הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

סאנדייסקיי גייסה 20 מליון דולר בסבב גיוס שלישי בהובלת קומקאסט ונצ'רס

הגיוס יחזק את החדשנות המוצרית וישמש להרחבת השוק ולהגדלת הפער התחרותי

15/10/2013 03:00
תל אביב, 15 באוקטובר 2013 – חברת סאנדייסקיי, הממציאה של טכנולוגיית הוידאו החכם (SmartVideo) מכריזה היום על גיוס של 20 מליון דולר בהובלת קומקאסט  ונצ'רס, ובהשתתפות ליברטי גלובל ונצ'רס ווינטאג' אינווסטמנט פרטנרס והמשקיעות הקיימות הקרנות כרמל ונצ'רס, גלובספאן קפיטל ונורווסט ונצ'ר פרטנרס (NVP). באמצעות השקעה זו, סאנדייסקיי תאיץ את גדילתה, תרחיב את פעילותה בגאוגרפיות קיימות וחדשות ותקדם את החדשנות הטכנולוגית שלה על מנת להגדיל את יתרונה התחרותי. בעקבות ההשקעה יצטרף למועצת המנהלים של סאנדייסקיי אנדרו קלילנד, דירקטור מנהל בקומקאסט ונצ'רס. אנדרו מביא לחברה את נסיונו הרב בתחומי האינטרנט הצרכני, מדיה דיגיטלית ופרסום אונליין.

 

סבב הגיוס הנוכחי מגיע בתיזמון מצויין בתהליך הגדילה של החברה. סאנדייסקיי שילשה את הכנסותיה בשנת 2012 ומצפה לגידול דומה ב2013 והכפילה את כמות העובדים ב-12 החודשים האחרונים. בנוסף, במהלך השנה האחרונה, כמות הצפיות בוידאו חכם צמחה במאתיים אחוז והגיעה ל-140 מליון צפיות בתחומי המסחר האלקטרוני, טלקום, ביטוח, בנקאות ותיירות. יותר ממחצית מהצפיות הגיעה מצפיה בפרסומות וידאו חכמות.

 

"השקעה זו היא  אבן דרך בהצלחת סאנדייסקיי ביצירת קטגוריה חדשה של וידאו חכם והובלתה. וידאו חכם הוא דרך חדשה שבה חברות שונות מתקשרות עם לקוחותיהן" אמר שמוליק ולר, מנכ"ל סאנדייסקיי. "כל המשקיעים בחברה שותפים למחוייבות שלנו להגשמת חזון הוידאו החכם ונרגשים מההזדמנות האדירה שגלומה בוידאו אישי ולחדשנות הנוספת הצפויה בתחום זה."

 

מותגים מובילים בעולם מאמצים את הוידאו החכם כאסטרטגייה לגיוס לקוחות חדשים ולשירות לקוחות קיימים תוך שימוש בוידאו אישי מבוסס מידע והוספה שלו למגוון טקטיקות השיווק שברשותם. וידאו חכם מהווה דרך חוויתית יותר ואפקטיבית יותר עבור לקוחות אלה. סאנדייסקיי היא החברה היחידה המציעה פרסונליזציה אמיתית תוך יצירה בזמן אמת של הוידאו. הפלטפורמה הסקיילבילית של החברה יכולה לייצר כמות בלתי מוגבלת של סרטונים אישיים בזמן אמת. היא כוללת מערכת דוחות המאפשרת ללקוחות החברה למדוד את הביצועים  של המערכת במגוון נקודות ממשק בינם לבין לקוחות הקצה שלהם, ולבצע אופטימיזציות במידת הצורך.

 

"קומקאסט ונצ'רס היא מאמינה גדולה בחדשנות מהפכנית בתחום השיווק הדיגיטלי, בייחוד בזמן שמנהלי שיווק מגדילים את תקציביהם ואת ההשקעה שלהם בטכנלוגיות מתקדמות של שיווק אונליין במטרה לפתח קשרים ישירים ואישיים יותר עם לקוחותיהם." מציין אנדרו קלילנד, דירקטור מנהל בקומקאסט ונצ'רס. "סאנדייסקיי ממוקמת בנקודת המפגש של המגמות הללו ומשלבת חוויות עשירות מבחינה קריאטיבית ביחד עם חשיבה מדעית המבוססת על תחום הביג דאטה. אנחנו תומכים בצוות מעולה שיצר קטגוריה עולמית חדשה ומוביל אותה"




מידע נוסף על סאנדייסקיי:




 

אודות סאנדייסקיי

סאנדייסקיי, הממציאה של וידאו חכם, מאפשרת לחברות המוכרות ללקוחות קצה לתקשר עם אותם לקוחות באמצעות סרטוני וידאו מותאמים אישית לצופה ואשר מיוצרים בזמן אמת. הלקוחות של החברה מתקשרות עם לקוחותיהן באמצעות וידאו חכם בכל השלבים השונים במחזור החיים של הלקוח. מערכת הוידאו החכם של סאנדייסקיי מייצרת מאות אלפי סרטונים מדי יום ומעורבת בתהליכי רכישת לקוחות, שירות לקוחות, נאמנות לקוחות וכיוב'. לקוחות מובילים מתחומי המסחר האלקטרוני, הטלקום, הביטוח, הבנקאות והתיירות כבר משתמשים בפלטפורמה של סאנדייסקיי. לקוחות כמו AT&T , אופיס דיפו, AllState ואחרים מוכיחים שצופי הוידאו החכם הם מעורבים יותר, רווחיים יותר ונאמנים יותר. לסאנדייסקיי משרדים בניו יורק, בתל אביב ובלונדון. למידע נוסף בקרו ב: www.sundaysky.com
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
יניב אקסן

מייסד ומנהל טכנולוגיה ראשי, סאנדייסקיי

Yaniv.axen@sundaysky.com