הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Groupon מינתה את וייט דנגלר כסגן נשיא בכיר לפעילות בינלאומית

דנגלר, לשעבר מנהל בכיר בחברת Dell, יתמקד באזורים אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, וכן מזרח אסיה, אוסטרליה וסין

15/4/2012 02:40
שיקאגו --(BUSINESS WIRE)-- חברת Groupon (NASDAQ: GRPN) הכריזה היום על מינויו של וייט דנגלר לתפקיד סגן נשיא בכיר לפעילות בינלאומית של החברה (SVP, International). דנגלר יוביל את הפעילות של החברה באזורים אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), וכן מזרח אסיה, אוסטרליה וסין (APAC).

לדנגלר, יליד אוסטריה, קריירה של 25 שנים כמנהל בכיר, והוא מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בחברות Procter and Gamble ו-McKinsey. בתפקידו האחרון שימש כמנהל הפעילות של Dell במזרח אירופה ורוסיה. לדנגלר תואר Master מבית הספר לממשל על שם ג'ון פ. קנדי באוניברסיטת הרווארד.

"חברת Master משנה את פניו של הסחר המקומי, ויוצרת ערך עצום לסוחרים וצרכנים" אמר  וייט דנגלר, סגן נשיא בכיר לפעילות בינלאומית בחברת Groupon. "אני שמח לסייע בהובלת החדשנות העולמית והמצוינות התפעולית, תוך שינוי האופן שבו הסוחרים משווקים את מרכולתם בכל פינה בעולם".

דנגלר יקבל על עצמו את התפקיד של מרק סמוור, אשר ייעץ ל- Grouponמאז הרכישה של CityDeal בשנת 2010, ובכך תושלם תקופת המעבר המתוכננת. "מרק ואחיו אוליבר הקימו צוות יוצא מגדר הרגיל, שהוביל את הפעילות הבינלאומית שלנו אשר מניבה כיום יותר ממחצית מכלל ההכנסות" אמר אנדרו מייסון, מנכ"ל Groupon. "אני מאחל להם הצלחה בהמשך הדרך ומצפה לכונן את השלב הבא בפלטפורמה העולמית שלנו בהנהגתו של וייט".

"אני שמח מאוד שניתנה לי ההזדמנות לקחת חלק בהישגים של השנתיים האחרונות" אמר מרק סמוור. "אין לי ספק ש- Grouponתהפוך לפלטפורמה העתידית של הסחר המקומי ואני מאמין שווייט הוא האדם המתאים ביותר להוביל את המשך הצמיחה של הפעילות הבינלאומית שלנו".

אודות חברת Groupon

חברת Groupon, שהוקמה בנובמבר 2008 בשיקאגו שבארצות הברית, מציעה מבצעים יומיים על מיטב החוויות - ארוחות, מופעים וקניות - ב-48 מדינות ברחבי העולם. חברת Groupon פועלת בשיתוף עם עסקים נבחרים ומציעה למעלה מ-1,000 מבצעים מדי יום ברחבי העולם, שמהם יוצאים נשכרים הן הצרכנים והן בתי העסק.

הצהרות ביחס לעתיד

הודעה זו לעיתונות כוללת הצהרות ביחס לעתיד שמטבע הדברים כרוכות בסיכונים ובחוסר ודאות. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מאלה שצוינו. הגורמים שעשויים להוביל להבדלים אלה או לתרום להם כוללים, בין השאר, את הגורמים המפורטים בסעיפים Risk Factors ו- Management’s Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations  של הדוח השנתי שהגישה החברה, במתכונת של Form 10-K, לשנת הכספים שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2011. עותקים מהדוח ניתן להשיג באתר Investor Relations של החברה, בכתובת http://investor.groupon.com, או באתר האינטרנט של הרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), בכתובת www.sec.gov. התוצאות הכספיות של Groupon בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מהתוצאות החזויות או המשתמעות, וכמו כן, אין לראות בתוצאות המופיעות בדוחות ערובה לתוצאות עתידיות.

אין לראות בהצהרות ביחס לעתיד תחזיות לגבי הצפוי בעתיד. למרות שאנו מאמינים כי הציפיות, כפי שהן באות לידי ביטוי בהצהרות ביחס לעתיד, הן סבירות, איננו יכולים להבטיח שהתוצאות העתידיות, היקפי הפעילות, הביצועים או האירועים והנסיבות שמשקפות ההצהרות ביחס לעתיד יושגו או יתרחשו. מלבד זאת, אנו (או כל גורם אחר) לא יכולים לערוב לכך שההצהרות ביחס לעתיד הן מדויקות או מלאות. איננו מקבלים על עצמנו שום התחייבות לעדכן הצהרות כל שהן ביחס לעתיד לאחר מועד הפרסום של הודעה זו לעיתונות ולפרסמן לציבור, מכל סיבה שהיא, כך שישקפו את התוצאות בפועל או שינויים בציפיות שלנו.

המקור: חברת Groupon 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי עיתונות:
חברת Groupon
ג'ולי מוסלר, +1-312-242-2033
Julie@groupon.com
או
היתר דיקינסון, +44 20 3510 2136
heatherd@groupon.com