הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Avanti Communications Group

חברת Avanti מכריזה על שיגור מוצלח של הלוויין HYLAS 2

הלוויין החדש בטכנולוגיית Ka-band יספק תקשורת נתונים מהירה באופן משמעותי לכלכלות המתפתחות של אפריקה, המזרח התיכון וחבל הקווקז

7/8/2012 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- מפעילת הלוויין Avanti Communications Group הכריזה על שיגור מוצלח של הלוויין מנמל החלל של אירופה בקורו שבגיאנה הצרפתית באמצעות Ariane Flight VA208  בשעה  5.54 לפי השעון המקומי (9.54 לפי השעון של בריטניה).

הודות לשיגור המושלם באמצעות Ariane 5 הגיע הלוויין לעמדת המסלול בדיוק בשעה שנקבעה. הלוויין HYLAS 2 ניתק מהרקטה Ariane 5 בשעה שנקבעה ונתוני הטלמטריה התקבלו במרכז הבקרה של נמל החלל של אירופה.

דייוויד וויליאמס, מנכ"ל Avanti Communications, מסר כי "אני שמח שהלוויין השני שלנו, HYLAS 2, שוגר בהצלחה ופועל כעת תחת בקרה שלנו. בשלושה החודשים הקרובים נבצע סדרה של בדיקות מתוכננות במסלול, לפני שנתחיל לספק שירות ללקוחותינו".

עוד ציין וויליאמס כי "הלוויין HYLAS 2 יספק תקשורת נתונים מהירה לדרום אפריקה ומזרחה, המזרח התיכון וחבל הקווקז. השירות יחולל שינוי משמעותי בשוקי הנתונים באזורים אלה, בהם סבלו עד עתה חברות, גורמי ממשל וצרכנים משירות גרוע. שווקים אלה, אותם ישרת כעת הלוויין HYLAS 2, מתאפיינים בשילוב נפלא בין כלכלת מקרו איתנה, ביקוש גבוה לשירותי טלקום שלא מצא עדיין מענה ותחרות נמוכה בשירותי לוויין. אני אופטימי מאוד לגבי סיכויי הצמיחה שלנו באזורים אלה".

הלוויין HYLAS 2 כולל 24 אלומות קבועות ואלומה מהוגית אחת בטכנולוגיה חלוצית של Ka-band, על מנת להציע ללקוחות גמישות וקצב תקשורת גבוה באופן משמעותי בעלות נמוכה בהרבה.

השימוש בטכנולוגיית לוויין מחולל מפנה באופן שבו ניגשים גורמי ממשל וחברות עסקיות לשירותי טלקום. תשתיות טלקום קרקעיות מסורתיות אינן ישימות מבחינה כלכלית באזורים נרחבים של כלכלות מתפתחות, מסיבות של מרחק גיאוגרפי, אבטחה וגישה למימון. תקשורת לוויינים ממלאת, לפיכך, תפקיד שחשיבותו הולכת וגוברת בגישור על הפער הדיגיטלי שמאפיין כלכלות אלה, ומאפשר לספק שירותי טלקום למספר עצום של משתמשים פוטנציאליים שעד כה נשללה מהם זכות זו.

וויליאמס הוסיף כי "מאז ומתמיד האמנו ששירותים של תקשורת לוויין מציעים הזדמנות עצומה בשווקים מתפתחים נוכח הצמיחה הגבוהה בביקוש לשירותים של קול ונתונים אל מול הקיבולת הנמוכה של הרשתות שמספקות חברות הטלקום. עם הכיסוי הנרחב של תשתיות הלוויין שלנו, אנו יכולים להציע שירותי טלקום בכל מקום באזורים אלה, אפילו במקומות מרוחקים".

עוד ציין וויליאמס כי "אנו מציעים יכולות אטרקטיביות מאוד לגורמי ממשל וארגונים גדולים, במיוחד מענפי הנפט, הכרייה, החקלאות, הבנקאות והאבטחה. אנו רואים גם הזדמנות משמעותית באספקת שירותים לחברות טלקום, משום שהמוצרים שלנו יעילים וחסכוניים, ומציעים איכות גבוהה שיכולה לסייע לחברות טלקום בהיבטים של גיבוי, יתירות והגדלת הקיבולת".

פרטים נוספים על שיגור הלוויין HYLAS 2 אפשר למצוא בכתובת http://www.avantiplc.com/hylas2. בכתובת זו תמצאו תיק עיתונות מלא במולטימדיה, שכולל מאגר תמונות, סרטוני וידאו ויחידת אנימציה להטבעה שמסבירה כיצד פועל הלוויין שלנו, מציעה לוח זמנים אינטראקטיבי לשיגור (לפי המלצת Arianespace) ודוגמאות ליישומים של טכנולוגיית Ka-band של הלוויין HYLAS 2.

 

המקור: חברת Avanti
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת College Hill לונדון
+44 (0)20 7457 2020
דנקן מק'קנזי-רייד
+44 7776257170
Duncan.mackenzie-reid@collegehill.com
או
ג'רמי דורנט
+44 7792918648
Jeremy.durrant@collegehill.com
או
פירמת College Hill אפריקה
+27 11 447 3030
ז'ק דה בי
Jacques.deBie@collegehill.co.za
או
קארה ווייט
Cara.White@collegehill.co.za
או
לואיז ואן דר מרוו
louise.vandermerwe@collegehill.co.za