קישוריות צולבת לאירופה, והוא משלים את כיסוי iDirect Ku-band של Castor Networks באפריקה" אמר אדווין קרס, מנהל Castor Networks. "חברת SES, עם מנהלי לקוחות מקצועיים, אנשי תמיכה ואנשי מכירות טכניים, הובילה בחיפוש אחר הפיתרון הטכני המתאים, ואפשרה לנו להרחיב את פעילותנו ולהציע תעריפים תחרותיים - קודם בלוויין NSS-12 ועכשיו גם בלוויין NSS-7".

"חברת Castor Networks היא ספקית חדשנית של פתרונות לוויין, אשר פיתחה יתרונות משמעותיים בניצולת של רוחב פס. אנו שמחים לצרף את Castor Networks ללוויין NSS-7 ולסייע לה להרחיב את שירותיה באמצעות הקישוריות החדשה של הלוויין. הסכם זה מייצג הרחבה של שיתוף הפעולה ומשקף את הביקוש הגובר לקישוריות בדרום אפריקה" אמר נורברט הולצה, סגן נשיא מסחרי בכיר לאירופה בחברת SES.

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog


אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 51 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.



אודות חברת Castor Networks

Castor Networks (www.castor.nl) היא ספקית הולנדית מובילה של שירותי תקשורת, VSAT ושידור לסיטונאים, גופי מדיה, גורמי ממשל ולקוחות עסקיים. חברת Castor Networks מספקת שירותי תקשורת אמינים, עסקיים וקריטיים ובכלל זה שירותי iDirect, SCPC ו- Teleportממתקני תקשורת בבורום שבהולנד. כדי להשיג רמות גבוהות של זמינות ואמינות מוצעים כל השירותים בייתוריות מלאה, עם עתודות מוכנות לשימוש. המשרדים הראשיים של Castor Networks שוכנים בהילוורסום שבהולנד. המשרדים הראשיים לאזור אפריקה שמדרום לסהרה שוכנים ביוהנסבורג שבדרום אפריקה (www.castornetworks.co.za).

 

המקור: חברת SES

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SES
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com