הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
PicsArt

יהלום שלישי בכתר של PicsArt: משיקה יישום למכשירי iPhone

יישום התמונות המוביל בעולם למכשירי Android ו-Kindle מגיע כעת גם לפלטפורמת iOS

8/1/2013 12:00
מאונטיין וויו, קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- PicsArt, Inc., היישום המוביל בעולם לעיבוד תמונה במכשירים ניידים עם מלוא התכונות, מוצע כעת גם למכשירי iPhone, בתום ציפייה ממושכת מצד האוהדים הנאמנים. לאחר שזכה למעמד מוביל בין היישומים לעיבוד תמונה במכשירי Android ו-Kindle, עומד יישום PicsArt לכבוש את השוק של עיבוד התמונה במכשירי iOS - בעקבות ביקוש עצום מצד משתמשי iPhone. יישום PicsArt פותח במימון עצמי ובמיקור המונים, והוא משלב בין מלוא התפקודים המוכרים מיישומים שולחניים לעיבוד תמונה וכלי עיצוב, לבין יכולות אינטואיטיביות שמעצימות את המשתמשים, קוראות דרור ליצירתיות שלהם ומסייעות להפוך תצלומים ליצירות אמנות.

"ההשקה של יישום PicsArt למכשירי iPhone מעידה על הצמיחה המתמשכת של קהילת המשתמשים הנאמנים שלנו, אשר המשוב המאלף שקיבלנו ממנה סייע להפוך את יישום PicsArt למה שהוא היום" אמר ארטווזד מהרביאן, ממייסדי PicsArt ומנהל הטכנולוגיה הראשי של החטיבה. "מאז ההקמה קיבלנו אינספור הודעות בדרישה להציע את היישום גם למכשירי iPhone, גם מצד אנשים שהחליפו מכשיר ולא הצליחו למצוא יישום עם מערך תכונות כה מקיף עבור מכשיר iPhone - עד עתה. אנו משוכנעים שהקהילה היצירתית של משתמשי iPhone תתאהב ביכולות המלוטשות והאינטואיטיביות של יישום PicsArt, אשר קוראות דרור לאמן ששוכן בכל אחד".

השוק של היישומים לעיבוד תמונה במכשירים ניידים הופך לצפוף ומורכב יותר מדי יום, כאשר הצרכנים מחפשים יישום שמציע יכולות מקיפות, ומאפשר להם לשתף בחופשיות את התמונות שלהם בכל מקום - מבלי להתפשר על הפרטיות. מאז ההקמה בנובמבר 2011, הציבה PicsArt את הקהילה בראש סדר העדיפויות, ויישמה את ההצעות שקיבלה לשיפורים דרמטיים לאורך הדרך. משתמשי PicsArt הנאמנים ממשיכים להפגין תמיכה מרשימה - היישום זכה ליותר מ-500 אלף ביקורות בחנות Google Play, עם ציון ממוצע של 4.7 ויותר מ-35 מיליון הורדות עד סוף 2012.

יישום PicsArt מציע סטודיו אמנות מלא בפיתרון צילום למכשירים ניידים, עם כלים ברמה מקצועית שגם המשתמש הממוצע יכול להפעיל בקלות, על מנת לקרוא דרור לאמן השוכן בקרבו וליהנות מהכנה של יצירות מופת משלו. העיצוב הנקי, הפשוט והידידותי של PicsArt מעצים את יכולותיהם של המשתמשים ומסייע להם ליצור תמונות בסגנון ייחודי, בזמן אמת, לשמור אותן בכל מקום רצוי או לשתף אותן בכל פלטפורמה של מדיה חברתית.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת picsart.com, או ב-Facebook, בכתובת https://www.facebook.com/PicsArtPhotoStudio או ב-Twitter, בכתובת twitter.com/PicsArtStudio.

אודות PicsArt

PicsArt,  חטיבה של SocialIn ממאונטיין וויו שבקליפורניה, נולדה מתסכול על כך שלא ניתן היה למצוא יישום חופשי לעיבוד תמונה עם תכונות מתקדמות. כשהושק היישום, בנובמבר 2011, אפשר היה למצוא כלים מוצלחים רבים שהציע כלי אחד או שניים, אבל לא היה יישום חופשי בודד שמציע לצלם את כל הכלים להם יזדקק אי פעם במקום אחד. יישום PicsArt פתר את הבעיה וכיום הוא שולט בשוק הצילום למכשירי Android. יישום PicsArt מדורג באופן קבוע בצמרת 50 היישומים החופשיים בחנות Google Play, ועם יותר מ-35 מיליון הורדות - נתון שצומח בקצב של 3 מיליון הורדות לחודש - סיפור ההצלחה של PicsArt רק החל.

המקור: PicsArt, Inc.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

PAN Communications בשם PicsArt
סוזן פרצ'ט, 617-502-4300
picsart@pancomm.com
Twitter: @picsartstudio