הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hytera

הרכבת התחתית של סנטיאגו דה צ'ילה בחרה ב-Hytera לאספקת פתרונות תקשורת בתקן TETRA

1/6/2014 09:40
סנטיאגו, צ'ילה --(BUSINESS WIRE)-- Hytera Mobilfunk זכתה בחוזה לפרישת מערך רדיו בתקן TETRA ליצירת תקשורת רדיו מאובטחת במערך הרכבת התחתית של העיר סנטיאגו דה צ'ילה.

שני הצדדים חתמו על החוזה בסנטיאגו דה צ'ילה. Hytera Mobilfunk GmbH תפעל בשיתוף פעולה הדוק עם שותפתה בצ'ילה, SICE Chile, ותספק תקשורות נתונים וקול דיגיטאליות, יעילות ומאובטחות לרשת הרכבת התחתית של סנטיאגו.

כחלק מפריסת שירותים משמעותית זו, תספק Hytera 4 מתגי צומת בתקן TETRA ו-77 תחנות בסיס בתקן TETRA, שיכסו את רשת הקווים ברכבת התחתית של סנטיאגו דה צ'ילה.

במסגרת הפרויקט, תקיף מערכת ACCESSNET-T IP לתקשורת רדיו בתקן TETRA מתוצרת Hytera את קווי הרכבת התחתית הקיימים (1, 2, 4, 4A ו-5) ושני קווים עתידיים (3 ו-6). לשיפור תפעולי נוסף, תספק Hytera 42 תחנות עבודה לניהול, פיקוח ושליטה וכן מערכות להקלטת קול לחדר הבקרה של הרכבת התחתית.

לצד מערך הרדיו, תספק Hytera למעלה מ-2,000 מכשירי רדיו בתקן TETRA מתוצרתה, החל במכשירי רדיו נישאים ביד מדגם PT580H וכלה במכשירי רדיו ניידים מדגם MT680. מכשירים אלה יספקו מענה לתקשורת רדיו ברכבות עצמן. 

הרכבת התחתית של סנטיאגו, צ'ילה

הרכבת התחתית של סנטיאגו, אותה מפעילה Metro S.A., החלה את פעילותה ב-1975 ומשרתת כיום את המטרופולין של סנטיאגו בו מתגוררים כ-6 מיליון תושבים. הודות ליותר מ-100 תחנות ולרשת מסילות באורך של מעל 100 ק"מ (כ-64 מייל), הרכבת התחתית של סנטיאגו היא הגדולה ביותר בדרום אמריקה כיום.

הרכבת התחתית של סנטיאגו משרתת יותר מ-2.2 מיליון נוסעים מדי יום. מספר הנסיעות היומי בה מציב אותה במקום הרביעי ברשימת מערכי ההיסעים המטרופוליטאניים באמריקה. הרכבת אף שואפת להגדיל מספר נסיעות זה במהלך השנים הבאות. 

אודות Hytera

חברת Hytera, שנוסדה בשנת 1993 בשנזן, סין, הפכה עם הזמן לשחקנית מפתח בתעשיית ה-PMR (מכשירי קשר מקצועיים ניידים) ולבעלת בסיס לקוחות גדול המשתרע על מעל ל-80 מדינות ואזורים ברחבי העולם. חברת Hytera Hytera מעורבת מעורבות פעילה בפיתוח הסטנדרטים הבינלאומיים של PMR, והיא אחת ממספר מוגבל של יצרניות מכשירי הקשר השולטת בשלושת הסטנדרטים הדיגיטליים של  הזרם מרכזי;  TETRA (Terrestrial Trunked Radio), DMR (Digital Mobile Radio) ו-PDT (Professional Digital Trunking) .

חברת Hytera ביססה רשת מכירות חובקת עולם וחזקה הכוללת שלוש חברות בת בארה"ב, בריטניה וגרמניה, 14 סניפים ו-8 משרדים. החברה מגיבה לצרכי הלקוחות באופן מיידי באמצעות שיתוף פעולה עם למעלה מ-600 שותפים ברחבי העולם.

המקור: Hytera
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Hytera
Chloe Hong, +86-755-26972999
chloe.hong@hytera.com
www.hytera.com