הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Bloomberg

ראש הממשלה ינאם בפסגת תחליפי הדלקים של בלומברג

בנימין נתניהו ידבר על חזונה של ישראל בתחום התחבורה ויעניק את פרס ראש הממשלה על שם אריק ושילה סמסון לחדשנות בתחום תחליפי נפט לתחבורה

22/10/2013 10:00
 

22/10/2013

תל אביב--BUSINESS WIREחברת בלומברג הודיעה אתמול כי תפעל בשותפות עם משרד ראש הממשלה לאירוח פסגת תחליפי הדלקים של בלומברג, שתיארך בתל אביב בין ה-12-13 לנובמבר, אשר תעסוק בעתיד התחבורה והמצאות חדשות בעלות פוטנציאל לשינוי כיוון בנוגע לתלות העולמית בנפט.

מאחר ונפט מהווה גורם עיקרי לחוסר יציבות פוליטית וכלכלית ברחבי העולם, והשימוש בו מוביל לפליטות פחמן החותרות תחת המאמצים הגלובליים לבלום את עליית הטמפרטורות, ממשלת ישראל התחייבה למטרה הנועזת של הורדת השימוש בנפט בתחבורה ב-60% עד 2025. ראש הממשלה ינאם בפסגה על חזונה של המדינה לביטול התלות בנפט.

"אנו שמחים לקבל את פניהם של מנהיגים מרחבי העולם לפסגה השנתית הראשונה של תחליפי דלקים שתהיה מוקדשת לחידושים בתחום תחליפי דלקים וביטחון אנרגטי", אמר בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל. "בפני משתתפי הפסגה יוצגו פיתוחים חדשניים של למעלה מ-100 חברות, תאגידים וחברות הזנק, המבצעים מו"פ מתקדמים כאן בישראל".

הפסגה בת היומיים, שתיערך בתיאטרון הלאומי הבימה, תפגיש בין קובעי מדיניות, בעלי הון, מנהיגים עסקיים ומקדמי חדשנות מרחבי העולם לדיון על מודלים עסקיים חדשים, קואליציות והחלטות מדיניות בכדי להביא להורדה בצריכת הנפט. הדוברים בכנס יתייחסו לתוכניות המדינות בנוגע ליישום מודלים חדשים לתחבורה; מכשולים הפוגעים באימוץ תחליפי נפט ואפשרויות השקעה; והשקפתן ארוכת הטווח של חברות האנרגיה בנוגע לתחליפים עבור תעשיית הדלק. הם ידונו גם על החזיתות בדלקים ביולוגים, דלקים סינטטיים, גז טבעי וטכנולוגיות רכבים חשמליים.

"תעשיית התחבורה נמצאת על סף שינוי, עם תשומת לב מוגברת הניתנת לתחליפי דלקים וטכנולוגיות חדשות", אמר רוברט בירמן, מנהל Bloomberg LINK. "הפסגה שלנו תחקור את הגורמים המניעים החלטות השקעה בסדרי גודל של מיליארדי דולרים בתחליפי דלקים ואת ההזדמנויות שבאופק".

אירוע ערב יערך בהילטון תל אביב כדי להעניק את פרס ראש הממשלה על שם אריק ושילה סמסון לחדשנות עולמית בתחום תחליפי נפט לתחבורה לשנת 2013. הפרס על סך מיליון דולר – הפרס הגדול בעולם בתחום לתחליפי נפט – יוענק לפרופסור ג'ורג' א. אולה ופרופסור ג"ק סוראיה פרקש (George A. Olah  and G.K. Surya Prakash) מהאוניברסיטה של דרום קליפורניה עבור מחקרם על כלכלת מתנול. תצוגה זו מסמנת את חניכת הפרס לעידוד חדשנות ופריצות דרך גלובליות בתחום של תחליפי דלקים לתחבורה.

בנוסף לראש הממשלה נתניהו, בין הדוברים המרכזיים הנוספים יכללו:

·        ניל ז. אוורבך, שותף מנהל ומנכ"ל, Hudson Clean Energy Partners

·        דאג ברוון, סגן נשיא לענייני תאגידים, POET

·        וואנג צ'ואנפו, יו"ר, BYD

·        גנרל בדימוס ווסלי קלארק, צבא ארה"ב; המפקד העליון בדימוס של כוחות ברית נאט"ו באירופה

·        מריו גרנרו, יו"ר, Brasilinvest Group

·        מייקל ד. ג'קסון, מנהל תחום המחקר, Fuel Freedom Foundation

·        פרופסור יוג'ין קנדל, מנהל, המועצה הלאומית לכלכלה, משרד ראש הממשלה, ישראל

