הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Oshkosh

קבוצת כיבוי אש וצוותי החירום של חברת אושקוש מגבירה נוכחות במזרח התיכון כדי לספק שירות טוב יותר לבסיס הצרכנים הגדל ולתמוך בהיצע המוצרים המתרחב

מרחיבה את מצבת כוח האדם והמתקנים כדי לסייע לכוחות כיבוי אש בנמלי תעופה ובכוחות כיבוי אש תעשייתים ועירוניים

20/5/2015 02:10
 אושקוש, ויסקונסין--(BUSINESS WIRE)-- קבוצת כיבוי האש וצוותי החירום של אושקוש (Oshkosh), חלק מתאגיד אושקוש (NYSE: OSK), מגבירה את נוכחותה במזרח התיכון כדי לספק שירות טוב יותר ללקוחות 'מוצרי נמל התעופה של אושקוש' ו'פירס ייצור' ברחבי האזור. ביוזמות הפיתוח נכללים בין היתר גם מינוי הנהלה אזורית וסגל ניהול מכירות וכן תוספת של נציגי שירות חדשים בשטח. בנוסף, אושקוש מגדילה את מחלקת הלקוחות הממשיכים ומשקיעה במרכז הפצת חלפים אזורי חדש.

"אושקוש מחויבת לספק ללקוחות במזרח התיכון את השירות ואת התמיכה הטובים ביותר לאחר המכירה, ושינויי הארגון והתשתית האלה הם שיקוף ישיר של משימה אסטרטגית זו בפעולה," אמר ג'ים ג'ונסון, סמנכ"ל ונשיא תאגיד אושקוש, כיבוי אש וצוותי חירום.

"יש לנו צוות מעולה, ויחד עם פיתוח יכולות הפצת החלפים שלנו, אנחנו מסוגלים לתמוך בצמיחת נתח השוק של אושקוש ופירס שנמשכת ברחבי האזור," הוסיף סלים חאווי, סמנכ"ל תאגיד אושקוש, מכירות בינלאומיות.

בסאם מונם, מנהל אזורי בכיר למזרח התיכון באושקוש, עומד כיום בראש משרד אושקוש האזורי בחצי האי ערב לכיבוי אש וצוותי חירום בג'בל עלי, דובאי. שינויי סגל נוספים כולל הצטרפות של מנהל מכירות לערב הסעודית ובחריין, ונציגי שירות באיחוד הנסיכויות הערביות וערב הסעודית. בנוסף להשקעות אלה, מוסיפה אושקוש מרכז הפצת חלפים אזורי חדש באבו דאבי. אושקוש מרחיבה גם את מחלקת הלקוחות הממשיכים כדי לחזק את שירות הלקוחות. המשרד הסעודי, מחלקת הלקוחות הממשיכים ומרכז הפצת החלפים כפופים כולם למשרד אושקוש האזורי בחצי האי ערב, בדובאי.

"באינטרשוץ 2015 אנחנו עומדים לחשוף מערכת כיבוי אש חדשה של אושקוש ולהציג תוכניות לסטרייקר 8 X 8 גלובלי, המאופיין בצמד מנועי סקאניה בעלי פליטת גזים נמוכה," הוסיף ג'ונסון. "שני המוצרים החדשים האלה עוצבו במחשבה על אזורים כמו המזרח התיכון. אנחנו מזמינים את כל מבקרי אינטרשוץ 2015 לבקר בדוכן של אושקוש."

אודות אינטרשוץ

"אינטרשוץ 2015" היא התערוכה הבינלאומית לכיבוי אש, סיוע במקרי אסון, חילוץ, בטיחות ואבטחה. כ-1,300 תערוכות מיותר מ-40 מדינות יציגו את מוצריהם ושירותיהם באירוע, שייערך מ-8 עד 13 ביוני. אינטרשוץ 2015 תיערך בחמישה אולמות וגם מתחת לכיפת השמים בגני התערוכה של האנובר. "דויטשה מסה" מארגנת את האירוע בתמיכת ההתאחדות הגרמנית לכיבוי אש, התאחדות מכבי האש הגרמנית ופדרציית המהנדסים הגרמנית.

