הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Emerge Clinical Solutions

מנוע החיפוש ChartScout של Emerge™, זוכה לאישור ADP, תכנית פיתוח התוכנה של Allscripts

מאפשר לעובדי רפואה חיפוש אינטואיטיבי המאתר נקודות מפתח במידע הרפואי של החולה

12/11/2015 12:50
דאלאס—(BUSINESS WIRE)-- חברת אימרג' (Emerge) לפתרונות קליניים הודיעה כי מוצר החברה ChartScout הוכר על ידי תכנית הפיתוח התוכנה של Allscripts, פלטפורמה עטורת פרסים המאיצה את זמן הפיתוח והיישום של משתמשי Allscripts על ידי שילוב הרעיונות המבריקים ביותר בפלטפורמות ה- EHR (electronic health record) וה- PM (Practice Management) של Allscripts.

ChartScout הוא כלי חיפוש מידע מתוחכם המאפשר לרופאים ולעובדים אחרים של מערכת הבריאות, לאתר במדויק מידע רפואי מציל חיים בתוך ה-EHR. ניתן להזין כל מילת מפתח ל-ChartScout (סימפטומים, שמות מחלות, תרופות) ומנוע החיפוש יציג את כל המידע הרלוונטי של החולה בתוך שניות. יכולות החיפוש החכמות שלו כוללות גם מילים נרדפות, אפשרויות איות שונות וראשי תיבות. תכונה חשובה של כלי החיפוש היא התצוגה הגרפית שלו המאפשרת לאנשי הרפואה לראות ייצוג גרפי מפורט של תוצאות בדיקות.

"אנחנו מאמינים ששותפות הפיתוח יחד עם Allscripts תהיה לטובת שני הצדדים," אמר מנכ"ל אימרג', סקוט פינטר, והוסיף כי שיתוף הפעולה "מראה חשיבה מתקדמת מצידה של Allscripts לקראת עולם פיתוח תוכנה פתוח."

" ChartScout הוא הגוגל של EHR המשתמש באותה טכנולוגיית החיפוש המתוחכמת ומאפשר לרופאי Allscripts לקבל כל פיסת מידע רפואי על החולה שלהם במהירות," אמר סטנלי קריין, מנהל החדשנות ב- Allscripts.

ChartScout זמין כמוצר נפרד או כחלק מחבילת התוכנה הגדולה יותר של אימרג'. שילובו של ChartScout בכל מרפאה יהיה פשוט וקל והמשתמשים יחוו חיסכון משמעותי בזמן חיפוש נתונים במהלך בדיקת חולים.

למידע נוסף ולהתנסות במוצר, הירשמו לסמינר הרשת שיתקיים ב-18 בנובמבר. מנהל הטכנולוגיה של אימרג', ד"ר ירון דוויד, ייצור אתכם קשר. 

אודות אימרג' פתרונות קליניים

חברת אימרג' מציעה פתרונות תמיכה ותיעוד מידע קליני ייחודיים במינם לאנשי מקצועות הרפואה. באמצעות ניתוח מתוחכם של גיליונות רפואיים אלקטרוניים מזהה אימרג' חוסר עקביות שעשויה להיות בנתוני ה-EHR ומציגה בפני הרופאים אפשריות טיפול המותאמות לחולה ולפי ההנחיות העדכניות ביותר. רמת יעילות גבוהה והפחתת סיכונים מתאפשרים הודות לפתרון טכנולוגי פשוט, יעיל ולא פולשני. המוצרים והשירותים של אימרג' מאפשרים שילוב מלא במערכת ה-EHR, שקיפות מלאה ונגישות מידע לאנשי הרפואה.

מקור: Emerge Clinical Solutions

גלריית מולטימדיה חכמה

לוידאו: ChartScout של אימרג'

גרפיקה: אינפוגרפיקה ל ChartScout

לוגו של ChartScout

לוגו של Emerge Clinical Solutions

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפה המקורית: http://www.businesswire.com/news/home/20151111005151/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Emerge Clinical Solutions
Scott Finfer, 210-744-6334
s.finfer@emergecds.com