הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
BringCom

רשת ה-MPLS של BringCom הופכת תפעולית

11/11/2014 03:00
סטרלינג, וירג'ניה—BringCom, חברת מובילה באספקת שירותי תקשורת חדשניים, הודיעה כי הקימה נקודתPOP  חדשה של MPLS במתקן טלפורט ג'יבוטי ברפובליקת ג'יבוטי. שירות MPLS חדש זה הוא פרי מיזם משותף עם ג'יבוטי טלקום והוא בעל קישוריות ללונדון, שם הוא מתממשק לרשת MPLS עולמית המאפשרת גישה מיידית ובכל מקום בעולם ללקוחות  BringCom. החברה ממשיכה מרחיבה את רשת ה-MPLS שלה על ידי הוספת שתי נקודות POP לסיום תעבורה בארצות הברית שיהיו זמינות בסוף שנת 2014. בנוסף, ל-BringCom רשת MPLS פאן-אפריקאית הנמצאת בשלבי יישום אשר מתוכננת להתרחב בתחילת השנה הבאה, עם השלמת המשא ומתן הרגולטורי הנדרש.

"הודות לשותפות שלנו עם ג'יבוטי טלקום, הפיכת ה- MPLS POPבג'יבוטי לתפעולי מבססת עוד יותר את BringCom כספקית האמינה לפתרונות קישוריות עבור לקוחות בין לאומיים וקבלנים ממשלתיים ראשיים הפועלים בשווקי הטלקומוניקציה האפריקאים והמזרח תיכוניים", אמר פבריס לאנגרני, נשיא ומנכ"ל חברת BringCom.

אודות BringCom

BringCom היא ספקית מובילה של שירותי טלקומציוניקציה המציעה שירותי סיב אופטי, תקשורת לווין ותקשורת מיקרוגל ללקוחות עסקיים וממשלתיים בארצות הברית, באיים הקאריביים, באפריקה ובמזרח התיכון. היא מספקת פתרונות תקשורת נכנסת ויוצאת בכמה מן האזורים המאתגרים ביותר בעולם תוך אספקת קישורי תקשורת באיכות גבוהה עבור לקוחותיה. מטה BringCom נמצא בטלפורט, שבבעלותה, בעיר סטרלינג שבווירג'יניה, ארצות הברית, ומנהלת את טלפורט ג'יבוטי באמצעות מיזם משותף עם ג'יבוטי טלקום. הידע התפעולי הבין לאומי שלה, בצירוף שותפויות מקומיות רבות באפריקה ובמזרח התיכון, הופכים את BringCom לחברה בעלת יכולת אספקת שירותי תקשורת אמינים ובמחירים תחרותיים.

למידע נוסף: www.bringcom.com

המקור: BringCom Incorporated

לצפייה בהודעה בשפת המקור:

http://www.businesswire.com/news/home/20141111005123/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
BringCom
Rich Kearney, COO, 703-668-1170
rkearney@bringcom.com