הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Rimini

Rimini Street מדווחת על תוצאות כספיות לרבעון האחרון של 2013 ובשנת 2013 כולה

רווחים שנתיים נטו בסך 61.1 מיליון דולר, עלייה של 40.3% בהשוואה לשנה שעברה רווחים משונתים ממנויים בסך 74.8 מיליון דולר, עלייה של 45.4% בהשוואה לשנה שעברה חיובי לקוחות שנתיים בסך 79.6 מיליון דולר, עלייה של 36.7% בהשוואה לשנה שעברה שיעור רווחים שנתיים מהשקעה חוזרת של 94.2%, עלייה של 0.5% בהשוואה לשנה שעבר

3/3/2014 04:00
לאס וגאס--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc., ספקית התמיכה והתחזוקה העצמאית המובילה בתחום התוכנות הארגוניות, המציעה שירותים לתוכנות Business Suite ו-BusinessObjects של SAP AG  (NYSE: SAP)ולתוכנות Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Hyperion ו-Oracle Retail BusinessObjects של תאגיד Oracle (NYSE: ORCL), דיווחה היום על תוצאות כספיות לרבעון הרביעי של 2013, שהסתיים ב-31.12.2013, ולשנת 2013 כולה.

סת רייוין, מנכ"ל Rimini Street ציין: "ביצועינו הכספיים ברבעון האחרון של 2013 ובשנת 2013 כולה מדגימים את הדרישה ההולכת וגוברת לפתרונות תחזוקה ותמיכה עצמאיים ואת אימוצם של פתרונות אלה. עוד הוסיף רייוין: "אנו מספקים ללקוחותינו מודל תמיכה איכותי הכולל רמות שירות מובטחות, תמיכה טכנית ועדכונים בנושאי מיסוי, חוק ורגולציה הנוגעים למשימות של מערכותיהם הקריטיות. Rimini Street מתנהלת בהתאם לתוכניתה העסקית הגלובאלית וממשיכה להתמקד במתן שירות חדשני ותמורה לבסיס הלקוחות המתרחב שלה בעולם." 

"רווחי השיא של הרבעון הרביעי מצטרפים לשיא ברווחים השנתיים נטו ומצביעים על מומנטום עסקי וגלובאלי סולידי," אמר אד שייפר, סמנכ"ל הכספים של Rimini Street. עוד ציין שייפר כי: "הרווחים המשונתים ממנויים עלו ב-45.4% בהשוואה לשנה שעברה ועומדים כעת על 74.8 מיליון דולר. כמו כן, ביצענו השקעות משמעותיות במהלך הרבעון והשנה כולה כדי להרחיב את פעולותינו ואת יכולותינו בעולם."

תוצאותיה הכספיות של Rimini Street לרבעון הרביעי של 2013 ולשנת הכספים 2013 כוללות שיאים חיוביים ברווחים נטו, ברווחים המשונתים ממנויים, בהכנסות הנדחות וכן במספרי הלקוחות הפעילים והלקוחות הבוחרים בשירותים רב-שנתיים ללא אפשרות ביטול.


  • הרווחים נטו ברבעון הרביעי עמדו על 17.3 מיליון דולר, עלייה של 48.5% בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת הכספים 2012.

  • בשנת הכספים 2013, דיווחה החברה על רווחים נטו בסך 61.1 מיליון דולר, עלייה של 40.3% בהשוואה לשנת הכספים הקודמת.

  • נכון ל-31.12.2013, הסתכמו הרווחים המשונתים ממנויים ב-74.8 מיליון דולר, עלייה של 45.4% בהשוואה לשנה שעברה.


·        נכון ל-31.12.2013, הסתכמו ההכנסות הנדחות המופיעות במאזן ב-58.8 מיליון דולר, עלייה של 50.6% בהשוואה לשנה שעברה.

 תוצאות עיקריות לשנת הכספים 2013 והישגים עדכניים:


  • הרחבת הדירקטוריון שלRimini Street  באמצעות מינויים חדשים: ג'ק ל. אקוסטה, דמות ותיקה ועתירת ניסיון בתעשיית התוכנה וסמנכ"ל כספים לשעבר ב-Sybase, שישמש מנהל ויו"ר ועדת הביקורת; תומס אשבורן, לשעבר נשיא תפעולי לאופרציות שטח בעולם ב- BEA Systems, Inc.(שנרכשה על ידי Oracle); סטיב קאפלי, לשעבר נשיא תפעולי לאופרציות שטח בעולם ב- Sybase, Inc.(שנרכשה על ידי SAP) וכן מרגרט "פגי" טיילור, לשעבר סגנית נשיא בכירה לאופרציות תאגידיות ב-PeopleSoft, Inc. (שנרכשה על ידי Oracle).

