הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

בוטלה סופית התביעה שלMirus Biosciences כנגד Fugent

כך נמסר מפירמת הפרקליטים Haus, Roman and Banks, LLP

17/1/2012 05:00
מדיסון, וויסקונסין--(BUSINESS WIRE)-- ב-14 בספטמבר 2011 הגישה חברת Mirus Biosciences, LLC תביעה כנגד חברת Fugent, LLC על הפרת זכויות בפטנט, וכ-3 חודשים לאחר מכן, ב-23 בדצמבר 2011, הגישו הפרקליטים של Mirus Biosciences, LLC בקשה לביטול סופי של התביעה, ללא יכולת להגיש אותה מחדש (dismissal with prejudice), מסרו פרקליטים מפירמת Haus, Roman and Banks, LLP. (פרטי התביעה: Mirus Bio, LLC vs. Fugent, LLC, תיק מספר 11-CV-630-slc, בית המשפט המחוזי של ארצות הברית במחוז המערבי של וויסקונסין).
בכתב התביעה האשימה Mirus בהפרת זכויות, בין השאר בשל הייצור והמכירה של Fugene®6. חברתFugent היא היצרנית הבלעדית של Fugene®6 ו-Fugene®HD. כעת יכולה חברתFugent להמשיך בצורה חופשית במסחור של Fugene®6 ו-Fugene®HD עבור לקוחותיה, ללא חשש מהליכים משפטיים נוספים מצד Mirus. ההליכים יושבו לשביעות רצונה של חברתFugent ומבלי שחברת Fugent תשלם לחברת Mirus פיצוי כספי או פיצויים אחרים.
מוצרי Fugene® זוכים לשימוש נרחב ומוזכרים כיום באלפי פרסומים, יותר מ-1300 פטנטים רשומים בארצות הברית וקרוב ל-3700 בקשות לרישום פטנט בארצות הברית.
המוצרים Fugene®6 ו-Fugene®HD מופצים על ידי Promega Corporation.
Fugene® הוא סימן מסחרי רשום של Fugent, LLC, מדיסון, וויסקונסין, ארצות הברית.
המקור: חברת Fugent, LLC
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת הפרקליטים Haus, Roman and Banks, LLP.
עורך דין מייקל אי. בנקס, (608) 257-0420
banks@hrbllp.com