הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

מהיום: הקופה בסופר מתקשרת עם מסך השילוט הדיגיטאלי

שת"פ בין YCD, ריטליקס ו- HP יאפשר יצירת קמפיינים אוטומטית לשילוט דיגיטאלי בחנויות וברשתות המותאמים לנתוני המכירות בזמן-אמת

11/1/2011 11:30
YCD מולטימדיה, ספקית גלובלית של פתרונות מדיה דיגיטאלית חכמים, משיקה פתרון חדש, המבוסס על טכנולוגיה משותפת עם חברת ריטליקס ועל חומרה מבית HP. הפתרון מאפשר לבעלי עסק, רשתות וחנויות ליצור באופן אוטומטי מסעות פרסום ושיווק המתבצעים בנקודת המכירה, על גבי שילוט דיגיטאלי. המהלך המהפכני, המחבר בין פלטפורמות הקופות (POS) לבין השילוט הדיגיטאלי, יחסוך משמעותית בעלויות הפקת הפרסום ויקצר את ה-"Time to Market" . הפיתוח החדש מיועד בעיקר לחנויות נוחות ורשתות המזון, אך מתאים לכל חנות, העושה שימוש בקידום מוצרים ומבצעים באמצעות מדיה דיגיטאלית.

המערכת החדשה מבוססת על שילוב של ה- YCD|RAMP™ עם פתרונות התוכנה של ריטליקס והחומרה של HP. הפתרון מאפשר ליצור ולנהל קמפיינים דיגיטאליים תוך ניהול הקמפיין בכל הרשת מנקודה מרכזית אחת, כמו גם היכולת לתת לכל מנהל סניף את הגמישות וחופש הפעולה לבצע את הפרסום באופן עצמאי. עתה, בזכות שיתוף הפעולה הטכנולוגי, יהנו הצרכנים ממידע ותוכן עדכני ורלוונטי במיוחד עבורם, כמו מחירי מוצרים וזמינות המלאי, בסינכרון מלא ובזמן אמת עם הקופות ועם נתוני מועדון הלקוחות, למשל. לדוגמה: ברגע שמנהל הסופר מעדכן בתוכנת הקופה מבצע הנחות במעדניה, המערכת תוכל לייצר - אוטומטית - קמפיין מכירתי דיגיטאלי ולקדם את המבצע במסכי הווידאו שבאיזור המעדניה.

המערכת החדשה בעלת יכולות מדידה ודיווח מתקדמות, המאפשרות מעקב אחר הצלחת מסעות הפרסום ותכנון מושכל לצורך קידום המכירות.

"הפתרון החדש משנה את חוקי המשחק של שילוט דיגיטאלי לשוק הקמעונאי ומאפשר למנהלי רשתות וסניפים לנהל מרחוק, בזמן אמת ובקלות רבה קמפיינים פרסומיים, בסינכרון מלא לנתוני הקופות", אומר נועם לבבי, מנכ"ל YCD. "לקחנו את נושא השיווק הפרסונאלי, המוכר מהאינטרנט, והובלנו אותו צעד אחד קדימה - גם לחנויות הפיזיות של הקמעונאים".

"אנו מאד מרוצים משיתוף הפעולה עם YCD, אשר יאפשר לקמעונאים ליהנות מיתרונות משמעותיים ביישום אפליקציות מתקדמות לניהול מבצעי מכירות ותוכניות מועדוני לקוחות", אומר אורן בצלאלי, מנהל חטיבת שיווק ומוצרים בריטליקס. "שילוב הכוחות בין מוצרי YCD לבין תוכנות ניהול החנות, המבצעים ומועדוני הלקוחות של ריטליקס, יאפשר תקשורת יותר אפקטיבית של קמפיינים ומבצעים בזמן אמת לצרכן, וכן יעצים את חוויית הלקוח הכוללת בחנות".

חברת YCD מולטימדיה, מפתחת ומספקת פתרונות מלאים של מדיה דיגיטאלית חכמה לסביבה הקמעונאית. פתרונות אלו מאפשרים יישומי מדיה בנקודות המכירה, ובכלל זה: שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית ואינטראקטיב. החברה הוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי ומשרתת כיום למעלה מ-1,500 לקוחות, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, ליוויס והוגו בוס, ובארץ דוגמת קבוצת כלל, סלקום, פלאפון, רשת ארומה, ארקפה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, כלמוביל ועוד.
לפרטים: www.ycdmultimedia.co.il
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
נחום דוניצה/דורון ברקת 03-5167336