הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Marchon Eyewear

חברת Marchon Eyewear מודיעה כי תוקף הרישיון למותג Fendi יפוג בשנת 2014

12/6/2013 12:00
מלוויל, ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- ב-1 בינואר 2014, הסכם הרישוי של חברת Marchon עם המותג Fendi יפוג, וההסכם לא יחודש.

"למרות שיתוף הפעולה המוצלח עם Fendi במשך שנים רבות, הגענו עמם להסכמה הדדית על סיום הרישיון שלנו והעברתו" אמר קלאודיו גוטרדי, הנשיא והמנכ"ל של Marchon.

שיתוף הפעולה ההיסטורי של חברת Marchon עם המותג Fendi החל בשנת 1991, עם רישיון אזורי לחצי הכדור המערבי. בשנת 2005 הורחב הרישיון וכלל את כל השווקים בעולם.

ב-18 החודשים האחרונים השיקה חברת Marchon מספר הסכמי רישוי עולמיים עם מותגי יוקרה ובהם Valentino, Salvatore Ferragamo ו-Chloé. לא מכבר הודיעה חברת Marchon גם על רישיונות למותגים Nine West ו-G-Star, על הרכישות של Dragon Alliance ו- Scandinavian Eyewear, וכן על מספר פרויקטים עולמיים אסטרטגיים.

גוטרדי הוסיף כי "אנו משוכנעים שההחלטה תסייע לנו להתמקד באסטרטגיית צמיחה חדשה, חדשנית ורווחית עבור Marchon, ולהמשיך בפיתוח והרחבה של פעילות החברה על מנת למצות את מרב ההזדמנויות בעולם".

תוקף ההסכם בין חברת Marchon למותג Fendi יפוג בפועל ב-1 בינואר 2014, עם תקופת מכירה של שישה חודשים. חברת Marchon תכבד את האחריות לצרכן על זוגות המשקפיים הקיימים של Fendi.

אודות חברת Marchon Eyewear

חברת Marchon Eyewear היא אחת היצרניות והמפיצות הגדולות בעולם של משקפיים אופטיות ומשקפי שמש איכותיות. החברה משווקת את מוצריה תחת שמות מותג יוקרתיים, שביניהם: Calvin Klein Collection, ck Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Chloé, Diane von Furstenberg, Dragon Alliance, Emilio Pucci, Fendi, Flexon®, Jil Sander, Karl Lagerfeld, Lacoste, Michael Kors, Nautica, Nike, Nine West, Salvatore Ferragamo, Scandinavian Eyewear, Sean John ו-Valentino. המשרדים הראשיים של החברה שוכנים בניו יורק והיא מפעילה משרדים אזוריים באמסטרדם, הונג קונג, ונציה וטוקיו. Marchon מפיצה את מוצריה באמצעות מספר משרדי מכירות אזוריים שמשרתים למעלה מ-80,000 חשבונות ביותר מ-100 מדינות.

# # #

המקור: חברת Marchon Eyewear

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Marchon Eyewear
רוברט שיינברג, 631-629-3200
rschienberg@marchon.com