אודות קבוצת אושקוש נמלי תעופה

קבוצת אושקוש נמלי תעופה בע"מ, חברה של תאגיד אושקוש (NYSE: OSK), מעצבת ומייצרת כלי רכב לכיבוי אש בנמלי תעופה ופינוי שלג מהטובים בתעשייה. מוצרי הדגל שלהם, סטרייקר,® רכב חילוץ וכיבוי אש, ותושבות אושקוש® לפינוי שלג מסדרת אייץ' ™ ידועים בעמידותם ובביצועיהם המעולים ונמכרים ברחבי העולם. למידע נוסף, בקרו באתר www.oshkoshairport.com.

אודות תאגיד אושקוש

תאגיד אושקוש הוא בין המובילים בעיצוב, ייצור ושיווק טווח רחב של ציוד גישה, רכב מסחרי, כבאיות ורכב חירום, כלי רכב צבאיים ומיוחדים ומרכבים. תאגיד אושקוש מייצר, מפיץ ומתחזק מוצרים בשמות מותגי אושקוש, ® ג'יי-אל-ג'י, ® פירס, ® מקנילס, ® ג'ר-דן, ® פרונטליין,™ קון-אי-קו, ® לונדון® ואיי-אם-טי. ® מוצרי אושקוש זוכים להערכה ברחבי העולם בחברות השכרה, עסקי יציקת בטון ופסולת, תחנות כיבוי אש וצוותי חירום, שירותים עירוניים, שירותי נמלי תעופה וכוחות הגנה, שאיכות גבוהה, ביצועים מעולים, אמינות איתנה ותמורה ארוכת טווח, חשובים להם יותר מכול. למידע נוסף, בקרו באתר www.oshkoshcorporation.com.

®  , ™ כל שמות המותגים המופיעים בהודעה זו לעיתונות הם סימן מסחרי של תאגיד אושקוש או חברות-הבת שלו.

