הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

החברות TheStreet ו- GateHouse Mediaחתמו על הסכם אסטרטגי להפצת תוכן

חברת TheStreet תספק חדשות עסקיות ארציות וסקירות על השקעות אישיות ושוקי ההון ליותר מ-100 נכסים ברשת של GateHouse Media

4/10/2011 12:00
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- TheStreet, Inc. (Nasdaq: TST (TheStreet)), חברה מובילה לעיתונות כלכלית במדיה דיגיטלית, ו-GateHouse Media, Inc. (GHSE), חברת מולטימדיה מובילה שמספקת חדשות ומידע מסוגים נוספים לקהילות מקומיות, הודיעו היום כי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי שבמסגרתו תספק TheStreet תכנים דיגיטליים מוגדרים ליותר מ-250 אתרי אינטרנט ברשת של GateHouse Media. חברת TheStreet מפרסמת מדי חודש יותר מ-3,000 מאמרים מקוריים ו-500 סרטוני וידאו ייחודיים, עם חדשות עסקיות ארציות וסקירות על השקעות אישיות ושוקי ההון. במסגרת ההסכם יסופקו התכנים עטורי הפרסים של חברת TheStreet לחברת GateHouse Media, אשר תשלב אותם בסקירות העסקיות המקומיות, כדי להעניק למבקרים באתרי האינטרנט של GateHouse Media חוויה עשירה יותר.
"שיתוף הפעולה עם GateHouse Media הוא בגדר הרחבה חשובה לאסטרטגיית הסינדיקציה של TheStreet, שבמסגרתה אנו מציעים שילוב ייחודי בין חדשות ארציות לחדשות מקומיות ומספקים פתרונות מיוחדים לכל שוק" אמר דריל אוטה, מנכ"ל TheStreet. "השילוב בין הסקירות הפיננסיות המגוונות והמעמיקות לבין הנוכחות האיתנה שלGateHouse בשווקים המקומיים תתרום לאסטרטגיית הצמיחה של שתי החברות בזירה הדיגיטלית ותבסס את מעמדה של חברת TheStreet בקרב הפלח העסקי של גולשי האינטרנט - קהל יעד ממוקד היטב, מעורב ומשפיע".
לדברי מייקל אי. ריד, מנכ"ל GateHouse Media, "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת TheStreet. הוספת התכנים של TheStreet לאתרי האינטרנט שלנו תעשיר את החדשות ושאר סוגי המידע שאנו מציעים ליותר מ-14 מיליון מבקרים ייחודיים מדי חודש. שיתוף הפעולה יאפשר להרחיב בצורה משמעותית את הסקירות שאנו מציעים לקוראינו בזמן אמת על השקעות אישיות ואת החדשות העסקיות הארציות והמקומיות, ולהציע למפרסמים הזדמנויות חדשות לפרסום ממוקד".
אודות חברת TheStreet
TheStreet היא חברה מובילה לעיתונות כלכלית במדיה דיגיטלית, אשר מפיצה את התכנים בערוצים מקוונים, מדיה חברתית, מחשבי לוח וטלפונים חכמים. מערך המותגים של החברה כולל את TheStreet, RealMoney, RealMoneyPro, Stockpickr, Action Alerts PLUS, Options Profits, ETF Profits, Chat on TheStreet, MainStreet ו- Rate-Watch. פרטים נוספים על הפעילות של חברת TheStreet אפשר למצוא בכתובת www.t.st. לחדשות כלכליות ועסקיות, טיפים למסחר, שערי מניות ועוד בקרו בכתובת TheStreet.com בדפדפן האינטרנט, עקבו אחרי TheStreet ברשת Facebook או בשירות Twitter, בקרו בכתובת TheStreet.mobi במכשיר הנייד או גשו ל- TheStreetבכל הפלטפורמות הנפוצות של מחשבי הלוח.
אודות חברת GateHouse Media
חברת GateHouse Media, שמשרדיה הראשיים שוכנים בפיירפורט שבניו יורק, היא אחד המו"לים הגדולים של עיתונים מקומיים בדפוס ובמדיה מקוונת בארצות הברית, עם 79 עיתונים יומיים. GateHouse Mediaמגיעה לקהל מקומי בהיקף של יותר מ-10 מיליון לשבוע, ב-21 מדינות, עם מאות עיתונים קהילתיים ואתרי אינטרנט מקומיים. המסחר במניות GateHouse Media מתנהל מעבר לדלפק לפי הסמל “GHSE”.
פרטים נוספים על GateHouse Media אפשר למצוא באתר האינטרנט www.gatehousemedia.com.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50016452&lang=en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בשם TheStreet
קשרי עיתונות:
סינדי ספרלינג, 212-321-5008
cindy.sperling@thestreet.com
או
קשרי משקיעים:
אריקה מניון, 212-321-5234
ir@thestreet.com
או
בשם GateHouse Media
נשיא ומנכ"ל
קירק דייוויס, 617-786-7011
המקור: חברת TheStreet