הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Actifio

חברתActifio מכריזה על פיתרון PAS 5.0 לניהול פשוט במיוחד של עותקי נתונים

הגרסה המשודרגת מסייעת גם לארגונים גדולים לשחזר מיד כל מידע, בעלות נמוכה בשיעור של עד 90 אחוזים

13/6/2012 12:00
וולטהאם, מסצ'וסטס --(BUSINESS WIRE)-- חברת Actifio™ השיקה היום את פיתרון PAS 5.0, שדרוג משמעותי של הפלטפורמה שבמסגרתו הורחבה היכולת שהפכה לסימן היכר של החברה - היכולת לשחזר מיד כל יישום בעלות בעלות כוללת (TCO) נמוכה בשיעור של עד 90 אחוזים - אשר תוצע כעת גם לארגונים גדולים ולספקיות של שירותי ענן. הגרסה החדשה של פלטפורמת Protection and Availability Storage (PAS) - פיתרון מוכח לאחסון וירטואלי (virtualized storage) עם יותר מ-100 משתמשים ברחבי העולם - נותנת מענה למגוון רחב יותר של תרחישי התקנה ומאפשרת לספק שירותי ענן חדשים, ובכלל זה ריבוי לקוחות (multi-tenancy), מיטוב של הרשת והפקת דוחות. היא תומכת גם בשטף עבודה משופר להאצת מחזורי החיים של פיתוח היישומים, ובכלל זה Oracle, עם שכפול יעיל של מסד נתונים בשירות עצמי, לצמצום עלויות האחסון לבחינה/פיתוח (test/development storage) בארגונים גדולים.

פיתרוןPAS  מחולל מהפכה בענף של פתרונות האחסון לארגונים הודות ליתרונות הכלכליים המשמעותיים שמציעה המערכת הייעודית שהותאמה לגידול העצום בהיקף האחסון שמאפיין את ימינו, ובמיוחד לאחסון עותקים של נתונים (copy data). בזכות ההתמקדות בניהול חכם, יעיל וחסכוני יותר של עותקי נתונים - במקרים רבים מאוחסנים בארגונים 13 עד 120 עותקים מיותרים של נתוני ייצור - מציעה Actifio שחזור מהיר יותר והגנה אמינה יותר על נתונים, בעלות נמוכה בשיעור של עד 90 אחוזים בהשוואה לכלים נקודתיים רגילים לגיבוי ושחזור.

"הגידול העצום בנפח של עותקי הנתונים יוצר בעיות משמעותיות לארגונים גדולים, משום שהיישומים הרגילים, היקרים והמנותקים לגיבוי ושחזור אינם יכולים למצוא מיד, לנהל ולשחזר את נכסי המידע, שההיקף שלהם נמצא בעלייה מתמדת" אמר אש אשוטוש, המייסד והמנכ"ל של Actifio. "בעזרת פיתרון PAS 5.0 יכולים ארגונים גדולים ליצור ולתחזק עותק בודד של כל המידע שבסביבת הייצור, ולחסוך את הצורך בעותקים מרובים ומיותרים. הפיתרון מאפשר לשחזר נתונים תוך שניות, יתרון חשוב במיוחד בסביבות ייצור קריטיות".

הודות לפיתרון הפשוט שמציעה Actifio לבעיית הניהול של עותקי הנתונים, יכולים ארגונים להשקיע את הסכומים, שבמקרים רבים מצטברים למיליוני דולרים לשנה, בפרויקטים אסטרטגיים יותר של מיחשוב, ולקדם את הצמיחה והחדשנות. המשתמשים בפיתרון PAS - ובהם הקמפוס הרפואי של אוניברסיטת בוסטון (Boston University Medical Campus); Audax Group; NaviSite, חברה של חברת הכבלים Time Warner; עיריית South Portland; וחברת Jones & Bartlett Learning - נהנים כבר מהחיסכון ויכולים לנתב את המשאבים לשימושים מועילים יותר בארגון.

"היכולת לנתב את תקציבי המיחשוב הקיימים לתחומים חדשים הופכת החלטה טכנולוגית טובה להחלטה טכנולוגית מצוינת" אמר אריק דובוביק, סגן נשיא למיחשוב ב-Audax Group. "זה בדיוק המקרה של פיתרון PAS 5.0, אשר מסייע לי לפשט את הניהול של עותקי הנתונים בחלקים גדולים יותר של סביבת המיחשוב, ולצמצם את עלויות הבחינה והפיתוח בשיעור של 95 אחוזים".

"המלחמה שאנו מנהלים במחלות היא משימה חיונית, אך היא יוצרת היקפי ענק של נתונים (‘Big Data’) שבכלים רגילים קשה לאחסן אותם, לשתף אותם ולהגן עליהם" אמר ד"ר ג'ון מאיירס, מרצה לרפואה ומנהל טכנולוגיה במחלקה לרפואה שבבית הספר לרפואה של אוניברסיטת בוסטון. "פיתרון PAS 5.0 מסייע לנו לשחזר - מיד - כל מידע, פיזי או וירטואלי, בכל מרכז הנתונים, והכל בפיתרון בודד וב-80 אחוזים פחות אחסון ייעודי לגיבוי. המשמעות מבחינתנו היא חיסכון בזמן, בכסף ובבעיות - ויכולת להתמקד בקידום המדע".

