הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Modnique

מודניק מציגה חוויית קניה ראשונית לצרכנים ברוסיה, עם השקתו של אתר מותאם מקומית

האתרים החדשים אינטראקטיביים ובהתאמה מקומית על מנת להגיע לשוק בינלאומי גדל

18/11/2013 10:00
רדונדו ביץ', קליפורניה –Business Wireחנות האופנה העולמית המקוונת מודניק (Modnique) השיקה אתר ראשון ברוסית על מנת לספק לשוק הלקוחות בו החברה משיגה את הצמיחה הגדולה ביותר חוויית קניה בהתאמה אישית. אתר Modnique.com/ru יכלול מאפייני סגנון מקומי, פונקציונאליות מלאה ברוסית, ושירותי תשלום מקומיים המאפשרים ללקוחות ברוסיה לקנות בהנחה את אותם מותגי מעצבים עולמיים שקהל הקונים דוברי האנגלית למד לאהוב.

 

כאשר 55 אחוזים מכלל ההזמנות של מודניק מגיעים מחוץ לארה"ב, חשוב היה להתרחב ולפנות ללקוחות הבינלאומיים בשפתם. תחום הקניות המקוונות ברוסיה צפוי לצמוח ב 27 אחוזים בשנה עד סוף 2015 ולהגיע ל 25 מיליארד דולר כבר ב 2014, לפי חברת מקינזי. בנוסף, ההכנסה השנתית הממוצעת לקונה צפויה להכפיל עצמה ואף יותר בשנתיים הקרובות לרמה של 1,272 דולר – יותר מבצרפת, ברזיל ודרום קוריאה. תחזיות אלו עומדות בקנה אחד עם הנתונים של מודניק: ברבעון השלישי של 2013, החברה דיווחה על עליה של 128 אחוזים בביקורים באתר בהשוואה לשנה הקודמת ועליה של 145 אחוזים בהכנסות מרוסיה ואוקראינה.

 

"נחלנו הצלחה עם בסיס הלקוחות דוברי האנגלית, וכעת ברצוננו לספק גרסאות של האתר מותאמות לפי אזורים," אמר מנכ"ל מודניק אינראס גראברוק. "לאחר בדיקה וניתוח התנהגות הלקוחות הבינלאומיים שלנו ומגמות עולמיות במסחר המקוון, החלטנו להשיק את האתר המקומי הראשון ברוסית."

 

צוות המכירות הדיגיטאליות של מודניק לוקח חלק באתרי המדיה החברתית הרוסיים, VK.com ו Odnoklassniki, ומוציא לפועל קמפיינים לשיווק ממוקד ברוסית. אתר Modnique.com/ru מקבל אמצעי תשלום מקומיים כגון Qiwi, Webmoney, Yandex.Money והעברות בנקאיות מסניפים מקומיים בנוסף לחברות כרטיסי האשראי הגדולות ושירות PayPal. האתר מספק שירות לקוחות ברוסית בשעות מקומיות, ומסייע בהכנת המסמכים הדרושים להעברת הסחורה במכס. בנוסף למשלוח חינם בקניה מעל 99 דולר בתקופה הקרובה, חברת משלוחים מיוחדת הועסקה לצורך משלוחים מהירים ברחבי רוסיה.

 

 

אודות מודניק

 

מודניק היא חברת אופנה מקוונת גלובלית עם משרדים ראשיים בדרום קליפורניה. החברה הוקמה ב 2011 ומנהלת ארועי בוטיק לביגוד, תיקי יד, אביזרי אפנה וילדים בהנחות של עד 85 אחוזים מהמחיר לצרכן. החברה מתמחה במיקור ומשלוח של מותגים מכל רחבי העולם. חנויות ואירועים עבור הצרכן האפנתי הבינלאומי מרוכזים במודניק, ובהם פריטים ממותגים המתאימים לכל סגנון ולכל אירוע.

 

 

המקור: מודניק
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
עבור Modnique
Annie Pham, 310-481-1431 Ext 17
annie.pham@fusionpr.com