הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Fraunhofer SIT

המכון לטכנולוגיות מידע מאובטח Fraunhofer SIT : פלטפורמה גרמנית-ישראלית למחקר אבטחת סייבר הגנתית

10/6/2015 12:30
דרמשטדט, גרמניה—(BUSINESS WIRE)-- שגריר ישראל, יעקב הדס-הנדלסמן, ביקר במכון המחקר הגרמני 'פראונהופר' לטכנולוגיות מידע מאובטח (Fraunhofer SIT) בדרמשטדט. פעילויות מחקר גרמניות-ישראליות שואפות לשיפור אבטחת האינטרנט, תשתיות חיוניות, מערכות סייבור-פיזיות, מחשוב ענן, ביג-דאטה ותוכנה עסקית. גורמים מובילים בתחום יפגשו בסדנת אבטחת הסייבר בתל אביב בסוף חודש יוני.

ישראל, המדינה המובילה באבטחת סייבר, חוברת למכון המחקר התעשייתי הגדול באירופה. ההכרזה על שיתוף הפעולה נעשתה בנוכחות מנהלי חברות וקובעי מדיניות בקבלת הפנים של השגריר הישראלי, יעקב הדס-הנדלסמן, בדרמשטדט. השגריר ביקר במכון פראונהופר לטכנולוגיות מידע מאובטח (SIT) כדי לדון בשותפות מחקר אבטחת הסייבר החדשה בין המכון לישראל. בשיתוף פעולה עם מוסדות מחקר אקדמיים מובילים בישראל, Fraunhofer SIT יקימו מרכז לחדשנות באבטחת סייבר בישראל. המוקד העיקרי של המחקר המשותף יהיה גישור פער החדשנות והאצת פיתוח תוכנות מאובטחות, מערכות ושירותים. המחקר היישומי של פראונהופר יעמוד לרשות תעשיית ה-IT הישראלית ויקל על פיתוח מוצרי אבטחה לשימוש אזרחי.

מנהיגים מובילים שיוזמנו מהתעשייה הגרמנית והישראלית, מהממשלה ומתחום המחקר ידונו בפרויקטים הראשונים במסגרת סדנת החדשנות באבטחת הסייבר בתל אביב ב-30 ביוני. הסדנה, שמכון Fraunhofer SIT יקיים בשיתוף פעולה עם משרד חוץ הישראלי ולשכת המסחר הדו-לאומית (AHK) הגרמנית, היא חלק מסדרת פעילויות 'תוצרת גרמניה' לרגל חגיגות 50 שנות יחסים דיפלומטיים בין ישראל לגרמניה, אותם ייפתח השר הגרמני לענייני כלכלה ואנרגיה, סיגמר גבריאל.

לפרטים נוספים www.sit.fraunhofer.de/cybersecurityworkshop.

לאחרונה נפגע הבונדסטאג ממתקפת סייבר ולפי הדוח האחרון של המשרד הגרמני לאבטחת מידע (BSI) התקפות ממוקדות כגון אלה מאיימות על מפעלים ועל מוסדות מדינה מדי יום. על פי הדוח, התקפות הסייבר תוקפות את מערכות האינטרנט הבסיסיות הודות למחסור בהגנה יעילה במתקנים תעשייתיים, עסקים ותשתיות חיוניות. שיתוף הפעולה המחקרי של פראונהופר עם ישראל נועד לענות על אתגרים אלה. המכון יאחד כוחות עם ישראל, שנחשבת בעולם למדינה בעלת הניסיון הנרחב ביותר וכוח העבודה המיומן ביותר בתחום זה, כמו גם אחת מהמדינות בעלות יכולות החדשנות וההמצאה הגבוהות בעולם.

מטרתו של שיתוף הפעולה המחקרי בתחום אבטחת סייבר בין מכון פראונהופר לישראל, היא יצירת רשת של מצוינות ורעיונות חדשניים לאבטחת סייבר. באמצעות פעילויות Fraunhofer SIT תוכל גרמניה ליהנות מסצנת הסטארט-אפ החדשנית בישראל, וחברות בישראל ייהנו מהתוצאות  המצוינות של המחקר והפיתוח של פראונהופר וניסיונו הרב של המכון במחקר יישומי מוצלח, פיתוח ואימון בתחום אבטחת הסייבר. המרכז המתוכנן יספק לתעשייה הגרמנית והישראלית פלטפורמת מחקר וניסוי לאבטחת סייבר. המרכז צפוי להפוך למקום המוביל למחקר אבטחת סייבר לתעשייה ישראלית והגרמנית.

מקור: Fraunhofer SIT

צפו בהודעה זו לעיתונות באינטרנט בשפת המקור ב:

http://www.businesswire.com/news/home/20150609006160/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Fraunhofer Institute for Secure Information Technology SIT
Oliver Küch
Head of PR and Marketing
phone: +49 6151 869-213
fax: +49 6151 869-224
email: presse@sit.fraunhofer.de