הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SiSense LTD

SiSense ממנה את עמית בן דב למנכ"ל

מנהל הטכנולוגיות המנוסה מצטרף לחברה הצומחת והמובילה בתחום הבינה העסקית

17/7/2012 10:20
רדווד סיטי, קליפורניה, 17 ביולי 2002. SiSense, חברה מובילה בתחומים של חקירת נתונים עסקיים (Business Data Discovery) ובינה עסקית (BI), הודיעה היום על מינויו של עמית בן דב למנכ"ל החברה ולחבר מועצת המנהלים.

 

"SiSense קוראת תיגר על ספקיות תכנה מסורתיות בתחום הבינה העסקית בעזרת גישה מהפכנית שהשוק הולך ומאמץ", אמר עמית בן דב. "מאז השקתה, צמחה SiSense בצורה מרשימה. מוצר המודיעין העסקי שלה, Prism, אומץ על-ידי חברות בכל הגדולים ומכל רחבי העולם. אני מצפה להמשיך את התנופה".

 

למר בן דב יש מעל 20 שנות ניסיון ניהולי בכמה וכמה חברות תכנה וענן. לאחרונה שימש כמנכ"ל השיווק של חברת Panaya Inc, המובילה בשוק האוטמציה של שדרוג יישומים מבוססי ענן. תחת ניהולו של עמית, Panaya הגדילה את הכנסותיה באלפי אחוזים, הפכה מחברה אנונימית למובילה בתחומה, ורכשה את אמונם של מאות תאגידים רב-לאומיים, ביניהם Mercedes-Benz, Shell, Sony, Toyota ו-Volvo.

 

לפני שעבד ב-Panaya, שימש עמית כסמנכ"ל בכיר לשיווק עולמי ב-ClickSoftware (נאסד"ק: CKSW). ב-ClickSoftware מילא עמית תפקידי ניהול מרכזיים כמעט מיום הקמתה - מהמכירות הראשונות ועד להנפקה הראשונה.

 

"עמית הוא מנהל מוכשר בצורה בלתי רגילה ורבים לומדים כעת את שיטות המכירות והשיווק החדשניות שלו", אמרה שלומית הארט, המנהלת הארצית של Gartner. "החריפות העסקית של עמית תהיה נכס אדיר ל-SiSense".

 

"אנחנו מאוד מרוצים שעמית בן דב מצטרף אלינו ושהוא יוביל את צוות SiSense", אמר דן אבידע, שותף ב-Opus Capital וחבר מועצת המנהלים. "ההיסטוריה המרשימה של עמית רצופה הצלחות בולטות, וזיהינו בה את יכולתו להוביל את SiSense קדימה במסלול הצמיחה שלה. אנחנו מאושרים שהצלחנו לגייס אדם בשיעור הקומה של עמית ואנחנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".



שוק ה-Big Data צפוי לצמוח להיקף של 17 מיליארד דולר עד שנת 2015, מ-3.2 מיליארד דולר בשנת 2010, זאת על-פי חברת המחקר IDC. "ניתוח אנליטי עסקי (Business Analytics) ו-Big Data הם תחומים שנמצאים בעדיפות גבוהה אצל מנהלים טכנולוגיים ועסקיים, והתעשייה הזאת בשלה לגישה שונה", אומר עמית בן דב.

"הטכנולוגיה של SiSense נותנת מענה לצורכי הנתונים של חברות מודרניות בעזרת גישה מהפכנית. מה גם שהמודל העסקי הענייני שלה הוא מודל רב-עצמה שיאפשר לחברות מכל הסוגים להצליח. לבסוף, הצוות מורכב מכמה ממדעני הנתונים הטובים ביותר בתחום. אני כאן כדי לדאוג שחברות בכל רחבי העולם יאמצו את המוצר האיכותי שלנו".

 

SiSense קצרה שבחים מחברות הזנק כמו גם חברות גדולות, מ-WeFi דרך Target ועד Merck. ביוני האחרון סגרה החברה רבעון שיא נוסף עם לקוחות חדשים, בהם ESPN, Good Apple Digital ו-Thomas Cook. בינואר האחרון הודיעה החברה על גידול של 350% בתשואה בהשוואה לשנה שעברה, וכן היא מינתה לאחרונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק את ברונו עזיזה, סמכות ידועה בתחום ה-Big Data ומנהל לשעבר ב-Microsoft.

 

SiSense מספקת אלטרנטיבה משכנעת לפתרונות של חברות אחרות, בהן SAP/BusinessObjects, Qliktech, Tableau ועוד. גלו כבר עכשיו כיצד תפיק החברה שלכם תועלת מהטכנולוגיה של SiSense, בעזרת הגרסה החינמית והמלאה של המוצר הזמינה להורדה ב- http://www.sisense.com/live-demo.aspx .

 

  אודות SiSense

SiSense היא הדרך המהירה ביותר מנתונים לתובנות. SiSense מספקת פתרון בינה עסקית (BI) מקיף שמאפשר למשתמשים שאינם טכניים להפוך הררי נתונים לתובנות ברות-שימוש תוך שעות, לא ימים. מנהלים בכל סוגי הארגונים, מ-Target ועד אוניברסיטת Tufts, משתמשים ב-SiSense כדי למצוא תובנות בלי להזדקק למערכות מחסני נתונים מורכבות, קוביות OLAP או תכנות. הורידו גרסת ניסיון חינמית של התוכנה ב- http://www.sisense.com/live-demo.aspx .

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אשת קשר להתייחסויות ופניות

אייר מורן
03-5462266
SiSense LTD