הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Microgen PLC

חברת RM plc מספקת מערכת חדשנית של ספרים אלקטרוניים שכוללת טכנולוגיה של Microgen

19/9/2012 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- חברת Microgen PLC (LSE:MCGN), שבתוכנה שלה משתמשים בנקים עולמיים מובילים וספקים של מדיה דיגיטלית, הודיעה היום כי חברת RM plc (LSE : RM.) השתמשה בפלטפורמת Microgen Aptitude לפיתוח של פיתרון לעיבוד בעורף עבור RM Books, המערכת הראשונה של ספרים אלקטרוניים שתוכננה במיוחד עבור בתי ספר. במסגרת הפרויקט השתמשה RM בידע הנרחב שלה בתחום של שוק החינוך כדי להתגבר על המכשולים שניצבים בפני האימוץ של ספרים אלקטרוניים בבתי ספר, ומינפה את פלטפורמת Microgen Aptitude לפיתוח יישומים כדי לפתח את הפיתרון בצורה מהירה וחסכונית.

פלטפורמת הפיתוח Microgen Aptitude סייעה לפתח במהירות את תפקודי העורף של המערכת החדשה. פלטפורמת Microgen Aptitude משמשת לעיבוד נתונים שמקורם בקטלוגים מרובים של הוצאות ספרים, לחישוב מחירים, לניהול של נתונים לקוחות דוגמת היסטוריית רכישות ואשראי מכירות, ומעקב אחר התמלוגים שיש לשלם תמורת רישוי התוכן במסגרת ההשכרה או המכירה של הספרים האלקטרוניים. פלטפורמת Microgen Aptitude משמשת כמה מהחברות המובילות בעולם בתחום של המדיה הדיגיטלית לניהול של יישומים מורכבים ועיבוד של עסקאות בהיקפים גדולים שמאפיינים לעתים קרובות פתרונות כאלה.

"בהשקה של RM Books ייחסנו חשיבות רבה לפיתוח מהיר, יעיל וחסכוני. המוצר Aptitude מציע פלטפורמת פיתוח ארגונית שמאפשרת לגורמים העסקיים ואנשי הפיתוח לעבוד במשותף בצורה יעילה, ולהשיג ניצולת מרבית בתהליך הפיתוח" אמר דייב פירסון, מנהל לשיווק מוצר בחברת RM. "אנו משוכנעים שהקיבולת הגבוהה של עיבוד העסקאות שמציע המוצר תאפשר לנו גם להרחיב את השירות בעתיד".

"ספקי מדיה קיימים רבים מתמודדים מול האתגרים הכרוכים בשירותים דיגיטליים חדשים וחדשניים, משום שהגישות המסורתיות לפיתוח יישומים מחייבות את הארגונים להתקין תוכנה יקרה ולהפעיל צוותי פיתוח גדולים. העלויות הכרוכות בגישה זו מרתיעות, וכתוצאה מכך נתפסים פרויקטים כאלה לעתים קרובות כנחלתם הבלעדית של ענקי ההיי-טק" הסביר דייוויד שריף, מנכ"ל Microgen. "אנו שמחים שחברת RM בחרה בפלטפורמת Microgen Aptitude כרכיב מרכזי של מערכת RM Books, והצליחה לספק מערכת חדשנית של מדיה דיגיטלית בזמן כה קצר".



אודות חברת RM plc

מזה קרוב ל-40 שנים מסייעת חברת RM למורים ללמד ולתלמידים ללמוד. החברה מפתחת, מייצרת, מתקינה ומנהלת חומרה, תוכנה, רשתות מחשב, ומספקת שירותים ומשאבים לכיתות – כולם תוכננו במיוחד עבור בתי ספר, על מנת להעניק השראה ללימודים מרתקים.

בבתי ספר ורשויות מקומיות מעבירים את ניהול המיחשוב במיקור חוץ לחברת RM. החברה מספקת גם מערכות שמסייעות לסמן דפי בחינות, לספק נתוני ביצועים של בית הספר ולהעניק גישה לפלטפורמות למידה מהבית או מבית הספר. הלקוחות של RM כוללים בתי ספר, מכללות ואוניברסיטאות, רשויות מקומיות, משרדי חינוך ממשלתיים וסוכנויות ממשל.


אודות חברת Microgen

חברת Microgen מספקת פלטפורמות חדשניות ברמה ארגונית שמסייעות ללקוחותיה לבדל את היכולות שלהם ולמצות במהירות הזדמנויות עסקיות חדשות. התוכנה של Microgen פותרת בעיות שכוללות יצירה של מערכות תוכנה חדשנות, מיכון של תהליכים עסקיים מורכבים, ניהול של עסקאות מורכבות או בהיקף נרחב והטמעה של מערכות מסורתיות קיימות ונתונים ברחבי הארגון.

חברת Microgen הוקמה בשנת 1974, מניותיה נסחרות בבורסה של לונדון (MCGN - London Stock Exchange) מאז שנת 1983, המשרדים הראשיים שלה שוכנים בלונדון והיא מפעילה משרדים ברחבי העולם.

אודות פלטפורמת Microgen Aptitude

פלטפורמת Microgen Aptitude תוכננה לסייע למנהלי מיחשוב ראשיים, ארכיטקטים של תוכנות ארגוניות ומנהלים של יחידות עסקיות ליצור בצורה יעילה וחסכונית שירותים חדשים ולמכן תהליכים עסקיים תוך צמצום העלות והמורכבות של פיתוח התוכנה ותחזוקתה.

פלטפורמת Microgen Aptitude תוכננה להתמודד עם חוסר היעילות הנלווה בדרך כלל לתהליכים של פיתוח תוכנה, ולהציע שיטה אינטואיטיבית להגדרה גרפית ובקרה של יישומי תוכנה מורכבים. בגישה זו יכולים מנהלים עסקיים ואנשי מיחשוב לבנות יישומים במהירות, בעבודה משותפת, ולשנות בקלות את הלוגיקה העסקית ברגע שצצות דרישות חדשות.

עקבו אחר Microgen בשירות Twitter: @MCGN_Aptitude

כל הזכויות שמורות לחברת © Microgen Aptitude Limited 2012. כל הזכויות שמורות Microgen® Microgen plc. Microgen Aptitude® Microgen Aptitude Limited

Microgen Aptitude - הוגשו בקשות לרישום פטנט באירופה ובארצות הברית (פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.microgen.com/uk-en/company/patents-and-trademarks

 

המקור: חברת Microgen PLC
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Racepoint Group עבור חברת Microgen
אליס ג'קסון, +44 20 8811 2474
alice.jackson@Racepointgroup.com