הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ארניקס

בנק מילניום פולין (Bank Millennium SA) בחר בארניקס (Earnix) כפלטפורמה לתמחור אנליטי

המוצר של ארניקס לבנקאות יציף תובנות אנליטיות ויאפשר תמחור אישי למוצרי הבנק

9/7/2013 10:00
תל אביב, יולי 1, 2013 - ארניקס, ספקית תוכנה מובילה של פתרונות חיזוי ואופטימיזציה אנליטית עבור תמחור מוצרים פיננסיים והתנהגות צרכנים בתחום הביטוח והבנקאות, הודיעה היום כי בנק מילניום, הבנק השמיני בגודלו בפולין, בחר בתוכנה של ארניקס, כפלטפורמה לאנליטיקה ותמחור של מוצריו. הטמעת הפתרון של ארניקס החלה זה מכבר.

מריה קאמפוס, סמנכ"ל מערכות המידע בבנק מילניום העידה "המטרה שלנו היא לשפר את חווית הלקוח בצורה מתמדת תוך התאמה אישית של המוצרים. אנחנו מאמינים שהפלטפורמה של ארניקס תאפשר לנו הבנה מעמיקה יותר של העדפות הלקוח והתאמה אישית של המוצרים שלנו לטובת יצירת מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות" . כן הוסיפה קאמפוס -  "בנוסף לפלטפורמת התוכנה של ארניקס, הצוות האנליטי של החברה מביא

עמו ידע רב וניסיון בהבנה וניתוח הסיכונים והביקושים הנוגעים למערכת היחסים עם לקוחות הבנק".

"אנחנו מתכבדים בהחלטת בנק מילניום להטמיע את מערכת ארניקס לבנקאות ודרכה לתמחר מוצרים בצורה אנליטית ומדעית יותר. התוכנה של ארניקס בצרוף היועצים שלנו וניסיוננו בתחום הבנקאות, יאפשרו לבנק  מילניום לבצע אופטימיזציה של חווית הלקוח ולספק מוצרים מותאמים לכל לקוח. אנחנו שמחים לקראת העבודה המשותפת עם בנק מילניום מעל הפלטפורמה של ארניקס כדי לאפשר לבנק להיות תחרותי יותר. " אמר אמיתי רצון, סמנכ"ל מכירות ארניקס.

אודות בנק מילניום פולין

בנק מילניום פולין הינו בנק מסחרי הרשום למסחר בבורסה של ורשה ונמצא במקום השמיני בגודלו במדינה על פי סך הנכסים המנוהלים בו. הבנק נמנה עם הבנקים המובילים במדינה ומשרת 1,800,000 לקוחות פרטיים בעזרת 447 סניפים, האינטרנט, הטלפון ורשת הכספומטים שלו. הודות למוצריו החדשניים, השירות המעולה והמותג החזק שלו, הבנק הוא אחד מן המוסדות הפיננסיים בעלי הצמיחה המהירה ביותר בפולין.

אודות ארניקס

תוכנת ניתוח הלקוחות והאופטימיזציה של מחירי מוצרים של ארניקס מעצימה בנקים וחברות ביטוח ומאפשרת להן לחזות את ביקוש הצרכנים והשפעתם על הביצועים העסקיים על-פי נתוני השוק וליצור תמחור אופטימלי לצמיחה ורווחיות. ארניקס משלבת מודלים מתקדמים של חישוב סיכון וביקושים, יחד עם קישוריות למערכות מידע של הארגון והענן, ומביאה את הכוח של החלטות מבוססות ניתוח נתונים לכל אינטראקציה עם הלקוח. נכון להיום, ארניקס מסייעת לבנקים וחברות ביטוח מובילים לתמחר פיקדונות, הלוואות ופוליסות ביטוח.

למידע נוסף אנא בקרו באתר www.earnix.com.

המקור: ארניקס בע"מ
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אביב כהן, סמנכ"ל שיווק
Earnix Ltd.
aviv@earnix.com
+972-3-753-8292