הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

יותר עוצמה סולארית מאי פעם: הגידול בהפקה של אנרגיה פוטו-וולטאית מביא הזדמנויות חדשות לתעשייה הסולארית

בתצוגה המיוחדתPV Energy World שתתקיים במסגרת תערוכתIntersolar אירופה 2012 יוצגו פתרונות מתקדמים לאספקת האנרגיה של העתיד

15/2/2012 02:20
Intersolar אירופה, מינכן, 13-15 ביוני 2012

מינכן--(BUSINESS WIRE)-- 2011 הייתה שנת שיא הן לתערוכת Intersolar אירופה והן לתעשייה הסולארית הבינלאומית, כאשר קצב הגידול בהפקה של אנרגיה פוטו-וולטאית נסק לגבהים חדשים. במהלך השנה הופקה אנרגיה סולארית בהיקף של 18 מיליארד קילו-ואט שעה (kWh), ובפעם הראשונה עלה הנתח של האנרגיה שמקורה בפתרונות פוטו-וולטאיים, מכלל השוק של הפקת האנרגיה בגרמניה, על הנתח של האנרגיה שמקורה בפתרונות להפקת אנרגיה ממים. הגידול בנתח השוק של האנרגיה הסולארית ממחיש את ההזדמנויות הטמונות בטכנולוגיות לאספקת האנרגיה של העתיד. על מנת למצות הזדמנויות אלה שוקדים בתעשייה הסולארית במלוא הקיטור על פיתוח של פתרונות חדשים, דוגמת השתלבות ברשת החשמל ומערכות לאחסון אנרגיה. בתצוגה המיוחדתPV Energy World  שתתקיים במסגרת תערוכתIntersolar  אירופה 2012 יוצגו הפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים וייחשפו האמצעים והתנאים הפוליטיים הנחוצים כדי להשיג את המכסות הגבוהות ביותר להפקה של אנרגיה סולארית.

בשנת 2011 הותקנו ברחבי העולם תחנות כוח סולאריות בעלות תפוקה כוללת של 26.5 גיגה-ואט (GW) לפחות. בגרמניה לבדה נוספה תפוקה של כ-7.5 גיגה-ואט, ונשבר השיא הקודם שנרשם בשנת 2010. להערכת האיגוד של התעשייה הסולארית בגרמניה (BSW-Solar) מברלין, בארבע השנים הקרובות יגדל היקף ההפקה של האנרגיה הסולארית ב-70 אחוזים נוספים. כדי למצות את מרב ההזדמנויות הטמונות באספקת האנרגיה של העתיד, חייבים להתמודד בתעשייה, בראש ובראשונה, עם האתגרים של יציבות הרשת, לפתח פתרונות חכמים לצריכה באתר וניצולת, וליצור אמצעים לאחסון חסכוני. 

פתרונות חכמים לאספקת האנרגיה של העתיד

ככל שגוברות דרישות התשתית, כן יכולים ליהנות בענף מהזדמנויות חדשות ליצירת ערך. לא מכבר תוקנה אמנת המקורות לאנרגיה מתחדשת (EEG) ונסללה הדרך לשילוב האנרגיה הפוטו-וולטאית ברשת החשמל. ההנחיה החדשה למתח נמוך נכנסה לתוקף ב-1 בינואר 2012. יצרניות של ממירי מתח מילאו תפקיד חשוב הן בגיבוש ההנחיה והן ביצירת פתרונות משולבים לבקרה יעילה של הכוח. הודות לתקן החדש ניתן יהיה להקים בעתיד מספר גדול בהרבה של תחנות כוח פוטו-וולטאיות ולשלב אותן יחדיו ברשת של מתח נמוך. אפילו הצריכה של האנרגיה הסולארית באתר וטכנולוגיות האחסון החדשות עשויות להקל בעתיד את העומס על הרשת ולסייע בשילוב של האנרגיה הפוטו-וולטאית ברשת האספקה.

מסתמן גם פוטנציאל למערכות אחסון מבוזרות, קטנות ובעלות ניצולת גבוהה, שיסייעו במיטוב הצריכה בבתי האב. בענפי התעשייה והמסחר, שהתלות שלהם בעלויות החשמל גבוהה, בעיקר בשעות היום, יוכלו ליישם פתרונות חכמים ומשולבים ובטכנולוגיות אחסון בעלות ניצולת גבוהה כדי להשיג חיסכון משמעותי בהוצאות החשמל. האפשרויות רבות ומגוונות, ופתרונות אחסון מכל הסוגים מציגים הזדמנויות עצומות ואטרקטיביות לצמצום הוצאות.

