הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Digi-Key

חברת Digi-Key מרחיבה את שירותי הערך המוסף שהיא מציעה

14/7/2013 11:20
ת'יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה"ב - חברת Digi-Key Corporation, מפיצה כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים, מובילת התעשייה במבחר, זמינות ואספקת רכיבים אלקטרוניים, הודיעה היום על מבחר מורחב של שירותי ערך מוסף. בתגובה לדרישה הגוברת לפתרונות מותאמים במיוחד, השירותים יסייעו ללקוחות לקצר את זמן היציאה לשוק ולהפחית את עלות הבעלות הכוללת.

שירותי הערך המוסף של החברה הם משאבים לתיכון, בניית אב-טיפוס ולייצור המוצרים, המשלימים את המבחר הרחב והעמוק של המלאי הזמין אצל  Digi-Key.co.il. השירותים תוכננו לקצר את זמני התיכון, ההרכבה והפיתוח של המוצרים באמצעות הנגשת המומחיות והמשאבים של הצוות הטכני וצוות הפצת המוצרים של  Digi-Key.

"שירותי הערך המוסף מעניקים מימד ייחודי לקו הנרחב ממילא של המוצרים והשירותים שלנו," אומר כריס ביסון, סגן נשיא, מכירות כלל-עולמיות ופיתוח עסקי ב- Digi-Key. "אנו תמיד מחפשים דרכים להעביר יותר ערך ללקוחותינו ואחת מהדרישות בביקוש גבוה היא לפתרונות המותאמים במיוחד אשר יכולים לקצר את מחזורי התיכון ולזרז את זמן היציאה לשוק."

המודל העסקי ההיברידי הייחודי של Digi-Key הוא כלי אידיאלי להספקת שירותי ערך מוסף, מתוך תמיכה בתהליכים השלמים של ייצור המוצרים על ידי מהנדסי התיכון, "מהאב-הטיפוס ועד לייצור". מבחר ללא תחרות של 860,000 מוצרים הקיימים במלאי והזמינים לשילוח מידי, בשילוב עם היכולת הייחודית למדרוג, מהזמנת חלק יחיד ועד להזמנות מורכבות יותר של תמהיל רחב / כמויות קטנות, הופכים את שירותי הערך המוסף לפתרון רווחי ביותר עבור לקוחות  Digi-Key.

חברת Digi-Key מציעה את שירותי הערך המוסף הבאים:

• Digi-Reels: כמות מותאמת במיוחד של סרט-חתוך רציף הארוז כסליל ואשר נחתך מתוך סליל היצרן

• איחוד משלוחים: ניתן לאחד מספר הזמנות למספר אריזות גדולות, תוך הקטנת נפח ועלויות המשלוח

• חיתוך פסי פינים: פסי פינים החתוכים למספר החיבורים הנדרשים, בהתאם לדרישת הלקוח

• התאמת נגדים: ניתן להתאים נגדים בדיוק של 0.0001 של ההתנגדות

• תכנות: מתנדים, מיקרו-בקרים, רכיבי FPGA, רכיבי CPLD ומגוון רחב של התקני זיכרון המתוכנתים בהתאם למפרט הלקוח

• כבלים/מכללי כבלים מודולריים: מגוון רחב של מכללי כבלים מותאמים במיוחד של מספר יצרנים, בנוסף למכללי כבלים סטנדרטיים 

• צמות וכבלים מפוצלים מותאמים במיוחד: יותר מ- 180 כבלים מפוצלים במיוחד וחיבורי כבלים ישירים (DCC), בהתאם לשרטוטי הלקוחות 

• מתכווצים בחום: חלקים מתכווצים בחום הקיימים במלאי, חתוכים לאורכים הנדרשים ובכמויות הרצויות 

• כבלים גמישים שטוחים: אנו מציעים את היכולת לחתוך, לתייג, לחבר הדקים לפינים ולהרכיב מחברים בכדי לעמוד בדרישות הלקוחות

• סוללות: מארזי סוללות המורכבים במספר תצורות עם עטיפה מתכווצת ואפשרויות הדקים שונות.

לפרטים נוספים אודות שירותי הערך המוסף, או על כל אחד מיותר מ- 860,000 המוצרים הקיימים במלאי אצל Digi-Key וזמינים לשילוח מידי, אנא בקר ב- www.digikey.co.il.

אודות Digi-Key Corporation

חברת Digi-Key, הממוקמת בת'יף ריבר פולס, מינסוטה, היא ספקית כלל-עולמית עם שירות מלא לרכיבים אלקטרוניים הן להכנת אב-טיפוס או תיכון והן לייצור בכמויות גדולות. החברה מציעה באתר  www.digikey.co.il  מעל לשני מיליון מוצרים של יותר מ-650 יצרנים איכותיים ובעלי מוניטין.

עם יותר מ-860,000 מוצרים במלאי, מבחר מרשים של משאבים מקוונים, ועם היתרון הלוגיסטי הגלום במרכז הפצה ניתן להרחבה בשטח של כ-75 אלף מ"ר, חברת Digi-Key ממשיכה להוביל, תוך אשרור מחויבותה להחזיק במלאי את המגוון הרחב ביותר בתעשייה של רכיבים אלקטרוניים ולהעניק את השירות הטוב ביותר האפשרי ללקוחותיה.

המודל העסקי של Digi-Key, המשולב במלואו באינטרנט, ביחד עם מגוון הרכיבים הרחב והמוביל בתעשייה הזמינים למשלוח מידי לכל מקום בעולם ומאתר יחיד, מבדלים את Digi-Key בבירור מכל המפיצים האחרים. החברה מציעה ללקוחותיה גישה ייחודית לאסטרטגיה עסקית של קווי ייצור עם תמהיל רכיבים רחב ונפח ייצור קטן, תוך העברת רבים מסיכוני המלאי ועלויות החזקתו מן הלקוח אל Digi-Key. ברוח הסיסמה

 ®From Prototype to Production, "מהאב-טיפוס ועד לייצור", חברת Digi-Key מחזיקה בכל הרכיבים והמשאבים הנחוצים כדי להרחיב את עסקך לרמה הבאה.

היצע המוצרים והמשאבים המקוונים של החברה כולל מודולי הדרכת מוצרים PTM®; אזורי הטכנולוגיות TechZoneSM; סרגל הכלים של Digi-Key ; וכן מרכז רשתות חברתיות ותקשורת ניידת.

מידע נוסף וגישה להיצע המוצרים הרחב של Digi-Key נמצאים באתר www.digikey.co.il.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי העיתונות של Digi-Key Corporation
ג'וש אולסון
1-800-344-4539‎ x2989
josh.olson@digikey.com
publicrelations@digikey.com