הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

חברת Alef Capital משיקה את קרן ההשקעות Alef MENA Value Fund – קרן ה-Value Fund הראשונה לאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה

חברת Alef Capital, חברת ניהול ההשקעות היושבת באיי קיימן והמנוהלת על ידי חוסאם שובוקשי, לשעבר מנהל ההשקעות הפרטיות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בבנק Standard Chartered, השיקה את קרן ההשקעות Alef MENA Value Fund –קרן השקעות הערך הראשונה המתמקדת באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

17/3/2010 02:00
ג'ורג'טאון, איי קיימן-–(BUSINESS WIRE)— חברת Alef Capital, חברת ניהול ההשקעות היושבת באיי קיימן והמנוהלת על ידי חוסאם שובוקשי, לשעבר מנהל ההשקעות הפרטיות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בבנק Standard Chartered, השיקה את קרן ההשקעות Alef MENA Value Fund –קרן השקעות הערך הראשונה המתמקדת באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.
"השוק באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה מציע כמה מההזדמנויות המעניינות ביותר להשקעות ערך הקיימות כיום בעולם. יש מספר רב של חברות המנוהלות היטב ובעלות מיצוב טוב, הנסחרות במחירים נמוכים מטווח שוויין ההוגן," ציין שובוקשי, אזרח סעודי עם ניסיון רב בהשקעות באזור זה.
גישתה המוצהרת של חברת Alef Capital היא להתעלם מתחזיות שוק ברמת המאקרו, כמו גם מניתוחים טכניים, ולהתמקד בשיטה המוכחת של השקעות ערך.
"חברת Alef Capital שומרת על פשטות. אנו מתמקדים אך ורק בשני דברים – איכות החברה והמחיר שאנו משלמים עבורה. לאחרונה, למשל, אנו עדים למה שאנו מכנים 'חגיגת הקניות של אזור המפרץ'. אנו רוכשים באופן פעיל ניירות ערך של מספר עסקים המנוהלים היטב ובעלי מיצוב טוב באיחוד האמירויות הערביות ובמדינות אחרות באזור המפרץ הפרסי, הנסחרים במחירים נמוכים בצורה ניכרת משוויים ההוגן. שפע הזדמנויות הערך באזור המפרץ הפרסי הוא תופעה חדשה יחסית, שכן בשנתיים האחרונות ניתן היה למצוא הזדמנויות ערך טובות באזור רק בשוקי צפון אפריקה והמזרח התיכון," מסר שובוקשי.
קרן ההשקעות Alef MENA Value מתמקדת בחבירה למשקיעים בעלי חוש עסקי וניסיון, מסורת של התנהלות אתית, צניעות וסבלנות . "אנו בחברת Alef Capital, התברכנו בכך שהקרן Alef MENA Value התחילה את פעילותה עם כמה ממשפחות העסקים המוכרות והמצליחות ביותר בערב הסעודית, מצרים ולבנון בתור משקיעי המפתח הראשונים, המשמשים גם כחברי מפתח בדירקטוריון. אנו מודים להם מקרב לב על תמיכתם ואמונתם," ציין שובוקשי.
"זה כאילו שחברת Alef Capital יצרה סוג חדש וייחודי של נכסים. מדובר בסוג נכסים הנמצא בדיוק בין ההון הפרטי והציבורי – אנו מכנים אותו הון ציבורי פרטי. אנו יוצרים שילוב אמיתי של המיטב משני העולמות. מעולם ההון הציבורי אנו לוקחים את נושאי העמלות הנמוכות, שקיפות, מבנים פשוטים ושמירה על נזילות גבוהה יחסית; מעולם ההון הפרטי אנו מקפידים על תיק השקעות ממוקד, תחלופה נמוכה, הכרה מעמיקה של העסקים המוחזקים והשפעה יחסית פוטנציאלית על החברות המוחזקות כתוצאה משיעור החזקות משמעותי. תחשבו על ההון הרב שנצבר ברחבי העולם - הון זה כמעט ולעולם לא נוצר על ידי השקעה ב-30 חברות בו זמנית. הוא נוצר ע"י מספר מצומצם של השקעות מרוכזות ומסוימות שהיו חשובות לאנשים, למשפחות ולחברות אשר המתינו בסבלנות וצרפו את המרכיבים הנכונים.. אנו משחזרים זאת בצורה מוסדית ומובנית, תוך התמקדות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה," סיכם שובוקשי.
Alef Capital
חברת Alef Capital מבצעת השקעות במטרה להגן על הון מפני אובדן סופי וכדי להשיא את התשואה על ההשקעות בטווח הארוך, באמצעות גישה ממושמעת להשקעות ערך, עם מיקוד באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.
צפו בהודעה זו לעיתונות באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20100315005759/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Alef Capital
מר מגד חנה, +20112082452
magued.hanna@alefcapital.com