הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ארניקס

בנק Axis בחר בפלטפורמה של ארניקס (Earnix) כדי לשפר את יכולות התמחור והאנליטיקה שלו

סל היכולות של ארניקס בתחום האנליטיקה של התנהגות לקוחות ותמחור יאפשר לבנק הפרטי השלישי בגודלו בהודו לבצע אופטימיזציה והתאמה אישית של הלוואות

17/6/2013 12:00
תל אביב, יוני 17, 2013 - ארניקס, ספקית תוכנה מובילה של פתרונות חיזוי ואופטימיזציה אנליטית עבור תמחור מוצרים פיננסיים והתנהגות צרכנים בתחום הביטוח והבנקאות, הודיעה היום כי בנק Axis, הבנק הפרטי השלישי בגודלו בהודו, בחר בתוכנה של ארניקס, כפלטפורמה לאנליטיקה וחיזוי של התנהגות לקוחות ותמחור הלוואות.

פלטפורמת התוכנה של ארניקס מאפשרת לבנקים וחברות ביטוח להתאים מחירים ומוצרים בצורה אישית או קבוצתית על פי הסיכון והביקוש של כל לקוח או פלח אוכלוסייה. לתוכנה של ארניקס יכולת חיבוריות בזמן אמת אל מערכות הליבה של ספק השירותים הפיננסיים והיא מאפשרת להגדיל את הרווחיות והצמיחה בשווקים תחרותיים.

בנק Axis ישתמש בתוכנה של ארניקס לצורך אופטימיזציה של מתן הלוואות, תוך הגדלת נאמנות הלקוחות והקטנת מידת מחזור ההלוואות על ידי בנקים מתחרים.

ג'יראם סרידהראן, נשיא, תחום הלוואות ותשלומים בבנק Axis העיד - "בנק Axis מבין את לקוחותיו היטב וגאה להוביל עם 12,000,000 צרכנים פרטיים. אנו מאמינים בהשקה של מוצרים המותאמים אישית לפי צרכיו הפיננסיים של כל לקוח. אנו נמשיך להוביל בעזרתן של חברות כגון ארניקס שמציעות הבנה מעמיקה של תחום הבנקאות וטכנולוגיה שתאפשר לנו להבין טוב יותר את הלקוחות שלנו ולשפר את התפעול של הבנק".

"יכולות האנליטיקה והתמחור המתקדמות הופכות בקצב מהיר לדרישת סף בבנקים בעולם, ובמיוחד בארצות בהן התחרות והצמיחה גדולות" הוסיף אמיתי רצון, סמנכ"ל מכירות ארניקס. "נפל בחלקנו הכבוד להוסיף את בנק Axis  לקהל לקוחותינו ההולך וגדל בכל העולם. אנו רואים בזאת הבעת אמון ואבן דרך חשובה להמשך הצמיחה שלנו בהודו ובמזרח הרחוק".

אודות בנק Axis

בנק Axis הינו הבנק הפרטי השלישי בגודלו בהודו. בנק Axis מציע קשת רחבה של מוצרים ושירותים לסקטורים רבים הכוללים חברות גדולות ובינוניות, עסקים קטנים, חקלאים ולקוחות פרטיים. לבנק 1,947 סניפים מקומיים ודלפקי שירות וכן 11,245 כספומטים בהודו. נכון ל-31 במרץ 2013, לבנק נוכחות ב- 1,263 ערים וישובים המקנה לו יכולת שירות של מגוון רחב של קהלים עם מבחר רחב של שירותים ומוצרים. לבנק משרדים גם בסינגפור, הונג קונג, שנחאי, סרי-לנקה, דובאי ואבו-דאבי. אתר הבנק http://www.axisbank.com מציע פרטים נוספים אודות שירותי הבנק ומוצריו.

אודות ארניקס

תוכנת ניתוח הלקוחות והאופטימיזציה של מחירי מוצרים של ארניקס מעצימה בנקים וחברות ביטוח ומאפשרת להן לחזות את ביקוש הצרכנים והשפעתם על הביצועים העסקיים על-פי נתוני השוק וליצור תמחור אופטימלי לצמיחה ורווחיות. ארניקס משלבת מודלים מתקדמים של חישוב סיכון וביקושים, יחד עם קישוריות למערכות מידע של הארגון והענן, ומביאה את הכוח של החלטות מבוססות ניתוח נתונים לכל אינטראקציה עם הלקוח. נכון להיום, ארניקס מסייעת לבנקים וחברות ביטוח מובילים לתמחר פיקדונות, הלוואות ופוליסות ביטוח.

למידע נוסף אנא בקרו באתר www.earnix.com.

המקור: ארניקס בע"מ
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אביב כהן, סמנכ"ל שיווק
Earnix Ltd.
aviv@earnix.com
+972-3-753-8292