בתצוגה המיוחדתPV Energy World  יוצגו הפיתוחים האחרונים

בעקבות ההשקה המוצלחת בשנת 2011, יוצגו זו הפעם השנייה, בתצוגה המיוחדתPV Energy World  שתתקיים במסגרת תערוכתIntersolar  אירופה 2012, הפיתוחים הלוהטים ביותר ופתרונות חלוציים באולם C4, דוכן C4.230. לתצוגה המיוחדת אחראים המארגנים של תערוכתIntersolar  אירופה, החברות Solar Promotion GmbH מפפורצהיים ו- Freiburg Wirtschaft Touristik und Messe GmbH & Co. KG (FWTM) מפרייבורג. בשני אזורים שיוקדשו לנושאים של אחסון אנרגיה ושילוב ברשת, תמחיש התצוגה המיוחדת את האמצעים, הטכנולוגיות והתנאים הפוליטיים הנחוצים כדי להגביר את הפקת האנרגיה הפוטו-וולטאית. מצגות של מומחים ודיונים בפאנלים ייערכו במסגרת הפורום המרכזי של התצוגה המיוחדת. התצוגה המיוחדת נערכת בחסות SOLARWATT AG.

תערוכת Intersolar אירופה 2012 תיערך ב- 13 עד 15 ביוני במרכז הירידים החדש של מינכן (Munich New Trade Fair Centre).

פרטים נוספים על תערוכת Intersolar אירופה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.intersolar.de

הגופים התומכים בתערוכת Intersolar אירופה

רשימת התומכים בתערוכת Intersolar אירופה כוללת ארגונים מובילים בתעשייה הסולארית: האיגוד של התעשייה הסולארית בגרמניה (BSW-Solar) במעמד של שותף בלעדי לתערוכת Intersolar אירופה, האיגוד לאנרגיה סולארית בגרמניה (DGS), התאחדות התעשיינים לחימום סולארי באירופה (ESTIF), האיגוד הבינלאומי לאנרגיה סולארית (ISES), SEMI PV Group, והפלטפורמה לציוד פוטו-וולטאי בהתאחדות המהנדסים של גרמניה (VDMA-PV). בתמיכת האיגוד האירופאי של התעשייה הפוטו-וולטאית (EPIA). 

אודות תערוכות Intersolar

עם למעלה מ-3,500 מציגים ויותר מ-120,000 מבקרים בשלוש יבשות, Intersolar היא סדרת התערוכות המובילה בעולם לתעשייה הסולארית. תערוכת Intersolar אירופה נערכת מדי שנה במרכז הירידים החדש של מינכן (Munich New Trade Fair Centre). כיום זו התערוכה הגדולה ביותר לתעשייה הסולארית והיא נערכת מזה עשרים שנים.

בשנת 2011 השתתפו בתערוכת Intersolar אירופה 2,286 מציגים בינלאומיים ו-77,000 מבקרים מהענף. תערוכת Intersolar אירופה מתמקדת בתחומים של מוצרים פוטו-וולטאיים, טכנולוגיות לייצור של מוצרים פוטו-וולטאיים וטכנולוגיות לחימום סולארי. מאז הקמתה הפכה התערוכה לפלטפורמה החשובה ביותר בתעשייה עבור יצרנים, ספקים, סיטונאים ונותני שירותים. הוועידה שנערכת במקביל לתערוכת Intersolar אירופה משלימה את העיסוק בנושאים שבתערוכה. בשנת 2011 דנו למעלה מ-400 מרצים וכ-2,500 משתתפים בנושאים העדכניים בתעשייה ובחנו את הרקע לטכנולוגיות, לשווקים ולהתפתחויות הפוליטיות.

בשנת 2008 הפכה Intersolar צפון אמריקה בסן פרנסיקו לתערוכה השנייה, אחרי Intersolar אירופה, ובעקבותיהן Intersolar הודו בשנת 2009, אשר נערכת במומביי החל משנת 2010. החל מדצמבר 2011 מצטרפת Intersolar סין בבייג'ינג לסדרת תערוכות Intersolar.

את תערוכת Intersolar אירופה מארגנות החברות Solar Promotion GmbH מפפורצהיים ו- Freiburg Wirtschaft Touristik und Messe GmbH & Co. KG.

המקור: תערוכת Intersolar  אירופה
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Solar Promotion GmbH
הורסט דפנר
טל. +49 7231 58598-0
פקס +49 7231 58598-28
info@intersolar.de
או
fischerAppelt יחסי ציבור
רוברט שוורצנבוק
טל. +49 89 747466-23
פקס +49 89 747466-66
rs@fischerAppelt.de