  • מינויי הבכירים הבאים:


o                דניאל ב. ווינסלו, לשעבר נציג מדינה, שופט ויועץ משפטי בכיר למיט רומני בתפקידו כמושל מסצ'וסטס, מונה לתפקיד הפרקליט הכללי.

o                ג'יל הריסון מונתה למנכ"לית החטיבה האירופית

o                אנדרו פאוול מונה למנכ"ל חטיבת אסיה, מדינות האוקיינוס השקט והמזרח התיכון


  • השקת שירותי תמיכה למספר מוצרים חדשים ובכללם מוצריRimini Street Support for Oracle Retail, פתרונות התמיכה הראשונים של החברה המותאמים לענף ספציפי בתעשייה, החל בשירותי תמיכה למספר אפליקציות של חברת Retek שנרכשה ול-SAP BusinessObjects.

  • השגת אישור לתקן ISO 27001 לאבטחת מידע. האישור ממצב את Rimini Street כספקית הראשונה והיחידה של שירותי תמיכה לתוכנות עצמאיות המחזיקה בתקן ISO 27001.

  • הגעה לציון דרך משמעותי בדמותם של 65 אלף עדכונים בנושאי מיסוי, חוק ורגולציה.

  • זכייה שנייה ברציפות בפרסי זהב, כסף וארד בתחרות Stevie® Awards לעסקים בינלאומיים לשנת 2013 בקטגוריות שירות לקוחות ראוי לציון, תמיכה ומשאבי אנוש.

  • זכייה נוספת בתואר "מקום העבודה הטוב ביותר" של Bay Area לשנת 2013 מטעם רשת המגזינים והעיתונים Bay Area


 אודות Rimini Street, Inc.

Rimini Street היא הספקית העצמאית המובילה בעולם של שירותי תמיכה לתוכנות ארגוניות. החברה מגדירה מחדש את שירותי התמיכה לתוכנות ארגוניות באמצעות תוכנית חדשנית ועטורת פרסים המאפשרת לבעלי רישיונות שימוש בתוכנות של Oracle ו-SAP לחסוך עד 90 אחוזים מסך הוצאות התמיכה שלהם במשך עשור. חיסכון זה כולל צמצום בהיקף של 50 אחוזים בהוצאות השנתיות לתמיכה. הלקוחות יכולים להמשיך ולהשתמש בגרסאות התוכנה הקיימות שלהם מבלי להידרש לשדרוגים או למעבר בין תוכנות במשך עשור לפחות. את שירותיה של Rimini Street בחרו מאות ארגונים בעולם וכן ארגונים הנמנים עם רשימת Fortune 500, ארגונים בגודל בינוני וארגונים במגזר הציבורי. ארגונים אלה בוטחים בה כספקית שירותי תמיכה עצמאית. לפרטים נוספים, בקרו באתר www.riministreet.com או התקשרו ל-888-870-9692 (בתוך ארה"ב) או ל-+1 702-839-9671 (ברחבי העולם).

הצהרות צופות פני עתיד

 הודעה זו לעיתונות עשויה לכלול הצהרות צופות פני עתיד. מילים כגון "מאמינה", "עשויה", "תהיה", "מעריכה", "ממשיכה", "מצפה", "מתכוונת" וביטויים נוספים משמשים לזיהוי הצהרות צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד אלה כוללות סיכונים ידועים ואי ודאויות ומבוססות על הנחות שונות. במקרה בו הסיכונים אכן יתממשו או בתרחיש בו ההנחות יתבררו כשגויות, עלולות התוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות אותן ניתן להקיש על סמך הצהרות צופות פני עתיד אלה. Rimini Street אינה מתחייבת לעדכן כל הצהרה או מידע צופי פני עתיד. ההצהרות והמידע רלבנטיים רק למועד הודעה זו לעיתונות.

 Rimini Street והלוגו Rimini Street הם סימנים מסחריים שלRimini Street, Inc.. כל שמות החברות והמוצרים האחרים עשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם המתאימים. Copyright © 2014. כל הזכויות שמורות.

  המקור:  Rimini Street, Inc 

ניתן לראות את ההודעה המקורית ב-:


 

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Rimini Street, Inc.
Investor Relations Contact:
Abhi Kanitkar, +1 925-353-6107
AKanitkar@riministreet.com
or
Media Contact:
Alma Park, +1 323-229-7282
APark@riministreet.com