הצהרת כוונות

ההודעה לעיתונות כולל הצהרות שהחברה מכנה כ"הצהרת כוונות" במסגרת חוק רפורמת התביעות בנוגע להשקעות פרטיות מ-1995. כל ההצהרות, מלבד הצהרות של עובדות היסטוריות, כוללות, ולא מוגבלות להצהרות הנוגעות למצב הפיננסי העתידי של החברה, האסטרטגיה העסקית שלה, יעדיה, המכירות הצפויות, העלויות, הרווחים, הוצאותיה הכספיות, חובותיה ותזרים המזומנים שלה, ותוכניותיה ומטרותיה של ההנהלה לפעולותיה העתידיות, הן הצהרת כוונות. אם יופיעו בהודעה לעיתונות מילים כמו "ייתכן," "תעשה," "צפויה," "כוונה," "מעריכה," "צופה," "סבורה," "צריכה," "תחזית" או "תוכנית" או מילים הפוכות או וריאציות או מונחים דומים, בדרך כלל יש לזהותן עם הצהרת כוונות. הצהרות כוונות אלה אינן הבטחות לביצועים עתידיים והן נתונות לסיכונים, אי ודאות, הנחות וגורמים אחרים, שחלקם אינם בשליטת החברה, ועלולים לגרום תוצאות שונות במידה ניכרת מאלה המתוארות או מרומזות בהצהרות כוונות כאלה. גורמים אלה כוללים את אופיו המחזורי של ציוד הגישה של החברה, השוק המסחרי ושוק כיבוי האש וצוותי החירום, המושפעים במיוחד מעוצמתן של כלכלות ארצות הברית ואירופה; מעוצמתו של צמיחת השוק המתעורר וממחירי העבודה המתוכננים במכונות; הרמה והעיתוי הצפויים של רכישות מוצרים ושירותים ומימונם ע"י משרד ההגנה האמריקאי ומשרדי הגנה בינלאומיים; סיכונים הקשורים לצמצומים בהוצאות ממשלה לאור לחצי תקציב ההגנה האמריקאי, החרמה ואסטרטגיית רכב טקטי של משרד ההגנה, כולל יכולתה של החברה לנהל בהצלחה את הפחת העלויות הדרושה כתוצאה מהזמנות מצומצמות יותר בגזרת ההגנה; יכולתה של החברה לזכות בחוזה ייצור רכב טקטי קל לצבא ארצות הברית ובחוזים למשרדי הגנה בינלאומיים; יכולת החברה להעלות מחירים כדי להגדיל את השוליים או לפצות על עלויות תשומה גבוהות יותר; העלאת עלויות של סחורות ועלויות של חומרי גלם אחרים, במיוחד בהבראת משק ממושכת; סיכונים הקשורים לפיתוח מתקנים, מיזוג והיערכות, כולל כמויות העלויות וההוצאות הקשורות והאפשרות שאי אפשר יהיה לחסוך; אי ודאות כלכלית גלובלית, שעלולה להוביל להוצאות ליקויים נוספות הקשורות לרבים מנכסיה הלא-מוחשיים של החברה ו/או התאוששות איטית יותר בעסקיה המחזוריים של החברה מציפיות החברה או שוק המניות; סיכונים הקשורים לגביית חובות, במיוחד באותם עסקים בעלי חשיפה לשוקי בניין; עלות מבצעי ערבויות הקשורים למוצרי החברה; סיכונים הקשורים לעיכובים בייצור או במשלוח הנובעים מאיכות או מבעיות בייצור; סיכונים הקשורים למכירות ומבצעים בינלאומיים, כולל תנודות מטבע זר וציות לחוק השחיתויות הזרות; יכולת החברה לציית לתקנות ולחוקים מורכבים הנוגעים לקבלנים של ממשלת ארצות הברית; השפעת פגעי מזג אוויר או אסונות טבע שעלולים להשפיע על החברה, ספקיה או לקוחותיה; סיכוני אבטחת סייבר ועלויות ההגנה מפני פריצת אבטחת מידע והתגובה לה; וסיכונים הקשורים ליכולת החברה לבצע בהצלחה את תוכניתה האסטרטגית ולעמוד ביעדיה הפיננסיים ארוכי הטווח. מידע נוסף הקשור לגורמים אלה ואחרים כלול במסמכי החברה ברשות ניירות הערך האמריקאית. כל הצהרות הכוונות מדברות אך ורק על הודעה זו לעיתונות. החברה לא מתחייבת, ומתנערת מכל מחויבות, לעדכן את המידע הכלול בהודעה זו לעיתונות. על המשקיעים לדעת שייתכן כי החברה לא תעדכן מידע כזה עד שיחת הוועידה הבאה על רווחי הרבעון, אם בכלל.

תמונות/גלריית מולטימדיה מוצגות ב: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51105360&lang=en



מקור : תאגיד אושקוש

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה -קבוצת אושקוש, כיבוי אש וצוותי חירום, מגבירה את נוכחותה במזרח התיכון כדי לספק שירות טוב יותר ללקוחות "מוצרי נמל תעופה אושקוש" ו"פירס ייצור" ברחבי האזור. בתמונה רואים סטרייקר® 6 X 6, רכב חילוץ וכיבוי אש לנמלי תעופה של אושקוש®. (צילום: Business Wire)

לוגו של קבוצת אושקוש

צפו בהודעה לעיתונות ומולטימדיה בשפת המקור באינטרנט ב: http://www.businesswire.com/news/home/20150518006798/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
תאגיד אושקוש
תקשורת:
ג'ון דאגט
סמנכ"ל תקשורת
920.233.9247