הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Panduit

Panduit הוכרזה 'שחקן מרכזי' ב IDC MarketScape: דו"ח בינלאומי לספקי ניהול תשתית לחוות שרתים 2013

4/8/2013 12:00
4/8/2013
טינליי פארק, אילינוי –(Business Wire)—חברת Panduit, מפעילת שירות SmartZone המקבץ מגוון תכנות, יישומים חכמים, צמתי רשת ושירותים אחרים, הוכרז לאחרונה 'שחקן מרכזי' ב IDC MarketScape: דו"ח בינלאומי לספקי ניהול תשתית לחוות שרתים 2013 (מסמך #241280 מאי 2013).

דו"ח IDC MarketScape מספק ניתוח יסודי וחסר פניות של ספקי ניהול תשתית לחוות שרתים (DCIM – Data Center Infrastructure Management), לפי מספר אמות מידה איכותניות הכוללות את תכונות המוצר ותכניות לפיתוח עתידי. הסקר המקיף משקלל את התאמת המוצר ויעילותו, ויכולות אסטרטגיות כגון כלים מתקדמים לניתוח, ניהול נכסים ובקרת שימוש באנרגיה.

בהערכת שירות SmartZone, דו"ח IDC מזכיר את יתרונות Panduit בתחומי תכנה, שירות, שביעות רצון הלקוחות, ויכולת השילוב בין תכנה לחומרה על מנת "לספק שירות נוח ביותר להתקנה והפעלה."

לפי IDC, "פונקצית הזיהוי האוטומטי של Auto-Discovery) Panduit) זוכה להערכה רבה בתעשיה. שימוש יעיל בזיהוי אוטומטי מהווה נקודה בעייתית עבור ספקי DCIM רבים, אך Panduit הצליחה לספק ללקוחות כלי DCIM ברמה גבוהה של דיוק ואמינות."

בנוסף ליכולות מקיפות לניהול נכסים, שירות ה SmartZone של Panduit מספק יכולות נרחבות לניהול אנרגיה, כולל בקרת אקלים. בעזרת 'שיטת 6 האזורים' החדשנית של Panduit, מערך השירות של SmartZone מהווה אופציה יסודית ושיטתית עבור עסקים הזקוקים לפתרון עבור כל ההיבטים של ניהול פרויקט או חוות שרתים על מנת להשיג תוצאות אופטימאליות ויעילות ביותר.

"התועלת האמיתית ב DCIM נמדדת על ידי הבנת כל ההיבטים החיוניים של חוות השרתים והעסק בו היא מוטמעת," אמר אלכס גורדי, סמנכ"ל יחידת מערכות עסקים ב Panduit. "דו"ח MarketScape מכיר ביכולת שלנו לתרום להבנה זו באמצעות SmartZone – ערכת כלים מקיפה והוליסטית היורדת לפרטים, ניתן לפעול לפיה, ומקדמת ניהול אופטימאלי תוך כדי חיסכון מהותי בעלויות."

חברות ניתוח שוק זיהו כ 90 ספקים המציעים שירות DCIM כלשהו. ההגדרה של "שירות DCIM" התרחבה, דבר ההופך דו"חות כמו זה של IDC MarketScape לחיוניים עבור עסקים המחפשים להשקיע בשירות DCIM שיתאים לצרכיהם.

דו"ח IDC MarketScape ניתן כעת לרכישה באתר IDC. למידע נוסף על פתרונות לניהול DCIM יעיל אותן שירות Panduit SmartZone מציע, ולהורדה חינם של חלק מדו"ח IDC MarketScape לחצו על הקישור הבא: pandu.it/IDC-mei.


אודות ה IDC MarketScape

מודל הערכת הספקים של IDC MarketScape סוקר את הביצועים התחרותיים של ספקי IT, טלקום, או כל שוק ממוקד אחר. מתודולוגיית הניקוד הקפדנית המפיקה את הנתונים מבוססת על קריטריונים כמותניים ואיכותניים, היוצרים חיווי גרפי המייצג את ביצועי הספק בשוק נתון. ה IDC MarketScape מספק מסגרת התייחסות ברורה בה ניתן לערוך השוואה מהותית בין ספקים על פי איכות השירות והמוצר, יכולות ואסטרטגיות, כמו גם הצלחה נוכחית ועתידית בשוק. המערכת מספקת לקנייני טכנולוגיה גם שקיפות בסיסית המאפשרת לחברות לערוך השוואות עצמאיות בין היתרונות והחסרונות של ספקים נוכחיים או פוטנציאלים.

אודות Panduit

Panduit נמצאת בחזית העולמית בכל הנוגע לפיתוח ואספקת פתרונות המקשרים, מנהלים וממכנים תשתיות. השירותים המבוססים על Panduit Unified Physical InfrastructureSM) UPI) מסייעים ללקוחות לשלב בין מערכות ליבה בעסק באופן היוצר בסיס עסקי יציב וחכם יותר. רשת השותפים הענפה שלנו, הצוות העולמי, השירות והתמיכה חסרי התחרות, כל אלו שומרים על מעמד Panduit כשותפה איכותית ואמינה.
www.panduit.com

מקור: Panduit Corp
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Panduit Corp.
Thomas Wilk
708-532-1800 x81644
twi@panduit.com