הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
INSIDE Secure

INSIDE Secure מוסיפה חברה כנציגה אסטרטגית שתתמקד בשוק בישראל

חברת INSIDE Secure הודיעה היום כי חברת Tritech, נציגת מלאי ומפיצה מובילה של יצרניות גדולות של רכיבים אלקטרוניים לתעשיית האלקטרוניקה המקומית, נבחרה לייצג את היצע המוצרים שלINSIDE Secure בישראל

12/12/2012 12:00
אקס-אן-פרובנס, צרפת --(BUSINESS WIRE)-- תוך חיזוק מעמדה המוביל בפתרונות של מוליכים למחצה ותוכנה לאבטחת עסקאות, תוכן ומזהים דיגיטליים, הודיעה היום חברת INSIDE Secure -NYSE Euronext INSD כי חברת Tritech, נציגת מלאי ומפיצה מובילה של יצרניות גדולות של רכיבים אלקטרוניים לתעשיית האלקטרוניקה המקומית, נבחרה לייצג את היצע המוצרים שלINSIDE Secure  בישראל. הוספת Tritech לרשת המכירות העולמית של INSIDE Secure תסייע לחברה לספק ללקוחות תמיכה מקומית בעיצוב ותכנון ולהעניק להם גישה קלה יותר למערך הנרחב של פתרונות האבטחה.  Tritechתציע את המערך של INSIDE Secure שכולל מיקרו-בקרים מאובטחים, פתרונות NFC (near field communication) ותשלום במגע/ללא מגע לחברות סטרט-אפ ויצרניות OEM גדולות במגזרי התקשורת, הרפואה, הבקרה התעשייתית והאבטחה בכלכלה המקומית של ישראל.

"הוספת Tritech מעניקה ל- INSIDE Secureנוכחות איתנה בשווקים חשובים שבהם אנו מאמינים כי המערך הנרחב של מוצרי האבטחה שלנו מעמיד לרשות הלקוחות פתרונות אטרקטיביים" אמר כריסטיאן פלוטלוט, סגן נשיא בכיר לאבטחה דיגיטלית בחברת INSIDE Secure. "חברת INSIDE Secure תוסיף להרחיב את רשת המכירות העולמית שלה באזורים בעלי חשיבות אסטרטגית על מנת להעניק ללקוחותינו שירות טוב יותר ולמצות הזדמנויות חדשות בקרב חברות שהמוצרים שלהן מאפשרים לבצע תשלומים בצורה מאובטחת, להזדהות, להגן על קניין רוחני, לגשת למידע ולהירשם לשירותים".

חברת Tritech תמכור את מערך המוצרים המלא של INSIDE Secure ותתמוך בו, ובכלל זה פתרונות האבטחה המובילים VaultIC™ ו-MicroPass®, SecuRead® ו- Open NFC™- חומרה ותוכנה לתקשורת NFC (near field communication), שבבים לקריאת כרטיסים חכמים במגע וללא מגע, מגע על בסיס RISC ומיקרו-בקרים מאובטחים בעלי ממשק כפול.

"הטכנולוגיה והפתרונות של INSIDE Secure זכו לקבלת פנים חמה מאוד בקרב לקוחות OEM שלנו" אמר אוריאל סלרי, סגן נשיא למכירות בחברת Tritech. "הטכנולוגיה שלהם והזמינות בתצורות של תת-מערכות מלאות, מודולים ומעגלים משולבים, בשילוב עם הרמה הגבוהה של התמיכה הטכנית והתמיכה במכירות שאנו מספקים, מעניקים ללקוחותינו פתרונות מלאים מעל ומעבר לכל תחרות".

אודות חברת Tritech

חברת Tritech היא נציגת מלאי ומפיצה מובילה של יצרניות גדולות של רכיבים אלקטרוניים לתעשיות האלקטרוניקה בישראל. מהנדסי היישומים שלנו מספקים תמיכה טכנית לכל המעגלים המשולבים והרכיבים, ולמוצרי RF ומיקרוגל, משלבי התכנון הראשונים ועד לרכש ולייצור.

אודות חברת Ozônio Telecomunicações Ltda.

חברת INSIDE Secure  -NYSE Euronext Paris FR0010291245 – INSD.PA היא מתכננת, מפתחת וספקית מובילה של פתרונות תוכנה ומוליכים למחצה לאבטחה של עסקאות, תוכן ומזהים דיגיטליים. הפתרונות שלINSIDE Secure  לתקשורת NFC במכשירים ניידים, אבטחת תשלומים, אבטחה משובצת ואבטחה דיגיטלית מספקים אבטחה למגוון רחב של יישומים לעיבוד מידע, אחסון ותקשורת. לקוחות החברה פועלים במגוון רחב של שווקים ובכלל זה תשלומים במכשירים ניידים, מסמכי זיהוי, בקרת גישה, תובלה, ייצור של מכשירים אלקטרוניים, טלוויזיה בתשלום, מכשירים ניידים, תכנים בתקשורת אלחוטית ואספקת שירותים. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.insidesecure.com.

המקור: חברת  INSIDE Secure

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בשם INSIDE Secure:
פטריק קורמן
פירמת Corman Communications
+1-650-326-9648
patrick@cormancom.com
או
אשת קשר בחברה:
חברת INSIDE Secure
ג'רלדין סוניה
מנהלת לתקשורת שיווקית
+33 (0) 4 42 39 33 01
gsauniere@insidefr.com