הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Western Union

חברת ווסטרן יוניון וקרן ווסטרן יוניון הודיעו על חידוש מחויבותן לחינוך;שואפות להכשיר 50,000 נשים ובני נוער

לאור הצלחת שלוש שנים מוצלחות של יוזמת “Education for Better” , החברה מתווה את סדר יומה עד לשנת 2020

30/9/2015 11:00
אנגלווד, קולורדו—(BUSINESS WIRE)—חברת ווסטרן יוניון וקרן ווסטרן יוניון חידשו היום את מחויבותן לחינוך גלובלי במפגש השנתי של יוזמת החינוך הגלובלית של קלינטון (CGI).

מנכ"ל ווסטרן יוניון, היקמט ארסק, פרט את סדר היום לשלב הבא של יוזמת Education for Better , שממנפת את שירותי ווסטרן יוניון, את תמיכתה, יכולת שיווק הרעיונות שלה, השקעותיה הפילנטרופיות והפעלתה את העובדים בתמיכה בתוכניות חינוך ברחבי העולם.

בדבריו במפגש השנתי של ה-CGI, התווה ארסק את מטרות היוזמה הגלובלית לחמש השנים הבאות:

• להכשיר 50,000 נשים ובני נוער ולהעניק להם מיומנויות עבודה המכינות אותם לקריירות במאה ה-21

• לספק למעל ל-500 אוניברסיטאות מוצרים הקשורים לחינוך

• לתמוך במחקר כדי להרחיב את ההבנה בעולם של אתגרי חינוך ופתרונות

השלב הבא של היוזמהEducation for Better , שתקדם את רשת ווסטרן יוניון ככלי הכללה רב עוצמה, יתמקד בתמיכה בהענקת הזדמנויות חינוך למהגרים ולפליטים, נערות ונשים.

"ווסטרן יוניון עוזרת לאנשים להעביר את הכסף שמממן את חלומותיהם, ואנו מאמינים שהעברת כספים למען חינוך יכולה לשפר את חייהם של אנשים ברחבי העולם," אמר מנכ"ל ווסטרן יוניון, היקמט ארסק. "אנו גאים בהתקדמות שנעשתה עד היום באמצעות יוזמת Education for Better , אבל נותרה עוד עבודה רבה. זו הסיבה שאנו מחדשים את מחויבותנו להמשיך ולהשתמש במשאבים שלנו כדי לעזור ליצור הזדמנויות עסקיות באמצעות חינוך ברחבי העולם."

השלב השני של היוזמה, עליו הכריזו היום, נשען על ההצלחה המשמעותית של שלוש השנים הראשונות לפעילות היוזמה.

משנת 2012, ווסטרן יוניון וקרן ווסטרן יוניון הקדישו משאבים ניכרים כדי לספק הזדמנויות לסטודנטים, מורים ולפקידי ממשל, מוסדות להשכלה גבוהה ולארגונים לא ממשלתיים. עד היום, וכחלק מהיוזמה, התחייבה ווסטרן יוניון להעביר מעל ל-13.6 מיליון דולר באמצעות 331 מלגות Education for Better  ותרומות רשמיות ל-199 ארגונים ב-64 מדינות.

נשיא קרן ווסטרן יוניון, פטריק גסטון, הוסיף ואמר: "הצורך בחינוך הוא בשורשם של כל כך הרבה אתגרים חברתיים איתם אנו מתמודדים כיום – לרבות עוני, דרי רחוב, סחר באנשים והצורך בשירותי בראות טובים יותר. אנו אסירי תודה להורינו, לעובדים המתנדבים שלנו, ולכל אלה שהפכו את Education for Better  להצלחה במהלך שלוש שנותיה הראשונות, ואנו מצפים להתקדמות אף גדולה עוד יותר בשנים שלפנינו."

על פי האו"ם, כל שנת לימודים נוספת יכולה להגדיל את הכנסות של אדם בעד ל-10 אחוז. אם כל התלמידים בארצות מעוטות יכולת יעזבו את בית הספר עם אוריינות בסיסית, מוערך כי 171 מיליון איש יוכלו לצאת ממעגל העוני.*

אודות וסטרן יוניון

חברת וסטרן יוניון ( ( (NYSE: WUהיא חברה מובילה לשירותי תשלום והעברות כספיות ברחבי העולם. יחד עם השירותים העסקיים שהיא מציעה תחת המותגים Vigo, Orlandi Valuta,Pago Facil, מספקת וסטרן יוניון לצרכנים ולעסקים דרכים מהירות, אמינות ונוחות לשליחת וקבלת כסף ברחבי העולם, לשליחת תשלומים ולרכישת המחאות בנקאיות. נכון לתאריך ה-30 ביוני 2015, הוצעו שירותי וסטרן יוניון, Vigo ו-Orlandi Valuta באמצעות רשת משולבת של מעל ל-500,000 סוכנויות ונציגויות ב-200 אזורים וארצות ומעל ל-100,000 מסופים אוטומטיים וקיוסקים. בשנת 2014 השלימה ווסטרן יוניון 255 מיליון העברות צרכן לצרכן ברחבי העולם בסך 85 מיליארד דולר, ו-484 מיליון תשלומים עסקיים. למידע נוסף www.WesternUnion.com.

אודות קרן וסטרן יוניון

קרן וסטרן יוניון מקדישה עצמה ליצירת עולם טוב יותר, שבו היכולת להגשים חלומות באמצעות הזדמנות כלכלית היא לא רק זכות יתר של מעטים אלא זכות של כולם. באמצעות תוכנית הדגל שלה, "חינוך לטובה", ובתמיכתה של חברת וסטרן יוניון על עובדיה, סוכניה ושותפיה העסקיים, פועלת קרן וסטרן יוניון להגשמת חזון זה באמצעות תמיכה בחינוך ובמבצעי סיוע באזורי אסון כנתיב לעתיד טוב יותר. היוזמות החברתיות המשותפות שלנו משפרות את חייהם של יחידים, משפחות ושל קהילות ברחבי העולם. מאז הקמתה, חילקה קרן וסטרן יוניון מענקים ותרומות בסך יותר מ-103 מיליון דולר. כספים אלה נתרמים ליותר מ-2,760 ארגונים חוץ-ממשלתיים ביותר מ-136 מדינות וטריטוריות. קרן וסטרן יוניון היא מלכ"ר נפרד ומוכר בארצות הברית. למידע נוסף, בקרו באתר www.westernunionfoundation.org, או עקבו אחרינו בטוויטר, @TheWUFoundation.

WU-G

WU-F

* Education for All Resources, United Nations

המקור: Western Union Company

לצפייה בהודעה והמולטימדיה בשפת המקור באתר Business Wire:

http://www.businesswire.com/news/home/20150928005349/en

גלריית מולטימדיה חכמה

גרפיקה (גרפיקה: Business Wire)

לוגו (גרפיקה: Business Wire)

לצפייה בהודעה והמולטימדיה בשפת המקור באתר Business Wire:

http://www.businesswire.com/news/home/20150928005349/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Western Union Media Contact:
Brad Jones,+1-720-332-1262
bradley.jones@westernunion.com