הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Couchbase

חברת Couchbase מגייסת מימון בסך 60 מיליון דולר בניסיון לנגוס נתח בשוק ה-16 מיליארד דולר של הביג דאטה

הישגים מתמשכים מול אורקל ו-MongoDB והצגת פלטפורמת המובייל ה-NoSQL הראשונה מאיצים את מסלול הצמיחה

29/6/2014 12:40
מאונטיין וויו, קליפורניה—(BUSINESS WIRE)-- חברת  Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL  המקיף ביותר, הודיעה היום על גיוס הון בסך 60 מיליון דולר בסבב גיוס חמישי. הסבב הובל על ידי שני משקיעים חדשים, WestSummit וקרן Accel Growth , והוא הביא את סכום המימון הכולל של Couchbase ל-115 מיליון דולר. כל משקיעי הון הסיכון הקיימים השתתפו גם הם בסבב המימון הנוכחי.


ההשקעה החדשה היא עדות נוספת לצמיחתו של שוק הביג דאטה (נתוני עתק) העולמי, אשר מפולח לשניים: ניהול נתונים תפעוליים, המובל בעיקר על ידי ספקי NoSQL, ועיבוד נתונים אנליטי, המובל על ידי ספקי Hadoop. מגזר ניהול הנתונים התפעוליים בביג דאטה הולך וגדל בקצב מהיר ומונע על ידי אימוץ NoSQL על ידי חברות גדולות.


"השימוש בקנה מידה עולמי ב-NoSQL ליוזמות נתונים תפעוליים בביג דאטה, נמצא עדיין בחיתוליו. במשך שנים ניסו חברות לגרום לאורקל להתרחב ביעילות, או קיוו ש- MongoDB יערכו ניסויים בפרויקטים קטנים או בתשתיות בסיסי נתונים לא מדרגיים", אמר בוב וויידרהולד, מנכ"ל Couchbase. "אבל, בעוד חברות אלה הופכות תלויות יותר ויותר ביישומים שפשוט לא יכולים לעבוד או להתרחב עם  MongoDB או עם אורקל, הן פונות ל-Couchbase. זאת משום ש- Couchbase Server תוכנן ונבנה כדי לספק את המדרגיות ואת הביצועים הנדרשים לתשתיות הדור הבא".


מיצובה המיוחד של Couchbase מאפשר לה לזכות בנתח השוק של נתוני ביג דאטה תפעוליים


תאגיד המידע הבינלאומי (IDC) צופה כי נתח הביג דאטה בשוק יגיע ל-16 מיליארד דולר בשנת 2014, גדילה מהירה פי שש משוק ה-IT כולו, עם תוכנות שהן 24% משוק הביג דאטה. בעוד Hadoop עומד בראש נתח השוק של ביג דאטה אנליטי, NoSQL הוא הזרז לניהול נתונים תפעוליים. האצה בצמיחה של שוק NoSQL מונעת בידי גורמים רבים, העיקרי שבהם הוא מידת השימוש של חברות גדולות בארכיטקטורות הדור הבא התומכות ביוזמות ביג דאטה.


"אקסל מעוניינת למצוא את המנהיגים לשוק הביג דאטה", אמר קווין אפרוסי, שותף באקסל פרטנרס. "Couchbase נמצא בעמדה מצוינת לחדור לשוק הביג דאטה. היא תופסת את מקומה עם תחליפי אורקל והיא מחזיקה בהצלחה תחרותית מתמשכת מול ספקי NoSQL אחרים".


 מיצובה הייחודי בשוק של Couchbase עשוי לאפשר לה להפוך, הלכה למעשה, למסד הנתונים NoSQL למטרות כלליות המועדף. מוצר הדגל שלה, Couchbase Server , תוכנן לאחד שכבות תפקודיות רבות ולספק את הפשטות של מסד נתוני מפתח חד ערכי, את הגמישות של מסד נתוני מסמכים ואת מהירות הקריאה של מסד נתוני In-Memory. משמעו של איחוד שכבות זה הוא ששרת Couchbase מותאם באופן ייחודי לשימושי ביג דאטה מרובים, דבר ההופך אותו לבחירה האידיאלית עבור ארגונים המבקשים לחדש את הפלטפורמה שלהם למיזמי הדור הבא על בסיס תשתית יחידה שהיא חסכונית ובעלת יכולת התאמה לשינויים עתידיים.


מהפכת מובייל מתפתחת


תמיכה ליישומי מובייל היא בראש סדר העדיפויות של כל IT, ובמקביל ליוזמות מובייל אלה מתפתחות גם דרישות חדשות. אסטרטגיית נתוני מובייל טיפוסית, אפילו אם רק לפני שנה, יצאה מנקודת ההנחה שהנתונים יאוחסנו בענן. אבל כיום מתרחש בקצב מואץ שינויי ובו דרישה שהנתונים יהיו זמינים בכל עת. לכן נוצר צורך לאחסון ביג דאטה בהתקן, במכונה, במחשוב לביש ועוד, ולהיות מסוגלים לסנכרן אותו עם הנתונים המאוחסנים בענן, או בהתקנים אחרים.