הגרסה החדשה מופיעה בתקופה שבה מואץ היקף האימוץ של פיתרון PAS ברחבי העולם. מאות לקוחות התקינו כבר את הפיתרון, אשר נמכר על ידי יותר מ-120 ספקיות ערך מוסף ברחבי העולם. תנופת המכירות סייעה לחברת Actifio להכפיל את ההכנסות במשך שבעה רבעונים רצופים, ולהרחיב את פעילותה באזורים גיאוגרפיים חשובים ובהם אירופה, מזרח אסיה והמזרח התיכון. כן גרפה Actifio שבחים רבים בענף, ולא מכבר היא נבחרה כאחת מבין חברות Cool Vendors של חברת Gartner בקטגוריה של טכנולוגיות אחסון1 (Gartner’s Cool Vendors in Storage Technologies) לשנת 2012.

פיתרון PAS 5.0 תומך בהתקנות בקנה מידה נרחב יותר ובארגונים מגוונים יותר, תוך האצת התהליך של הבחינה והפיתוח בסביבות Oracle. חברת Actifio שיפרה באופן משמעותי את כושר ההרחבה והביצועים של פלטפורמת PAS 5.0, ובין החידושים רבי העוצמה:

- שיפור של 200 אחוזים בתפוקה של ביטול הכפילויות;

- שיפור של פי שניים בקצב התקשורת;

- גידול של פי עשרה ברוחב הפס (10GbE);

- חיסכון של 75 אחוזים ברוחב הפס ברשת, הודות לשעתוק DeDup Async™;

- צירוף מהיר יותר של יישומים מרוחקים באמצעות אחסון נייד;

- תפקוד Actifio Enterprise Manager - כלי תוכנה חדש לניהול פשוט של התקנות PAS בהיקף נרחב.

פיתרון PAS 5.0 מציע למפתחים ולאנשי מיחשוב עותקים של נתוני ייצור תוך דקות, לסיוע משמעותי בתהליך הבחינה. בסביבות של Oracle Test and Development חוסך פיתרון PAS 5.0 יותר מ-95 אחוזים בעלויות האחסון ומאפשר ליצור עותקים מרובים בטביעת רגל קטנה מאוד. כעת מאפשר פיתרון PAS 5.0 לשכפל מסדי נתונים באופן מיידי ובשירות עצמי - שעתוק מסד נתונים בנפח של 5 ט"ב נמשך פחות מ-15 דקות, בהשוואה למספר ימים בשיטות הרגילות.

לספקיות של שירותי ענן מציע פיתרון PAS 5.0 שפע שירותים לניהול של ענני מיחשוב ציבוריים ופרטיים, ובכלל זה גיבוי, גיבוי מרחוק, בחינה ופיתוח. הוא מציע גם תפקודים שונים לפי דרישה דוגמת DeDup Async, ריבוי לקוחות מאובטח וכן Actifio Enterprise Reporter.

הגרסה החדשה של פיתרון PAS תומכת גם במגוון רחב יותר של סביבות - ובכלל זה כל מערכות הקבצים של מערכות ההפעלה Windows ו-Linux, כולל DAS, NAS ו-SAN. הפיתרון מציע הגנה מקיפה וזמינות לסביבות רשת הטרוגניות ושרתי direct-attached, ותומך במגוון רחב של סביבות in-band, out-of-band, פיזיות, VMware, מובנות ובלתי מובנות.

משאבי מולטימדיה נוספים

•[וידאו] - Solving the Big Data Problem with Actifio

•[וידאו] - Boston University: Discovering Effective Big Data Management with Actifio

•[וידאו] - NaviSite: Delivering the Economic Promise of Cloud Backup with Actifio

•[וידאו] - Accelerated Oracle App Development, Protection & Delivery with Actifio PAS 5.0

פיתרון PAS 5.0 יהיה זמין בשבוע שמתחיל ביום א', 17 ביוני. לקבלת פרטים נוספים אפשר לפנות לכתובת הדואר האלקטרוני info@actifio.com.

1. חברת Gartner, דוח “Cool Vendors in Storage Technologies, 2012”, אפריל 2012, מאת דייב ראסל.

הערה: חברת Gartner אינה ממליצה על ספק, מוצר או שירות כלשהם שמתוארים בפרסומי המחקר שלנו, ואינה מייעצת למשתמשים בטכנולוגיה לבחור בספקים שזוכים בציונים הגבוהים ביותר. בפרסומי המחקר של Gartner מופיעות הדעות של מחלקות המחקר של Gartner ואין לראות בהם הצהרות עובדתיות. חברת Gartner אינה מקבלת על עצמה שום חבות, מפורשת או משתמעת, לגבי מחקר זה, ובכלל זה אחריות למסחריות או התאמה למטרה כלשהי.

אודות חברת  Actifio

חברת Actifio, שמציעה את פלטפורמת Protection and Availability Storage (PAS), מסייעת לחברות עסקיות לשחזר מיד כל מידע, בעלות נמוכה בשיעור של עד 90 אחוזים. פלטפורמת PAS חוסכת את הצורך ביישומים נפרדים להגנה על נתונים, מבצעת וירטואליזציה של ניהול הנתונים ומציעה פיתרון מוכוון יישומים, על בסיס הסכמים לרמת שירות (SLA), אשר מנתק את ניהול הנתונים מתשתיות האחסון, הרשת והשרת. חברת Actifio סייעה לשחרר את מחלקות המיחשוב וספקיות השירות, בכל סדר גודל, מהכבילה לספקיות ומאתגרי הניהול הנובעים מהגידול העצום בהיקף הנתונים. המשרדים הראשיים של חברת Actifio שוכנים בוולטהאם, מסצ'וסטס ולחברה משרדים נוספים ברחבי העולם. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.actifio.com או לקבל בפנייה לכתובת הדואר האלקטרוני info@actifio.com.

כל הזכויות שמורות לחברת © 2012 Actifio. כל שאר שמות המותג, שמות המוצר או סימני המסחר שייכים לבעלים המתאימים.

המקור: חברת  Actifio
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
fama PR
גייל סיבלי, +1-617-986-5019
actifio@famapr.com