·        המושלת לינדה לינגל, מושלת מדינת הוואי לשעבר; חברה במועצת האנרגיה של ארה"ב

·        גל לוטף, מנהל שותף, המוסד לניתוח הביטחון הגלובלי, (IAGS)  

·        מייק לינץ', מנכ"ל, Green Innovation NASCAR

·        הקטור מוריירה, חבר וועד Petróleos Mexicanos (PEMEX)

·        יעקב פרי, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, ישראל

·        דידיה ריינדרס, סגן ראש הממשלה ושר החוץ, בלגיה

·        המושל ביל ריצ'רדסון, מושל מדינת ניו מקסיקו לשעבר; מזכיר האנרגיה בדימוס, ארה"ב

·        פרופסור קרלו רוביה, חתן פרס נובל בפיזיקה

·        סילוון שלום, שר התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים, ישראל

·        ד"ר ויט סטיינל, משרד התחבורה, גרמניה

·        טרי טמינן, Seventh Generation Advisors, מזכיר לשעבר בסוכנות הגנה על הסביבה של קליפורניה

·        אלן טאוב, סגן נשיא מו"פ לשעבר בג'נרל מוטורס

 

נותני חסות נוספים של הפסגה הם קרן היסוד, התוכנית הלאומית לתחליפי דלקים ומשרד המדע, הטכנולוגיה והחלל.

למידע נוסף על התוכנית והדוברים אנא בקרו באתר:

http://www.bloomberglink.com/event/fuelchoices/

עקבו אחרינו ב-Facebook, , LinkedIn וטוויטר (@BBGLINK). ההאשטאג לאירוע הוא #BBGFUELS

 

אודות Bloomberg LINK

Bloomberg LINK, זרוע כנסי המנהלים של Bloomberg LP, ממנפת את משאביו של ארגון החדשות והמידע הגלובלי כדי להפיק אירועים שיוצרים חדשות ותוכן בפורומים חיים ודיגיטליים. הפורטפוליו של LINK  מתמקד בעסקים, טכנולוגיה, כספים ויחסים בינלאומיים. מהיווסדה ב-2008, LINK  ערכה יותר מ-140 כנסים ב-14 מדינות.  למידע נוסף, אנא בקרו באתר www.bloomberglink.com, בשירותים המקצועיים של בלומברג - LINK <GO> או דרך טוויטר @BBGLink.

 

אודות חברת Bloomberg



בלומברג, חברה עולמית מובילה למידע עסקי ופיננסי ולחדשות, מספקת למקבלי החלטות ומשקיעים יתרון קריטי ומקשרת אותם לרשת דינמית של מידע, אנשים ורעיונות. היתרון של החברה - אשר משדרת נתונים, חדשות וניתוחים בטכנולוגיה חדשנית ובצורה מהירה ומדויקת - ניצב בליבו של שירותBloomberg Professional, אשר מספק מידע פיננסי בזמן אמת ליותר מ-315,000 מנויים ברחבי העולם. הפתרונות הארגוניים של בלומברג נסמכים על יתרונות הליבה של החברה, וממנפים את הטכנולוגיה כדי לסייע ללקוחות לגשת לנתונים ומידע, לשלב, להפיץ ולנהל אותם בארגונים שונים ביעילות רבה יותר. באמצעות Bloomberg Law, Bloomberg Government, Bloomberg New Energy Finance, ו Bloomberg BNA, החברה מספקת נתונים, חדשות וכלי ניתוח למקבלי החלטות בתעשיות מעבר לכלכלה. חדשות בלומברג, המופצים באמצעות שירות Bloomberg Professional, בטלוויזיה, רדיו, ניידים, באינטרנט  ושלושה מגזינים - Bloomberg Businessweek, Bloomberg Markets ו - Bloomberg Pursuits, מכסים את התפוצה העולמית עם יותר מ 2,400 אנשי חדשות ומולטימדיה בלמעלה מ 150 חדרי חדשות ב 73 ארצות. בלומברג, אשר משרדיה הראשיים שוכנים בעיר ניו יורק, מעסיקה למעלה מ 15 אלף עובדים ב 192 מרכזים ברחבי העולם.  

המקור: בלומברג
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי עיתונות:


Angela Martin, +1 415-617-7142
angelamartin@bloomberg.net
או
Natalie Harland, + 44 7881250570
nharland1@bloomberg.net
או
Nadav Shenberger, +972-54-7950456
nadavsh@gitam.co.il
או



לצורך הנפקת תעודות עיתונאי ניתן ליצור קשר עם מחלקת קשרי העיתונות של הממשלה:

רון רז
Office: +972 (2) 500-7517
Fax: +972 (2) 6235897
Mobile: 052-579-5756
RonP@pmo.gov.il