הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Equities Israel

Equities Israel הוציאה לאור את המדריך הדיגיטלי הראשון למשקיעים בנושא חברות ציבוריות ישראליות בענף הנדל"ן

המדריך הדיגיטלי מכיל פרופילים פיננסיים של החברות הציבוריות הישראליות המובילות בתחום הנדל"ן והבנייה ומיועד למשקיעים

14/3/2011 09:40
תל אביב (Business Wire) מ.ג.מ פרסומים בינלאומיים בע"מ, המו"ל המוביל בפרסום מידע דיגיטלי ואלקטרוני באנגלית על חברות ציבוריות ישראליות ועל ניירות ערך, הודיע על הוצאתו לאור של המדריך הדיגיטלי הראשון למשקיעים מבית Equities Israel - Real Estate Public Companies Digital Directory.

המדריך הוא הראשון בסדרת מדריכים דיגיטליים העוסקים בחברות ציבוריות ישראליות הנסחרות בבורסה לני"ע בתל אביב ובבורסות מובילות נוספות ברחבי העולם בהן נסחרים ניירות ערך ישראליים ובעלי קשר לישראל מתחום הנדל"ן.

המדריך הדיגיטלי מופץ באמצעות הדואר האלקטרוני לרשימת תפוצה מבוקרת הכוללת משקיעים פרטיים ומוסדיים ברחבי העולם בעלי עניין בהון ישראלי ובפרט בניירות ערך ובמניות ישראליות מתחום הנדל"ן.

המדריך כולל פרופילים מפורטים של חברות ציבוריות ישראליות מובילות בתחום הנדל"ן ומידע תמציתי על עשרות חברות נדל"ן אחרות. בנוסף, מספק המדריך מידע רקע על מדינת ישראל וכלכלתה, קישורים למידע על המסחר במניות, קישורים לאתרי הבית של החברות ולפרופילים מעודכנים ומפורטים של חברות ב-www.equities.co.il.

עם החברות שזכו לפרופיל במדריך נמנות חברות מובילות כמו אפריקה ישראל השקעות, אלוני חץ, אלרוב, קבוצת אספן, B.S.R Europe, מרכזי הקניות ביג, אלקטרה נדל"ן, גב ים, גזית-גלוב, אי.די.בי החזקות, מבני תעשייה, כלכלית ירושלים ואחרות.

במהלך החודשים הקרובים תוציא לאור Equities Israel גם את המדריכים הדיגיטליים שיכללו חברות ציבוריות ישראליות בתחומים הבאים:
חברות מדד ת"א 100, חברות מדד נאסד"ק ישראל, בנקים, חברות ביטוח ופיננסים, חברות טכנולוגיה, חברות בתחום האנרגיה וחברות שירותי בריאות וביוטכנולוגיה.

אודות Equities Israel:
Equities Israel היא שירות מטעם מ.ג.מ פרסומים בינלאומיים בע"מ. Equities Israel היא פלטפורמה מובילה לקידום חברות ציבוריות ישראליות וקשורות לישראל אשר מניותיהן נסחרות בבורסה לני"ע בתל אביב, בנאסד"ק, ב-NYSE-Euronext ובבורסות מובילות אחרות בעולם. Equities Israel מספקת מידע למשקיעים באמצעות אתר האינטרנט שלה www.equities.co.il, מדריכים דיגיטליים, והניוזלטר האלקטרוני שלה- Israel Update.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
יאיר מרפיש
מו"ל
טלפון: 03-7613151
נייד: 052-3312678
yair@mgm.co.il