הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
unitedprint.com SE

החברות Monotype ו Unitedprint חתמו על הסכם שותפות

שירות Easyprint מציע בחינם יותר מ 200 מהפונטים המוכרים ביותר בעולם

24/9/2013 09:00
24/9/2013

רדבויל, גרמניה – Business Wireחברת Monotype Imaging וחברת SE Unitedprint.com הודיעו על הסכם משותף לשותפות רשיון המאפשר ללקוחות Easyprint – אחד ממותגי Unitedprint.com SE – להכנס לאתר החברה ב www.easyprint.co.uk ולהשתמש חינם ביותר מ 200 מהפונטים המוכרים והאהובים ביותר בעולם.

 

מעצבים גרפיים יוכלו להנות גם מכלי העיצוב החדשני ביותר של Easyprint, המכיל מגוון פונקציות מקצועיות, בנוסף למבחר החדש של פונטים באיכות גבוהה. חנות הדפוס המקוונת יכולה באופן זה לענות גם על דרישות האיכות הגבוהות של עסקים בינוניים וגדולים, בתי הוצאה לאור, סוכנויות פרסום, רשויות, ארגונים ואיגודים.

 

חברת Easyprint נמצאת בתחרות ישירה עם חברת Vistaprint. כדי לערוך השוואה ישירה בין שתי החברות, ובאותה הזדמנות להשתתף בהגרלה ואולי לזכות במחשב מקבוק פרו של חברת אפל עם מסך Retina Display, בקרו ב www.facebook.com/Easyprint והמליצו על החברה באתרי ביקורת משתמשים פופולאריים כגון www.ciao.de, dooyoo.de, וכו'.

 

Unitedprint.com SE, על שלל מותגיה – print24, easyprint, unitedprint, firstprint, getprint, ו printwhat, היא בין המובילות העולמיות בתחום ההדפסה המקוונת. החברה מציעה ללקוחותיה עלונים באיכות גבוהה, פוסטרים, גלויות, חוברות, כרטיסי ביקור נייר מכתבים ועוד, זמן משלוח קצר ומחירים נמוכים. לחברה מעל 700 עובדים הפועלים מסביב לשעון באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר על שטח ייצור של מעל 10 אלף מ"ר, והיא פרושה ב 26 מדינות בכל רחבי העולם – אוסטריה, בלגיה, ברזיל, קנדה, סין, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שבדיה, שוויץ, בריטניה וארצות הברית.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
unitedprint.com SE

Maria Lehmann

טלפון 49-351-27225388

פקס 49-351-65633500

maria.lehmann@unitedprint.com

www.unitedprint.com