עם השקת Couchbase Mobile בחודש מאי, הקדימהCouchbase  את המתחרים על ידי מתן פלטפורמת ניהול נתוני ביג דאטה תפעוליים קצה-לקצה, התומכת במחשוב ענן ובמחשוב מבוסס קצה. הודות ל-Couchbase Mobile יש לחברות את היכולת לנהל ביג דאטה באמצעות מסד הנתונים NoSQL מובייל הראשון והיחיד מסוגו בעולם, ובמידת הצורך לסנכרן נתונים עם הענן באמצעות Couchbase Sync Gateway. הודות למסד הנתונים NoSQL מובייל הראשון שלה בשוק, Couchbase מתמקמת כדי לנגוס נתח משמעותי בשוק המובייל הענק.


השקעה בצמיחה     


Couchbase חוותה צמיחה מדהימה במהלך השנה האחרונה. המכירות גדלו ב-400%, החברה הכפילה את מספר עובדיה, הוסיפה שמונה משרדים ברחבי העולם וזכתה בעסקאות אסטרטגיות בקרב ארגונים גדולים. Couchbase תשתמש בסבב מימון חדש זה כדי להמשיך ולהוביל בחדשנות, כמו גם מתן אפשרות לאימוץ בקנה מידה עולמי של NoSQL ויוזמות ביג דאטה. בכך יכללו המשך השקעה במוצר, פעולות הרחבת התמיכה הטכנית האזורית והגדלת צוותי השיווק והמכירות שלה.


השקעת שתי הקרנות ב-Couchbase היא חדשה. Accel Growth III היא קרן חדשה בת מיליארד דולר המתמקדת בהשקעה בחברות בשלב מתקדם המניעות מגמות חשובות חדשות באימוץ טכנולוגיות חדשות. WestSummit ממומנת על ידי שותפיה הנמצאים ברחבי ארצות הברית וסין. על ידי מינוף הרישות העולמי החזק שלה, היא מתמקדת בסיוע לחברות טכנולוגיה בשלב צמיחה להפוך למובילות בשוק העולמי. ריימונד יאנג, מייסד שותף מנהל ב- WestSummitיצטרף לדירקטוריון Couchbase.


"ההשקעה שלנו ב-Couchbase היא עדות לאמונתנו כי ארגונים ברחבי העולם עוברים לארכיטקטורות הדור הבא", אמר ריימונד יאנג, מייסד שותף ומנהל ב-WestSummit. "סין, ואסיה בכלל, היא שוק עצום, ואנו מאמינים ש- Couchbase ממוצבת היטב כדי להוביל בנתח שוק זה. כמשקיע וחבר דירקטוריון, אני מצפה לקראת מתן תמיכה בצמיחת ה-APAC שלהם".


מקורות נוספים



 


 


 



אודות Couchbase


Couchbase היא ספקית של טכנולוגיית מסדי נתונים NoSQL המקיפה, המתרחבת ובעלת הביצועים הטובים ביותר בעולם כיום. Couchbase Server פותח מתוך חזון פשוט אך נועז: לבנות את מסד הנתונים  NoSQLלמטרות כלליות הראשון והטוב ביותר. תוצאת החזון היא פתרון מוביל בשוק, הכולל ארכיטקטורת 'אפס שיתוף', ממסר יחיד, שכבת caching מוטמעת, קיטוע אוטומטי ראוי, ומוצר המובייל מבוסס ה-NoSQL הראשון: Couchbase Mobile, שירות NoSQL  מובייל מלא המורכב מ- Couchbase Server, Couchbase Sync Gateway ו- Couchbase Lite. Couchbase Server וכל מוצרי Couchbase Mobile הם מיזמי קוד פתוח. בין לקוחותיה של Couchbase כמה מן המותגים המובילים בעולם – Amadeus, Bally’s, Beats Music, Cisco, Comcast, Co' ncur, Disney, eBay / PayPal, Neiman Marcus, Orbitz, Rakuten / Viber, Sky, Tencent ו-Verizon, כמו גם מאות מותגים מוכרים ברחבי העולם. מטה חברת Couchbase נמצא בעמק הסיליקון, והיא גייסה מימון בסך 115 מיליון דולר מ-Accel Partners, Ignition Partners, Mayfield Fund , North Bridge Venture Partners ו- WestSummit. www.couchbase.com


גלריית תמונות לשירותכם –


המקור: Couchbase, Inc



Couchbase מגייסת מימון בסך 60 מיליון דולר בניסיון לנגוס נתח

 בשוק ה-16 מיליארד דולר של הביג דאטה (תמונה Business Wire)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Bite for Couchbase
Kate Reed
Office: 415-365-0364
Couchbase@biteglobal.com