הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
CrudeShares

™CrudeShares מכריזה על פלטפורמה חדשה לסחר במניות פרטיות של תעשיית הנפט והגז

22/4/2014 12:00
וושינגטון –-(BUSINESS WIRE)— חברת CrudeShares הודיעה ​​ על השקת פלטפורמה פרטית וראשונה מסוגה המיועדת לתעשיית הנפט והגז ומאפשרת לקונים ולמוכרים של מניות פרטיות לסחור ביניהם.


"זו הזדמנות חדשה ומלהיבה עבור תעשיית הנפט והגז ברחבי העולם", אמר צ'אק קובלסקי, סגן נשיא חטיבת ההשקעות ב-CrudeShare. " CrudeSharesפותחת למשקיעי מניות האנרגיה סביבה חדשה ודינמית בה יוכלו לקנות או למכור מניות של חברות נפט וגז פרטיות ורשומות".


CrudeShares מאפשרת למשקיעים פרטיים גישה להשקעה בחברות נפט שבעבר היו בלתי נגישות. בעלי מניות של חברות רשומות יכולים להציע את מניותיהם למכירה באתר CrudeShares.com, ובכך ליצור לעצמם חלופה למצב, שלולא קיום הפלטפורמה היה בלתי נזיל.


ניתן לרשום באתר מניות של חברות במספר דרכים; ישירות דרך החברה, דרך נושאי משרות בתאגידים או דרך עובדים המבקשים לגוון את תיק המניות שלהם. הרשמת קדם השקה תהיה פתוחה למעוניינים החל מה-20 באפריל, 2014. עסקאות יתאפשרו החל מה-7 ביולי, 2014.

אודות CrudeShares

חברת CrudeShares היא ספקית בינלאומית של טכנולוגיה, מידע ושירותי חברות פרטיות המשרתת את תעשיית הגז והנפט בשוק העולמי. CrudeShares מחברת חברות פרטיות,רשומות ומוסמכות ובעלי מניות עם קהילת המשקיעים הבינלאומית. CrudeShares הוא מקום למתעניינים בסקטור בו ניתן לגלות ולבוא במגע עם כמה מהחברות הפרטיות המעניינות ביותר בענף.

CrudeShares היא חברת-בת בבעלות מלאה של חברת Engota. CrudeShares ו-Engota מנוהלות על ידי The Group ומציעות שירותים פיננסיים חדשים וכלים לשוק תעשיות הנפט והגז. למידע נוסף בקרו באתר www.CrudeShares.com.

המקור: CrudeShares

לצפייה בהודעה בשפת המקור:


 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

CrudeShares
Chuck Kowalski, +1-877-860-9821
info@crudeshares.com