הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Magna Group

קבוצת מגנה משיקה חטיבה להשקעות והפקה בתעשיית הבידור

הסכם המימון וההפקה הראשון נחתם עם השחקנית והזמרת הישראלית שרי גבעתי

21/8/2013 08:30
ניו יורק –Business Wire—קבוצת מגנה (Magna Group), חברת השקעות בינלאומית פורצת דרך שהוקמה על ידי ג'ושוע ששון ב 2009, משיקה חטיבת פעילות חדשה הממוקדת במימון והפקת פרויקטים מתחום הבידור. Magna Group Entertainment ממשיכה במסורת הארגון המחויב ליצירת שותפויות הדוקות עם האנשים, החברות, והפרויקטים בהם הוא מושקע. החטיבה החדשה תשלב מומחיות יצירתית ואסטרטגית כנדרש על מנת להביא תמורה חיובית להשקעות.

 

חטיבת הבידור בחרה בשחקנית, דוגמנית וזמרת שרי גבעתי להיות השותפה הראשונה למיזם. גבעתי החלה זה עתה לעבוד באולפן על אלבומה השני, המופק על ידי תמיר מוסקט המוערך, ומתכננת להמשיך ולעבוד עם כישרונות נוספים מהשורה הראשונה בעולם. בהתאם להסכם, קבוצת מגנה תממן ותתמוך מקצועית בהפקת אלבום, כולל שני קליפים ותמיכה במערך קידום המכירות וההפצה.

 

ג'ושוע ששון, מקים הקבוצה והמנכ"ל, אמר "אני מאוד נרגש לגבי הקמת החטיבה החדשה שהתגבשה באופן טבעי סביב ההזדמנות יוצאת הדופן לעבוד עם שרי. מימוש יצירתי של הזדמנויות ייחודיות וסיוע בכל דרך לשותפות ולחברות בתיק ההשקעות של הקבוצה תמיד היוו את טביעת החותם של הקבוצה, המייצגת את גישת מגנה להשקעות. יוזמה חדשה זו  מאפשרת לנו ליישם את אותן העקרונות במרחב הבידורי; תחום אליו יש לי זיקה מיוחדת הכרוכה בניסיון. שרי היא אמנית וכשרון אדיר, ואין גאה ממני על כניסתה כשותפה לעסקיה המתרחבים של קבוצת מגנה."

 

שרי גבעתי היא אחת השחקניות והדוגמניות המובילות בישראל. היא זכתה להכרה בינלאומית עבור הופעותיה על מסכי הקולנוע ובטלוויזיה, ביניהן הופעות ב NCIS ו CSI בארה"ב. מחוץ למסך, היא הציגה ציורים בלמעלה מ 40 גלריות ברחבי העולם וניתן למצוא אותה מדגמנת במגזינים המובילים בעולם. לקראת סוף 2012, כאשר עבדה עם אנריקה איגלסיאס על הקליפ לשירו "Somebody's Me", קולה המלנכולי הייחודי הגיע לאוזנו של אנתוני מנדלר, במאי הקליפים האגדי. מנדלר לקח את כשרונה המוזיקלי שטופח מגיל צעיר והעלה אותו לרמות חדשות כאשר הפיק את אלבום הבכורה של גבעתי "The Monkeys Are Here" באוקטובר 2012. מאז אותו אלבום בכורה מוערך, כשרונה של שרי זכה להכרה רחבה בקרב דמויות מובילות במוזיקה העולמית, ביניהם מלחין הפסקולים מיכאל וונדמאכר. בנוסף נעשו שימושים רבים מאז בשיריה על ידי חברות מסחריות ויוצרים בכל העולם.

 

"אני נלהבת מהתחלת העבודה על האלבום השני שלי, ושיתוף הפעולה עם ג'וש," אמרה שרי. "המוזיקה היא חלק מרכזי מהחיים שלי מאז שהתחלתי לנגן בפסנתר בגיל 9, וזה נפלא לחלוק בתשוקה הזו עם מעריצים בכל העולם. אני לא יכולה לחכות כבר שכולם ישמעו את החומרים שאנחנו מכינים."

 

אודות Magna Group Entertainment

 

Magna Group Entertainment היא חברת הפקה והשקעות המספקת שיתופי פעולה יצירתיים, כלכליים ואסטרטגיים למבחר האמנים, חברות, אנשי בידור ופרויקטים בהן היא מושקעת. עם התמקדות ראשונית במוזיקה, Magna Group Entertainment מתכוונת להתרחב לתחומים נוספים בתעשיית הבידור ומחפשת באופן פעיל אחר שותפויות פוטנציאליות. כשותף אמיתי לתהליך יצירתי, קבוצת מגנה שמה דגש על בניית מערכות יחסים חזקות ושותפות הדוקה עם האמנים והיוצרים על מנת להשיג מטרות משותפות, אמנותיות וכלכליות. למידע נוסף על החברה בקרו באתר שבכתובת www.magnagroupcapital.com.

 

 המקור: Magna Group Entertainment

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Magna Group Capital Management LLC

Lourdes Rodriguez
347-491-4240
lourdes.rodriguez@magnagroupllc.com