הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
THE GEHR GROUP

קבוצת Gehr ממנה את דייוויד ליפשיץ למנכ"ל ואת מארק גולדמן למנהל תפעול ראשי

16/3/2015 12:00
לוס אנג'לס --(BUSINESS WIRE)-- קבוצת Gehr  הודיעה על מינוים של דייוויד ליפשיץ למנכ"ל ושל מארק גולדמן למנהל תפעול ראשי. המינוי נכנס לתוקפו ב-1 במרץ, 2015. מר ליפשיץ ימשיך במקביל בתפקידו כמנהל הכספים הראשי של הקבוצה בשעה שמר גולדמן ימשיך במשרת היועץ הבכיר.

מינויים אלה מתבצעים עקב פטירתו בטרם עת של נורברט גהר, יו"ר קבוצת Gehr ומנכ"לה, ב-28 בפברואר, 2015. מר ליפשיץ כיהן בחמש השנים האחרונות כנשיא הקבוצה וכמנהל הכספים הראשי שלה בעוד מר גולדמן הוא יועצה הראשי של הקבוצה מזה ארבע שנים.

"התמזל מזלי ובורכתי במנהלים בעלי יכולות וכישורים רבים שביכולתם לעזור בניהול החברות שבבעלותי," אמר נורברט גהר בריאיון לסרט תעודה על מורשתו, זמן קצר לפני מותו.

לדברי ליפשיץ, "מינויים אלה הם חלק מתכנית ירושה מגובשת היטב, שנועדה לאפשר את המשך פעילותה העסקית של הקבוצה תוך אבטחת מורשתו של נורברט גהר. אנו מתמודדים כעת עם משימת קודש, המשך פעילותנו העסקית ודאגה לצמיחתה, בהתאם לחזונו של מייסדנו."

במקביל, ציין גולדמן: "כל המנהלים הראשיים בארגון שלנו החלו את דרכם עם נורברט גהר בתפקידים שונים. כעת, הם פשוט רוצים להיות כאן. כולנו מוחמאים מהאמון שנתן גהר ביכולתנו להפוך את חלומו למציאות."

דייוויד ליפשיץ הצטרף לקבוצת Gehr ב-1995 בתפקיד סגן נשיא ומנהל כספים ראשי. בהמשך, הפך ב-2007 לסגן נשיא בכיר וב-2010 למנהל התפעול הראשי. זמן קצר לאחר מכן, מונה ליפשיץ לנשיא הקבוצה. לפני שהצטרף לקבוצת Gehr, עבד מר ליפשיץ במשך 10 שנים בתאגיד בקרת החשבונאות והייעוץ ארתור אנדרסן בו ייעץ לעסקים בתעשיות הבידור, שידורי הטלוויזיה, הייצור, הפרסום, ההיי-טק, ההפצה הסיטונאית והנדל"ן. דייוויד הוא רואה חשבון מוסמך ובעל תואר MBA במימון מאוניברסיטת דרום קליפורניה ותואר BA בפסיכולוגיה מאוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס.

מארק גולדמן הצטרף לקבוצת Gehr ב-2010 כסגן נשיא בכיר ויועץ בכיר. קודם לכן, כיהן כיועץ המשפטי של הקבוצה במשך יותר מ-30 שנה. לפני שהצטרף לקבוצת Gehr, עבד מר גולדמן כיועץ הבית של Mapleton Investments ועוד קודם לכן כשותף בכיר במשרד עורכי הדין Goldman & Kagon, משרד מוביל המתמחה בדיני משפחה ובידור. המשרד קנה לו מוניטין בשנים 1981-1979, כשתרם תרומה חשובה לחוק דמי המזונות במסגרת המשפט בתיק מרווין נגד מרווין. מר גולדמן הוא בעל תואר ד"ר למשפטים מאוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס וחבר באגודת עורכי הדין של קליפורניה.

אודות קבוצת Gehr

קבוצת Gehr, שהוקמה ב-1965, היא חברת החזקות בין-לאומית המנהלת פעילות מגוונת. מטה הקבוצה שוכן בלוס אנג'לס שבקליפורניה. יחידותיה העסקיות הראשיות עוסקות בסחר בין-לאומי, בנדל"ן, בייצור, בסיטונאות ובהפצה.

• Gehr Industries עוסקת בייצור, במכירה ובהפצה של מוצרי חיווט וכבלים, אספקה לתעשייה ומוצרים נלווים ופועלת ברחבי ארצות הברית וקנדה בשתי חטיבות: Century Wire & Cable ו-Milspec Industries.

•  Gehr Development מחזיקה בבעלות על בתי מלון ועל נדל"ן מסחרי, קמעונאי, תעשייתי ונדל"ן למגורים ועוסקת בהפעלתם. ב-30 השנים האחרונות, הייתה      Gehr Development הבעלים והמפעילה של יותר מ-1,000 יחידות מגורים ויותר מ-90,000 מ"ר של שטחי תעשייה, משרדים וקמעונאות בקליפורניה ובפלורידה. בפברואר 2009, הרחיבה Gehr Development את עסקיה לתחום המלונאות כשרכשה בית מלון בן 34 קומות במנהטן שבניו יורק, סמוך לכיכר טיימס. מאוחר יותר באותה שנה, פתחה Gehr Development את Sky Room, טרקלין הגג הגבוה ביותר במנהטן. ביוני 2011 רכשה מלון נוסף בן 34 קומות הממוקם אף הוא בסמוך לכיכר טיימס.

• Gehr International פועלת בברזיל ועוסקת בשיווק, במכירות, בהתקנה ובשירות לאחר מכירה של מערכות וציוד טכנולוגיים מתקדמים בשווקי הימאות, הצבא, שמירת הסביבה והטלקומוניקציה במדינה. כמו כן, Gehr International היא נציגה בלעדית בברזיל של חברות ידועות בעולם ושל קבלניות רבות מוניטין בתעשיית הביטחון, כגון General Dynamics, Astronautics Corporation of America, Krauss Maffei Wegmann, התעשייה האווירית לישראל, התעשייה הצבאית לישראל ועוד.

מקור: קבוצת Gehr

ניתן לצפות בהודעה זו לעיתונות גם באינטרנט, בקישור:

http://www.businesswire.com/news/home/20150312006614/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
THE GEHR GROUP
Derek S. Johnson
323-728-5558
DerekJ@gehr.com