הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Booz Allen Hamilton

פירמת Booz Allen Hamilton תתמוך בצמיחה עסקית וכלכלית בממלכה של ערב הסעודית

המובילה העולמית בייעוץ לניהול וטכנולוגיה חודרת לשוק חדש על מנת לתרום לצמיחה כלכלית נרחבת ובת קיימא במוסדות ממשלתיים ופרטיים

20/2/2013 12:00
מק'לין, וירג'יניה --(BUSINESS WIRE)-- פירמתBooz Allen Hamilton  הודיעה היום כי נרשמה על ידי המשרד למסחר ותעשייה של הממלכה של ערב הסעודית לקידום הזדמנויות עסקיות בממלכה ותמיכה בגיוון הכלכלי המקומי. הפירמה תעמיד את מומחיותה על מנת לספק שירותים לממשלה וללקוחות מסחריים בנושאים קריטיים הקשורים לפיתוח הממלכה, ובעיקר בתחומים של אבטחה מקוונת, טכנולוגיות מידע, תחבורה ותשתיות נבחרות נוספות. בפירמה מאמינים כי יכולותיה יהיו לעזר רב לללקוחות בענפי השירותים הפיננסיים, הבריאות, ההגנה ושווקים נוספים.

הממלכה של ערב הסעודית מפגינה פיתוח מהיר וצמיחה כלכלית, ובכלל זה בתחומים שבהם לפירמתBooz Allen Hamilton  מומחיות רבה. "בשנת 2013 משקיעה הממלכה בבריאות, במגזר הפיננסי, בשירותים חברתיים, בחינוך, בתחבורה ובתשתיות מים" אמר דון פרסלי, סגן נשיא בכיר שמוביל את פעילות הפירמה במזרח התיכון ובצפון אפריקה. "השקעות אלה חיוניות לצמיחה כלכלית, אך הן גם ממחישות את הצורך בתכנון חכם וכולל, מהסוג שאנו מתמחים בו. Booz Allen אינה מציעה לממלכה רק ניסיון קודם בתמיכה בחוזים של הממשל האמריקני באזור - המוניטין שלנו נסמך על התמקדות במשימות החשובות ביותר של לקוחותינו, חשיבה עתירת השראה ויכולת לתמוך במחזור החיים המלא של תוכניות, מהפיתוח ועד ליישום, דרך הביצוע והתפעול".

בפירמת Booz Allen Hamilton נסמכים על ניסיון עולמי של קרוב למאה שנים, ובכלל זה יותר משלושה עשורים של תמיכה בכוחות הצי המלכותי של ערב הסעודית, סיוע לגיוון הכלכלי של הממלכה ומתן מענה לצרכים המתפתחים של העידן שלנו, במיוחד בכל הקשור לאבטחה מקוונת. הממשלה של הממלכה החלה להשקיע משאבים ניכרים באבטחה מקוונת, עם תוכניות נרחבות לאזור, ופועלת להגביר את המודעות לאיומים מקוונים ולהתגונן מפניהם - תחומים שבהם ידועה פירמת Booz Allen כמובילה וכמי שמיישמת גישה ייחודית לאבטחה מקוונת על בסיס תובנות מודיעין. לפירמה מומחיות מיוחדת באספקת שירותים של אבטחה מקוונת ללקוחות ממשלתיים ומסחריים במגזרי הפיננסים, הבריאות והאנרגיה.

מלבד זאת, תדריך הפירמה לקוחות מתחומי הממשל האזרחי, ההגנה והאבטחה על מנת לפתח את היכולות הטכנולוגיות של לקוחות אלה, לתמוך בתכנון תחבורתי עם יכולות גיאוגרפיות-מרחביות, תוך מתן דגש לגישה הוליסטית לאורך כל מחזור החיים, בשילוב עם החלטות טכנולוגיות שבהן נלקחו בחשבון כלל השיקולים על מנת שהלקוחות יוכלו להשיג תוצאות טובות יותר.

הרישום של פירמת Booz Allen Hamilton לפעילות עסקית בממלכה של ערב הסעודית הוא אחד מעמודי התווך באסטרטגיה שלנו למעורבות במזרח התיכון כשותפים מלאים לצמיחה ופיתוח באזור. הפירמה תוסיף להרחיב את פעילות הייעוץ לממשלות וחברות מסחריות במזרח התיכון ובצפון אפריקה. המשרדים הראשיים של הפירמה באזור שוכנים באבו דאבי, ופירמת Booz Allen פועלת גם בקטאר, כוויית ועומאן.

פרטים נוספים על היכולות של פירמת Booz Allen Hamilton אפשר למצוא באתר האינטרנט שלה באנגלית  ובערבית . מספר הטלפון של המשרד הראשי של הפירמה למזרח התיכון ולצפון אפריקה הוא 971 2 691 3600.

אודות פירמת  Booz Allen Hamilton

פירמת Booz Allen Hamilton היא ספקית מובילה של שירותי ייעוץ לניהול וטכנולוגיה לממשל האמריקני בשוקי ההגנה והמודיעין ובשוק האזרחי, ולתאגידים גדולים, מוסדות וארגונים שלא למטרות רווח. המשרדים הראשיים של Booz Allen שוכנים במק'לין, וירג'יניה, והפירמה מעסיקה כ-25,000 בני אדם. ב-12 החודשים שהסתיימו ב-31 במרס 2012 הסתכמו הכנסות הפירמה ב-5.86 מיליארד דולרים.

המקור: פירמת Booz Allen Hamilton

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת Booz Allen Hamilton
(איחוד הנסיכויות הערביות) סלאם אל-אראייד
Salem.alarayedh@fleishman.com
+971 502966421
או
(ארה"ב) ג'יימס פישר
Fisher_james_w@bah.com
+1 703-377-7595